wûst Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Håper dere får alle friskmeldte sånn at dere kan slakte scum. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Takker for svar ang. draktene folkens. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vet større kjeder, som obs!, selger ofte drakter fra topplagene. Vet ikke hvor dyre de er der, men tror ikke det er så ille. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Eg såg de hadde på xxl. Men de var bare store. United drakter hadde de i små, så eg regner med at de kun var utsolgt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har fått inn svært mange liverpool effekter på OBS i Stavanger så jeg her i går, så kansje du kan sjekke OBS ja. Det var barnedrakter i fleng der, capser, skjerf også. Kjøp noen til deg selv også Tror det er en fordel for oss at vi har søndagskamp, da får vi litt ekstra motivasjon om de antatt beste lagene vinner sine respektive kamper. Kjenner det begynner å dra seg til nå, har egentlig vert ganske rolig så langt. Jeg tror det vil være avgjørende om arbeidsmoralen er på plass eller ikke. Kuyt, Bønna og Masche er spillere vi må sette vår lit til i starten. At Gerrard og Torres osv ER Liverpool er bare svada. Dette så vi gjennom store deler av fjorår sessongen at vi vant serdeles vansklige kamper uten dem på banen. Flust i småskader rett før ligastart gjør meg selvsagt bekymret, og bredden i stallen er akkurat den samme. Vi har fått inn et spissalternativ i Voronin, samt noen mer offansive spillere på back og midtbane. Tror ikke det blir noen flere spillerkjøp, får håpe han får noe middler i februar. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Januar mener du guttorm Som tidligere sagt håper jeg vi får inn en spiller til. En offensiv en. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det var barnedrakter i fleng der, capser, skjerf også.Kjøp noen til deg selv også Nei nei nei. Eg er alt for feit for barnedraktene... Dessuten fyrer eg med ved Lenke til kommentar
i93 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Dessuten fyrer eg med ved Jeg synes United drakta brant bedre enn ved da, men.. Endret 11. august 2009 av Møkbook Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tror Rafa kjøper en spiller før Søndag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Pacheco med ny kontrakt til 2012. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Pacheco med ny kontrakt til 2012. Happy days. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Happy days indeed. Spesielt siden Aqui fikk nr 4 og nr 7 fortsatt står open, young incoming! Lenke til kommentar
i93 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Young incoming! Det hadde jeg ikke takka nei til Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Vil heller ha dekning sentralt på midten og eventuelt en stopper enn Young. På kantene er vi greit nok bekledd, sentralt derimot, noen som kan spille i Gerrard sin rolle, eventuelt Aquilani sin rolle(ettersom han kommer til å være skadet mye antar jeg) + en stopper til, så ville jeg vært fornøyd. Tviler på at vi kjøper en kant til, da vi allerede har Riera,Babel,Kuyt,Bønna. Edit: Syns vi faktisk skulle tenkt på Thioune, skulle ha tipset rafa om jeg hadde hatt sjans. Billig og god backup. Etter det han har vist i TL i år, er jeg faktisk rimelig sikker på at han kunne ha hevdet seg i PL. Mellberg hadde vært perfekt backup back, siden han kan spille back og stopper, + han er vell over 30, så han kan umulig være dyr. Endret 11. august 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har vært borte en uke uten internett, har det skjedd noe mer enn at vi har hentet Aquilani og det jeg leser på forsiden av Liverpool.no nå? Rykter osv.? Har tenkt litt på hva jeg ønsker for resten av transfervinduet og hvis vi for eksempel kunne fått inn Thioune og en stopper så hadde jeg vært ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Edit:Syns vi faktisk skulle tenkt på Thioune, skulle ha tipset rafa om jeg hadde hatt sjans. Billig og god backup. Etter det han har vist i TL i år, er jeg faktisk rimelig sikker på at han kunne ha hevdet seg i PL. Mellberg hadde vært perfekt backup back, siden han kan spille back og stopper, + han er vell over 30, så han kan umulig være dyr. For all del kjøp Thioune, han er jo god, men er han toppen av Premier League klasse Også har Mellberg nettop signert for Olympiakos, så han er det bare å se langt etter Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 For å være helt ærlig. Tror Thioune hadde levert en bedre sesong enn Aquilani. Har desverre lite tro på italieneren. Men, han kan overraske. Thioune har alt som trengs for å kunne spille i PL. Fysikk, fart, overblikk, pasninger. Herlig spiller. Hadde nok ikke brilijert, men hadde vært fin backup. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Thioune skulle i mine øyne blitt kjøpt inn som backup, tror han hadde klart seg greit. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 For Liverpool var det i alle fall viktig at Macherano ble. Spør du meg er han viktigere for Liverpool enn Alonso var, fordi Liverpool har lignende kvaliteter i Gerrard, men ingen arbeidsjern som argentineren. Alonso betyr ikke så mye tror jeg, annet enn at en liten tropp ble enda mindre. Liverpool trenger å kjøpe krative spillere på flankene, alla Nani-typer. I dagens fotball, som er så jevn, er det de uforutsigbare spillerne som vinner ligaen. Får Benitez fonyet tilitt om han ikke vinner noe i år? Da er det altså hele 4 år siden siste trofee og det er enda lengre siden hans eneste ordentlige store triumf med Liverpool, nemlig CL vinsten... Med Houlliers menn 4 år... Det er altså der Arsenal er for tida og der møter en Legende av Wengers proprosjoner kritikk av egne fans. Vel, Benitez er og kommer aldri til å bli hans liga, så alt tyder vel på at dette er spanjolens siste år om man ikke tar hjem noe stort? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Edit:Syns vi faktisk skulle tenkt på Thioune, skulle ha tipset rafa om jeg hadde hatt sjans. Billig og god backup. Etter det han har vist i TL i år, er jeg faktisk rimelig sikker på at han kunne ha hevdet seg i PL. Mellberg hadde vært perfekt backup back, siden han kan spille back og stopper, + han er vell over 30, så han kan umulig være dyr. For all del kjøp Thioune, han er jo god, men er han toppen av Premier League klasse Også har Mellberg nettop signert for Olympiakos, så han er det bare å se langt etter Hvis Mame er verdt 50 mill for Utd mener jeg Thioune burde være verdt minst like mye, og når det gjelder fysikk, overblikk og tempo står ikke Thioune tilbake for så alt for mange. Meeeeen... Som moldesupporter vil jeg jo helst beholde ham i Molde de neste ti åra Ihvertfall når jeg ser hvordan han -herjer- med Tippeligaens beste defensive midtbanespiller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå