Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Sees i CL kvarten forresten. Har en sterk følse av at vi trekker hverandre i europa for første gang denne sesongen. Hadde vært gøy med mer enn 2 møter pr år.

Det hadde vært en fryd. :)

Og blitt jævlig surt for det tapende laget.

(som igjen,blir dobbeltfryd for de vinnende supporterne)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det var 30 mill € for Alonso , ikke pund ;)

Uenig. ;)

OUT: Xabi Alonso > Real Madrid (£30m)

http://www.thisisanfield.com/

Xabi Alonso, Real Madrid - £30M*

http://liverpool.no/CDA/subpg.aspx?zone=37

Alonso handed in a transfer request in late July and completed a £30 million move to Real Madrid on 5 August

http://en.wikipedia.org/wiki/Xabi_Alonso

But thanks for playing. :)

Lenke til kommentar
Jeg sier til alle United supportere som føler seg trygge på at gullet ikke kommer hjem til Merseyside: Håvmod står for fall!

Ja, for om vi supportere er hoverende og overselvsikkre, så er spillerne og treneraparatet i klubben det samme!

Danielzu: Å tape er smerte ja. I fjor fikk vi i dobbeldose, så da fikk vi oppleve å være på deres side. VIl aldri oppleve det igjen, selv om det er uengåelig. Etter 4-1 sykmeldte jeg meg en uke. \"korsryggsmerter\" ...

Lenke til kommentar
Noen som satser spesielt på røde gjester? Vises det kamper også på søndager?

På Scotchman så sender de forskjellige kamper i 1. og 2. etasje hvis kamper går på likt tidspunt, mener jeg å huske.

Stort sett alle disse pubene sender kamper når det går kamp.

Lenke til kommentar
Nytt Lucas mål og mer selvtilitt i dag, og Skrtel spilte en time uten å kjenne noe til skaden. Det er bra.

Flott.

Ser ut som Lucas har kommet seg skikkelig til rette nå, tipper han blir en viktig brikke i år.

Jeg er en av de som ikke har slaktet Lucas, har hatt troa på han. Håper han viser seg frem på ett høyere nivå nå, det blir vel endel spilletid på han i de første kampene. (siden Aqui er skadet)

Masch - Lucas

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Håper og tror på denne mot Spurs. :)

Lenke til kommentar
Jeg er en av de som ikke har slaktet Lucas, har hatt troa på han. Håper han viser seg frem på ett høyere nivå nå, det blir vel endel spilletid på han i de første kampene. (siden Aqui er skadet)

Masch - Lucas

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Håper og tror på denne mot Spurs. :)

Jeg må innrømme at jeg var veldig kritisk til Rafa da Lucas ble byttet inn i noen kamper forige sessong. Det var verst når han stilte fra start, og Alonso på benk når Alonso var skadefri. Samtidig var jeg en av få som støttet både Rafa og Lucas når det blåste som verst, her i tråden var det lynsjestemning.

Lucas, bør...ikke spille.

Og kanskje en ny manager...??

:p

Jeg ønsker uansett å se Bønna mot Tottenham, men det blir nok Lucas fra start og Bønna etter hvert på ving.

Vanskelig å spå laget når både Gerrard og Torres er småskadet.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...