Jørgen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Helt utrolig å kunne finne fram slike ting guttorm Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg sa at han ikke burde spille ja. Det betyr vel ikke at jeg ikke støtter han? Og jeg tror ikke den andre setningen var ment seriøst. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vet det Perfecta. Beste er når Superparanoid beskriver med capslock hvor intenst han hater Rafa Fantastiske sider å lese i ettertid, var frustrert jeg også der, veldig! Wigan kampen i januar. 1-1. Lucas laget vell straffe eller noe sånt. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 DIRK KUUYT! Nederland 1-0 England. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ferdinand dreit seg ut, og Kuyt scora! Slik skal det være Får ikke sett kampen. Har Mr. Obviously spilt en bra kamp så langt? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ser ikke kampen jeg heller, har ikke TV2sport. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) Endret 12. august 2009 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Time will tell. Både Pool og United har hatt et par forsvars-tull in the past. Kommer nok til å bli mye rart fra begge lag i år også. ;) Lenke til kommentar
i93 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) Er ikke uten grunn Johnson er førstevalget til Capello. Greit nok, han har hatt litt småfeil defansivt, men offansivt har han vært imponerende. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Say A. AAaaaaaaaaa ^^ Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Målene til Riera og Torres mot Makedonia: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) Er ikke uten grunn Johnson er førstevalget til Capello. Greit nok, han har hatt litt småfeil defansivt, men offansivt har han vært imponerende. Brown har vært skadet en god stund nå Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Takker, Sattern! Herlig mål av Riera, fin heading av Torres. Vittig at kommentatorene klikket når Makedonia skorte, og når Spania skorte fikk vi ikke se reprise engang. :!: Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Riera sitt var jo knall da. Får håpe han klarer å sette noen flere sånne for Pool denne sesongen da, ble litt i færreste laget i fjor. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) Er ikke uten grunn Johnson er førstevalget til Capello. Greit nok, han har hatt litt småfeil defansivt, men offansivt har han vært imponerende. Brown har vært skadet en god stund nå Hvem er egentlig førstevalget av dem to? Brown er vel endel tryggere defensivt enn Johnson, men Johnson er bedre offensivt. Capello bruker vel Brown når han er skadefri mot gode lag med gode vinger, mens han bruker Johnson mot svakere motsand kan jeg tenke meg. Tipper Johnson blir bedre defensivt i LFC, btw. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) Er ikke uten grunn Johnson er førstevalget til Capello. Greit nok, han har hatt litt småfeil defansivt, men offansivt har han vært imponerende. Brown har vært skadet en god stund nå Kan du vær så snill å slutte og stjele tankene mine hele tida? 3 gang på veldig kort tid du kommer meg i forkjøpet hr. Wis. Fabio Capello har vel utalt at han er en beundrer av Wes Brown... Lenke til kommentar
i93 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Enig med Perfecta. Han foretrekker nok Brown mot lag med sterke vinger, og Glen mot lag som er antatt svakere. Pene mål av Torres og Riera btw. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) Er ikke uten grunn Johnson er førstevalget til Capello. Greit nok, han har hatt litt småfeil defansivt, men offansivt har han vært imponerende. Brown har vært skadet en god stund nå Kan du vær så snill å slutte og stjele tankene mine hele tida? 3 gang på veldig kort tid du kommer meg i forkjøpet hr. Wis. Fabio Capello har vel utalt at han er en beundrer av Wes Brown... Great minds think alike, Gameboy. Du har jo vært borte så lenge at noen måtte begynne å tenke som deg. Dere får forresten håpe at G. Johnson forbedrer seg defensivt for han har til tider virket mer som en kantspiller på backen enn en back. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva med at Kuyt flyttes til backen og Johnson opp på kanten? Kommer jo i praksis til å bli slik uansett. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Var i alle fall ikke Johnson som hadde den fine assisten til Kuyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå