Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ryktesøndag! Her florerer det med rykter, Owen blir stadig mer het, og det misliker jeg... Legende eller ei, så er han gammel og skader seg lett... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er jo ikke 100% sikkert. Mulig Malouda heller vil spille fast hos Liverpool enn å være av og på benken i Chelsea. Men for all del, skal ikke se bort fra at Chelsea kjøper ham. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvis toppspissene som Eto'o, Villa, Tevez osv er uaktuellen ( ), så håper jeg vi henter Bent og Owen. Hvis vi i tillegg får et par vinger som Malouda og eller kanskje Mancini så kan det jo funke ganske greit. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg tenkte at hvis vi måtte stille en førsteelver med slik laget er akkurat nå: Ville jeg hatt den slik: Reina Finnan- Agger- Carragher- Riise Pennant- Gerrard- Mascherano- Kewell Kuyt- Crouch Hvorrdan ville dette laget klart seg i 07\08? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Med det laget vinner vi ikke serien. Er vi heldige klarer vi å forsvare plassen vår fra i år. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vi mister hvertfall Zenden. Det er nesten like bra som å få en ny spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Luis Garcia kommer seg fra skadet til neste sesong da, han spiller sikkert Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ja, han kommer tilbake. Han får hele preseason til å trene seg opp igjen etter skaden han fikk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hva med Lucas Leiva da, og Voronin? Er de lovende? Og Leto? Endret 10. juni 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva med Lucas Leiva da, og Voronin? Er de lovende? Og Leto? 8826187[/snapback] Voronin tviler jeg på er god nok for en skadefri førsteellver. Lucas og Leto har jeg ikke sett spille til at jeg vil uttale meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Voronin har jeg ikke noe tro på i det hele tatt, Lucas og Leto virker veldig gode, men tror det blir en del benkesliting på dem, og at vi ikke får se deres potensiale før kanskje om to sesonger. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er Voronin bedre enn Bellamy eller er det mostatt? Uansett, Rafa kjøper nok et par spillere snart. Vinduet åpner om 20 dager... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg mener at Bellamy kun hadde den ekstreme hurtigheten og ikke så mye annet. Han hadde ikke så veldig bra spilleforståelse som enkelte mente. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Synes Bellamy ble brukt feil. Alt fokus ble jo at han skulle løpe i bakrom, han er bedre når han får ballen i beina og kan bruke hurtigheten sin til å binde opp forsvarere. Han gjorde det i Blackburn, og der var han meget god. Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Jeg tenkte at hvis vi måtte stille en førsteelver med slik laget er akkurat nå: Ville jeg hatt den slik: Reina Finnan- Agger- Carragher- Riise Pennant- Gerrard- Mascherano- Kewell Kuyt- Crouch Hvorrdan ville dette laget klart seg i 07\08? 8826002[/snapback] Hva med Garcia og Alonso? Alonso er en spiller Barcelona har vært å snuset på og Garcia er en kjapp teknikker. Liverpool spiller mye mer underholdene med de guttene på laget. Dette er mitt Liverpool lag hvis det ikke skulle hente noen forsterkninger i sommer: Reina Finnan - Carragher - Agger - Riise Gerrard - Alonso - Mascherano - Kewell Garica Kuyt Garcia som en hengende spiss mellom midtbanen og en gjennombruddshissig Kuyt vil bli bra. Gerrard har jeg satt til høyre, en posisjon har spilte meget bra i 2004/2005 sesongen. Dette laget er jo ikke noe super-lag som kan være med å slåss om ligatittelen, noe som heller ikke er meningen. For vi er avhenig av å hente noen spillere i sommer. Noe de nye innvestorene er klar over og de har økonomisk kraft til å hvertfall kjempe mot stormaktene Chelsea og Man Utd. Endret 10. juni 2007 av SirOppvask Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Mitt "dream-team" av stallen vi har nå. Kommer jo aldri til å skje dessverre, men still ... ------------------------ Reina -------------------------- --------- Carragher ----- Agger ---- Riise ---------- ------------------ Gerrard --- Alonso ----------------- -- Pennant ----------------------------------Kewell -- ----------------------- Garcia --------------------------- --------------- Kuyt ----------------- Crouch ---------- Med andre ord ultra-offensivt med fem dedikerte offensive spillere + Gerrard som alltid tar turen frem når vi er høyt i banen. Mulig dette ville blitt for offensivt til å fungere i praksis, men jeg er tilhenger av mottoet "angrep er det beste forsvar". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Får vel sette opp mitt forslag til det laget vi har nå jeg også da --------------------- Reina ---------------------- Finnan ------- Carra ---- Agger --------- Riise ----------- Alonso --------- Masche ------------ Pennant --------- Gerrard ------------ Kewell --------------------- Kuyt ----------------------- Benk: Carson Hyypia Garcia/Leto Sissoko/Leiva Crouch Edit: Spør du meg er dette det laget som utnytter både offensiv og defensiv kraft best i laget vi har per dags dato. Kan jo også kjøre en vanlig 4-4-2, men har ikke lyst til å ta ut noen av de sentrale på midten. ( ) Endret 10. juni 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hehe.. Artig vending denne tråden har tatt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ryktesøndag! Her florerer det med rykter, Owen blir stadig mer het, og det misliker jeg... Legende eller ei, så er han gammel og skader seg lett... 8825573[/snapback] Gammel? Snakker her om en som hadde blødd for klubben. Samt Engelsk, samt en som hadde gjort Gerrard mer fornøgd med dagens LFC situasjon. Owen viste lovende takter for England, og tror han kunne blitt en svært god spiller. Vi husker jo alle de ekstrem løpene han gjorde. Med stikkballer fra Gerrard og Alonso kunne det blir fint! Vi mister hvertfall Zenden. Det er nesten like bra som å få en ny spiller. 8826146[/snapback] Slemt og si det, men at muligheten i Zenden er borte er noe som gjør meg glad. Var aldri god nok. Hva med Lucas Leiva da, og Voronin? Er de lovende? Og Leto? 8826187[/snapback] Voronin var et setback at vi kjøpte. Skal satse høyt, og en ok spiller kommer. Eneste positive er at han kan bekle ving rollene. God squad player. Lucas blir stor, garantert. Sies å vere "nye Gerrard". Samt at han er like sikker defansivt som Mascherano Leto har jeg ikke sett. Mitt håp i stallen vi har nå: Reina Finnan-Carra-Agger-Riise Pennant-Gerrard-Alonso-Kewell Crouch-Kuyt Men forann neste sesong vil jeg ha: Kewell ut, Malouda inn (tross Kewell er herlig! Kommer han tilbake uten skader må han inn) Crouch ut, Owen/Eto'o/Villa/Torres inn. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Veronin var gratis.. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå