Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og i fjerde runde møter Chelsea Fulham borte,og United møter Arsenal.

Vil Liverpool slå Bolton.

Ergo vil Liverpool ligge 1p bak.

(var jeg like tåpelig nå?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og i fjerde runde møter Chelsea Fulham borte,og United møter Arsenal.

Vil Liverpool slå Bolton.

Ergo vil Liverpool ligge 1p bak.

(var jeg like tåpelig nå?)

Tåplig er du vel ikke, men du har ikke peiling på hva du skriver om. Chelsea skal ikke spille mot Fulham borte i 4.runde.

Vi kan jo gjøre følgende:

Hvis Liverpool har 5.poeng eller mindre etter 3 kamper så slutter du å poste i Internasjonall fotball i 2.mnd

Hvis Liverpool har 7.poeng eller mer så slutter jeg å poste i 2.mnd

med 6 poeng blir det breakeven og push.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stemmer,Chelsea spiller borte mot Fulham i 3.runde, noe som selvfølgelig er verdens letteste kamp og 3 enkle poeng for Chelsea.

Edit: Dette er jo ikke en diskusjon verdig Liverpool-tråden.

Om Turner kjøpes,så håper jeg er skjer innen Onsdag\Torsdag.

Transfer-markedet stenger 1.sebtember,så kan godt hende Rafa kjøper flere spillere etter PL-starer.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvis United eller Chelsea ikke tar over 7 poeng(dvs vinner alle kampene) blir det samme ''straff'' det også?

Du er jo like brennsikker på at de to lagene tar 9,som at Liverpool ikke tar det.

Lenke til kommentar

Fyflate, 1 uke til kamp.. PL start. Kan nesten ikke vente, vært jævlig dødt uten PL.

Tror Torres får en syk sesong(kan ha noe med at jeg har sett et par torres videoer nå..), faen for en spiss, finnes ikke maken.

Men har en heller dårlig følelse foran tottenham kampen, tror ikke vi vinner kampen..

slenger inn en jævlig herlig video

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Det går jo på hvordan man definerer 'fotballspiller'. Gerrard er etter min mening ikke ekstrem i noe, men han er god i alt jevnt over. Personlig ville jeg valgt en håndfull spillere fremfor Steven Gerrard hvis jeg skulle plukket ut verdens beste fotballspillere.

Jeg tror dere taper mot Tottenham og Aston Villa, vinner mot Stoke og står med 3 poeng etter 3 kamper, muligens 4.

Lenke til kommentar
Det går jo på hvordan man definerer 'fotballspiller'. Gerrard er etter min mening ikke ekstrem i noe, men han er god i alt jevnt over. Personlig ville jeg valgt en håndfull spillere fremfor Steven Gerrard hvis jeg skulle plukket ut verdens beste fotballspillere.

Det er din mening.

Jeg tror dere taper mot Tottenham og Aston Villa, vinner mot Stoke og står med 3 poeng etter 3 kamper, muligens 4.

Hvorfor? Fordi vi har hatt en dårlig pre-season? Så vidt jeg kan huske, så hadde vi en dårlig pre-season sist sessong også, uten å ha noen dårlig sessong. Carra og Skrtel er tilbake mot Spurs, så jeg tror vi vinner greit.

Lenke til kommentar

Liverpool vil være sjanseløse på PL-tittelen.

1) Lag er mer oppmerksom på Liverpool. En ting er å nå toppen (eller nesten toppen for pool) en annen ting er å bli der. Liverpools beste sesong i PL på tyve år og en average (jeg vil si under pari) sesong av United og likevel vant sistnevnte. Chelsea var svake og Arsenal var borte før jul. I år vil det bli jevnere og det vil ikke gagne Liverpool, mark my words.

2) Liverpool har ikke noe bredde i troppen, ei heller talenter som kan bidra positivt. Talentutviklinga på Mersyside ligger lysår bak de best ei klassen.

3) For få matchvinnere og kreative typer

Tror det blir en dogfight mellom United og Chelsea.

Lenke til kommentar

1.Liverpool

2.Chelsea

3.Utd.

Mine ord mot dine. Vi får vente å se. Alt annet blir synsing.

Rafa har fortsatt mye igjen å handle for, så du må nok vente til 1.sept med å uttale deg. Alt annet blir som sakt synsing.

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar

Tror egentlig alt kan skje i ligaen i år. Gleder meg enormt til PL helga nå. Får lønning før helga og da skal det handles inn før det braker løs :D Tror vi slår Tottenham, Stoke og Villa. OM vi går ut slik vi gjorde i enkelt kamper i fjor vår. Med megatempo og offensivt innstilt. Hvis ikke, tror jeg på 3-4 poeng på de tre matchene.

Lenke til kommentar

Det er din mening.

Det er vel nettopp derfor jeg skriver det :thumbup:

Hvorfor? Fordi vi har hatt en dårlig pre-season? Så vidt jeg kan huske, så hadde vi en dårlig pre-season sist sessong også, uten å ha noen dårlig sessong. Carra og Skrtel er tilbake mot Spurs, så jeg tror vi vinner greit.

Det er forskjell på å ha en dårlig pre - season resultatmessig enn prestasjonsmessig. Dere har slitt mot dårlige lag, og det må vel være flaut å måtte innrømme at Lyn faktisk spilte bedre enn dere en god del av kampen? Både United og Chelsea har hatt en meget sterk pre - season og gjort det meget bra mot andre store lag. Du kan helt klart se at United og Chelsea innehar Premier League form for øyeblikket. Arsenal har hatt en grei pre - season de også. Selvsagt kan det hende at Liverpool løfter seg enormt når sesongen starter, men jeg (les: dette er min mening) tror at Liverpool er langt fra den formen. Dessuten får dere en enormt vanskelig utfordring med Redknapps' Tottenham og Martin O'Neills Villa i de første rundene.

Jeg er villig til å vedde en grei sum på at Liverpool ikke vinner serien. Liverpool kan umulig gjenta en like god sesong som fjoråret, og ihvertfall ikke en bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...