Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Time will tell.

Både Pool og United har hatt et par forsvars-tull in the past.

Kommer nok til å bli mye rart fra begge lag i år også. ;) ;)

Lenke til kommentar
Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) ;)

Er ikke uten grunn Johnson er førstevalget til Capello. Greit nok, han har hatt litt småfeil defansivt, men offansivt har han vært imponerende.

Lenke til kommentar
Greit at Rio dreit seg ut men fyttigrisen så ræva Glen Johnsen har vært i det siste. En katastrofe defensivt. Kan bli mye rart å se fra den kanten i år ;) ;)

Er ikke uten grunn Johnson er førstevalget til Capello. Greit nok, han har hatt litt småfeil defansivt, men offansivt har han vært imponerende.

Brown har vært skadet en god stund nå ;)

Lenke til kommentar

Hvem er egentlig førstevalget av dem to?

Brown er vel endel tryggere defensivt enn Johnson, men Johnson er bedre offensivt. Capello bruker vel Brown når han er skadefri mot gode lag med gode vinger, mens han bruker Johnson mot svakere motsand kan jeg tenke meg. :)

Tipper Johnson blir bedre defensivt i LFC, btw.

Lenke til kommentar

Kan du vær så snill å slutte og stjele tankene mine hele tida? 3 gang på veldig kort tid du kommer meg i forkjøpet hr. Wis.

Fabio Capello har vel utalt at han er en beundrer av Wes Brown...

Lenke til kommentar

Kan du vær så snill å slutte og stjele tankene mine hele tida? 3 gang på veldig kort tid du kommer meg i forkjøpet hr. Wis.

Fabio Capello har vel utalt at han er en beundrer av Wes Brown...

Great minds think alike, Gameboy. Du har jo vært borte så lenge at noen måtte begynne å tenke som deg.

Dere får forresten håpe at G. Johnson forbedrer seg defensivt for han har til tider virket mer som en kantspiller på backen enn en back.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...