Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Bellamy ble brukt feil. Alt fokus ble jo at han skulle løpe i bakrom, han er bedre når han får ballen i beina og kan bruke hurtigheten sin til å binde opp forsvarere. Han gjorde det i Blackburn, og der var han meget god.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte at hvis vi måtte stille en førsteelver med slik laget er akkurat nå:

Ville jeg hatt den slik:

Reina

Finnan- Agger- Carragher- Riise

Pennant- Gerrard- Mascherano- Kewell

Kuyt- Crouch

Hvorrdan ville dette laget klart seg i 07\08?

8826002[/snapback]

Hva med Garcia og Alonso? Alonso er en spiller Barcelona har vært å snuset på og Garcia er en kjapp teknikker. Liverpool spiller mye mer underholdene med de guttene på laget. Dette er mitt Liverpool lag hvis det ikke skulle hente noen forsterkninger i sommer:

Reina

Finnan - Carragher - Agger - Riise

Gerrard - Alonso - Mascherano - Kewell

Garica

Kuyt

Garcia som en hengende spiss mellom midtbanen og en gjennombruddshissig Kuyt vil bli bra. Gerrard har jeg satt til høyre, en posisjon har spilte meget bra i 2004/2005 sesongen. Dette laget er jo ikke noe super-lag som kan være med å slåss om ligatittelen, noe som heller ikke er meningen. For vi er avhenig av å hente noen spillere i sommer. Noe de nye innvestorene er klar over og de har økonomisk kraft til å hvertfall kjempe mot stormaktene Chelsea og Man Utd.

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar

Mitt "dream-team" av stallen vi har nå. Kommer jo aldri til å skje dessverre, men still ... :)

------------------------ Reina --------------------------

--------- Carragher ----- Agger ---- Riise ----------

------------------ Gerrard --- Alonso -----------------

-- Pennant ----------------------------------Kewell --

----------------------- Garcia ---------------------------

--------------- Kuyt ----------------- Crouch ----------

Med andre ord ultra-offensivt med fem dedikerte offensive spillere + Gerrard som alltid tar turen frem når vi er høyt i banen. Mulig dette ville blitt for offensivt til å fungere i praksis, men jeg er tilhenger av mottoet "angrep er det beste forsvar". ;)

Lenke til kommentar

Får vel sette opp mitt forslag til det laget vi har nå jeg også da :D

--------------------- Reina ----------------------

Finnan ------- Carra ---- Agger --------- Riise

----------- Alonso --------- Masche ------------

Pennant --------- Gerrard ------------ Kewell

--------------------- Kuyt -----------------------

Benk:

Carson

Hyypia

Garcia/Leto

Sissoko/Leiva

Crouch

Edit: Spør du meg er dette det laget som utnytter både offensiv og defensiv kraft best i laget vi har per dags dato. Kan jo også kjøre en vanlig 4-4-2, men har ikke lyst til å ta ut noen av de sentrale på midten. ( :love: )

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ryktesøndag!

Her florerer det med rykter, Owen blir stadig mer het, og det misliker jeg... Legende eller ei, så er han gammel og skader seg lett...

8825573[/snapback]

Gammel? Snakker her om en som hadde blødd for klubben. Samt Engelsk, samt en som hadde gjort Gerrard mer fornøgd med dagens LFC situasjon.

Owen viste lovende takter for England, og tror han kunne blitt en svært god spiller. Vi husker jo alle de ekstrem løpene han gjorde. Med stikkballer fra Gerrard og Alonso kunne det blir fint!

Vi mister hvertfall Zenden. Det er nesten like bra som å få en ny spiller.

8826146[/snapback]

Slemt og si det, men at muligheten i Zenden er borte er noe som gjør meg glad. Var aldri god nok.

Hva med Lucas Leiva da, og Voronin? Er de lovende? Og Leto?

8826187[/snapback]

Voronin var et setback at vi kjøpte. Skal satse høyt, og en ok spiller kommer. Eneste positive er at han kan bekle ving rollene. God squad player.

Lucas blir stor, garantert. Sies å vere "nye Gerrard". Samt at han er like sikker defansivt som Mascherano :) Leto har jeg ikke sett.

Mitt håp i stallen vi har nå:

Reina

Finnan-Carra-Agger-Riise

Pennant-Gerrard-Alonso-Kewell

Crouch-Kuyt

Men forann neste sesong vil jeg ha:

Kewell ut, Malouda inn (tross Kewell er herlig! Kommer han tilbake uten skader må han inn)

Crouch ut, Owen/Eto'o/Villa/Torres inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...