Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alberto Aquilani has successfully passed his medical with Liverpool and has agreed a five-year contract at Anfield.

The former Roma midfielder has been captured by Reds boss Rafa Benitez as a replacement for Xabi Alonso, who has been sold to Real Madrid for £30million.

Aquilani arrives for a fee of £20m and he is expected to watch his new team-mates take on Atletico Madrid in the club's final pre-season friendly on Saturday.

But Liverpool do not expect the 25-year-old, who is believed to be set to earn £80,000 a week, to be fit for between four and eight weeks.

Aquilani had surgery on an ankle injury this summer and he will now complete his rehabilitation under the guidance of the Anfield medical staff.

£20m? Er det noe jeg går glipp av? Håper det er noe kontraktsgreier jeg har lest feil ellerno. Aquilani er ikke verdt £20m.

Lenke til kommentar
Han kommer til klubben, ikke bare med en lang skadeliste, men med skader, etter preseason og han er italiener (ny spillestil). 20m? Jeg fryder meg. Alonso ut og Aquilani inn. Jeg skal spise ordene den dagen han blir en storsuksess i Liverpool :)

De betaler for Potensialet hans, itilegg til hva han beviste før Jul i fjor.

Jeg tror heller ikke han blir en "storsukse" i Liverpool eller på Balløya generelt. Men det blir for uvitent å antyde at han burde bli billigere bare pga at han er en Italiener, kommer etter Pre-Season og fordi han kommer til en ny Fotballfilosofi.

Lenke til kommentar
Prøver meg på det laget som jeg tror starter mot Spurs.

Reina

Johnson - Carragher - Skrtel - Insua

Masche - Lucas

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Muligens Benayoun starter.

Tror faktisk Benayoun starter. Men resten av laget så jo greit ut. Tipper det blir tre poeng ja, selv om Tottenham er langt ifra et dårlig lag.

Rafa tror både Agger,Skrtel og Carra blir klar til Spurs kampen. :D

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar

Pre - season er for å bli matchfit og spille inn laget. Det at Benitez spiller med unggutter virker for meg helt idiotisk hvis han ikke har planer om å bruke de når sesongen starter. Hvis du ser på de andre storklubbene så ser du at de ikke drar med seg halvparten av ungguttene sine og matcher dem i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Roadhouse er ''barn'' av Three Lions. Var der ikveld å så Chelsea-kampen.

Not to shabby drinkingprizes. :)

Three lions er KLART bedre.

(større ølglass også)

Satt du i første etasje?

I did.

Syns ikke Liverpool skal bruke altfor høye summer på Turner

Lenke til kommentar
Sigh, preseason er basicllly for å spille seg i form og vi har for det meste spilt med unggutter. Hadde vært mer bekymra om vi allerede hadde en formtopp i preseason.

I siste matchen spilte vi med tilnærmet toppet lag. Det ble som kjent klart tap mot A.Madrid. Jeg er 100% sikker på at Liverpool er langt unna fjorårs formen.

Tror vi tar 4 eller 5 poeng på de tre første kampene. (Spurs, Stoke og Villa). Dette med bakgrunn i at vi må stille med Leiva/Macherano sentralt, noe jeg mener blir altfor veik når ballen skal fremover. Defensivt er det trygt og godt. En annen faktor er at Carragher mulig får Kelly ved siden av seg mot Tottenham og det er noe som er nok til å tape 2 poeng.

Etter 3 runder i ligaen:

United 9 poeng.

Chelsea 9 poeng.

Liverpool 5 poeng.

Ergo vi vil ligge 4p bak våre to hovedutfordrere etter 3 runder.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...