Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dere har nani, vi har babel,riera og benayoun som kan spille venstreflanke og kan være/er like kreative som nani.

Alonso var alltid den som slo de forløsende 50-60meters pasningene som fikk fart på spillet, nå mister vi denne men får inn en mer direkte spiller i Aqui. Vi får se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
snipp

Om Rafa\Liverpool ikke vinner et trofe iår så kan det være kroken på døra for Mr.B ja.

Ikke alle som stoler blindt på han og hans avgjørelser nå.

Alonso ¨måtte vekk,Masche måtte bli.

Der er vi meget enig.

Blir en spennende sesong. :)

Riera er vel ikke spiss, ikke Yossi heller(men riktig at Yossi ikke er flanke,han er vel midtbanespiller,og spiller best der)

Edit: Der nettet piraten. :D

Nei,ikke det nei. :(

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Men de er jo ikke flanker, de er spisser. Det er en stor forskjell på det og rendyrkede kanter.

Babel,Riera og Benayoun spisser? :!: Babel kan riktignok brukes som spiss, men er hovedsaklig kant. Riera og Benayoun er kantspillere. Bønna kan også spille i Gerrard-rollen. Men spiss? Nope.

Lenke til kommentar

Like uforutsigbare og kreative som Nani? Ironi eller? Babel er en vingspiller som hovedsaklig hører hjemme i en 4 - 3 - 3 der han ikke må jobbe hardt hjemover og han har ikke mange bein å stå på. Babel slår ufattelig dårlige innlegg og må dermed konstant trekke innover og prøve å dra av en mann, ikke har han en skuddfot som er noe å skryte av heller. Benayoun kan ikke måle seg med Nani, og jeg tror innerst inne at du vet at Riera heller ikke når opp til Nani på disse punktene.

Lenke til kommentar

Dere baserer jo dere kun på POTENSIALE, for nani har jo virkelig bevist mye. Samme med Babel, og jo, han har en god skuddfot, trenger ikke prikke inn mer BS en nødvendig.

Riera>Nani. I hvertfall inntil Nani kan bevise noe litt mer over tid. Riera har veldig god tekninkk og gode innlegg, dessverre mangler han litt for mye på farten i forhold til mange andre. I tillegg har han et veldig godt skudd.

Og daniel for ta seg av at du mener nani>jøden . :)

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Riera kan slite litt med å ta valg. Ofte vurderer han situasjoner feil og ender med å miste ballen eller å skyte håpløst med høyrefoten. Dog han har bevist mer enn Nani så langt, definitivt. Nani har likevel mer potensial enn Riera, men det har Babel også synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alle vet jo at Nani er en gud. Ivertfall når man skal sammenligne han med en Liverpool-spiller,ellers er han mislikt anhver kamp.

Det sier jo seg selv.

Lenke til kommentar

Nani har vært mislikt (Les: ikke av meg), fordi han tar feil valg. Teknisk er han på høyde med de beste kantspillerene i verden, han er en fantastisk skuddfot, og en innleggsfot som er det nærmeste vi har kommet Beckham siden han dro (sammen med Hargreaves).

Lenke til kommentar
Alle vet jo at Nani er en gud. Ivertfall når man skal sammenligne han med en Liverpool-spiller,ellers er han mislikt anhver kamp.

Det sier jo seg selv.

Slike \\\"morsome\\\" svar dreper det som kunne vært en konstruktiv og artig diskusjon. Når jeg nevnte Nani-typer, var det ikke for å hause opp sistnevnte som en gud, men for å poengtere Liverpools mangel på denne typer spillere. Kan heller nevne Iniesta (som ofte spiller kant på det spanske landslaget) , Ribery, Robben og Ronaldo, om det høres bedre ut?

Ellers er jeg enig med Wisbatov, men legger til Nani\\\'s svakheter som er fotballforståelse og styrke. Så slipper man å klage over at vi bare skryter uhemet av egne spillere. :)

God natt

Ps: Er Hewitt borte? Har ikke sett noen dorullsvar her siden ankomsten...

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det sier jo seg selv.

Slike \\\"morsome\\\" svar dreper det som kunne vært en konstruktiv og artig diskusjon.

Er du ny her?

Slike United vs Livepool-diskusjoner ender sjelden bra.

(ivertfall ikke etter PL-starter)

Lenke til kommentar

Han er her, men skriver ikke så mye lengre.

Bønna kan bli en nøkkel spiller i år, ingen tvil om det. På begge vinger og sentral midtbane kan han brukes, selv om han er best på høyre ving. Måtte han bare finne samme formen som i fjor, syns egentlig Masche har vert "best" så lang.

Lenke til kommentar

Kjære DanielZu, min venn bjørnen, jeg ser vittigheten din men føler for å presisere at jeg har vært her lengre enn deg. Hadde en bruker før denne, men glemte passord og laget denne i steden. Henken tror jeg den heter, dersom du vil gjøre litt backround-research. Du finner bare innlegg på webdesign sidene, for øvrig.

Fra spøk til revolver. Lykke til med sesongen som starter på Søndag :) Gleder meg til å knive med poolsa enda en sesong og komme seirende fra det. Mye morsomere å slå Liverpool på målstreken, enn når dere havner 40p bak.

Sees i CL kvarten forresten. Har en sterk følse av at vi trekker hverandre i europa for første gang denne sesongen. Hadde vært gøy med mer enn 2 møter pr år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...