Herr Brun Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fantalanta: Itandje is leaving Liverpool on free transfer to Greek side Panionios. Good riddens. Edit: Forøvrig blir dette sesongens første Three Lions-kveld. Blir så vackert. Pfft. Det er på Roadhouse det skjer. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Roadhouse og Three Lions, er det puber i Oslo? Og folk skal dit i kveld? Hva skjer? Btw, hvilket nr har Aquilani fått? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Btw, hvilket nr har Aquilani fått? Ingenting avklart ennå, leste et sted om 16... men jeg tror ikke på noe før han er blitt presentert. Det aner jeg ikke når skjer. Huff og huff, Alonso er bare nr. 22 hos Real. 14-tallet har alltid vært Alonso-tallet for meg, men i Real har Guti det. Too bad... Endret 9. august 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Roadhouse og Three Lions, er det puber i Oslo? Og folk skal dit i kveld? Hva skjer? Er vel RBK-pubber i Trondheim om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Satser på Aqui får nr 7 da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Aqui får nr 16 og nr 7 går til en offensiv klassespiller som Rafa forhåpentligvis handler inn. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Roadhouse og Three Lions, er det puber i Oslo? Og folk skal dit i kveld? Hva skjer? Er vel RBK-pubber i Trondheim om jeg ikke tar feil Tja, 3L satser nå iallefall mest på engelsk fotball, selv om de sender det meste. Roadhouse har jeg aldri vært på. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Da er Betalingsordningen for Aquilani klar ( ). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Roadhouse er ''barn'' av Three Lions. Var der ikveld å så Chelsea-kampen. Not to shabby drinkingprizes. Three lions er KLART bedre. (større ølglass også) Endret 9. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Da er Betalingsordningen for Aquilani klar ( ). NICE! Da kanskje vi har penger til et skikkelig klassekjøp da! Noen som veit om vi får cash rett på bordet av Real for Xabi eller? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 NICE! Da kanskje vi har penger til et skikkelig klassekjøp da! Noen som veit om vi får cash rett på bordet av Real for Xabi eller? Regner med at dere får pengene med en gang, som United krevde med Ronaldo. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 NICE! Da kanskje vi har penger til et skikkelig klassekjøp da! Noen som veit om vi får cash rett på bordet av Real for Xabi eller? Regner med at dere får pengene med en gang, som United krevde med Ronaldo. Ja, vil tro det jeg også, siden det snakkes om rundt £30M + mer cash senere ved enkelte kriterier. Hvis det stemmer har vi jo plutselig ikke brukt noe særlig på Aquilani i denne omgang og burde ha råd til en skikkelig spiller til med £25M +/- for Xabi. Forutsatt at vi har råd til betalinga til Roma på nyåret. Sett at vi da har litt penger til overs fra før, som Rafa faktisk har sagt (da han sa vi hadde råd til en god spiller til etter Johnson, før vi solgte Xabi) burde vi i teorien ha råd til både Silva og en habil midtstopper-backup. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Dream on! Det sier ihvertfall jeg. Kjenner jeg Rafa og Liverpool staben rett så blir det hverken silva eller en klassespiss/forsvarer før sesongen. Ender vel opp med en middelgod halvkjent spiller som enten slår til eller faller rett til bunns. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Roadhouse er ''barn'' av Three Lions. Var der ikveld å så Chelsea-kampen. Not to shabby drinkingprizes. Three lions er KLART bedre. (større ølglass også) Hvor ligger det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Rett over three lions. Når det er fult på TL så går man over gaten og til roadhous(tidligere extra time) Jeg kan utesteder i trondheim . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 \\Ja, vil tro det jeg også, siden det snakkes om rundt £30M + mer cash senere ved enkelte kriterier. Hvis det stemmer har vi jo plutselig ikke brukt noe særlig på Aquilani i denne omgang og burde ha råd til en skikkelig spiller til med £25M +/- for Xabi. Forutsatt at vi har råd til betalinga til Roma på nyåret. Sett at vi da har litt penger til overs fra før, som Rafa faktisk har sagt (da han sa vi hadde råd til en god spiller til etter Johnson, før vi solgte Xabi) burde vi i teorien ha råd til både Silva og en habil midtstopper-backup. Det er jo lov til å drømme. Ting har endret seg drastisk i økonomien til Valencia den siste mnd og med spillere som helst vil bli værende, er det veldig lite sansynlig at man får Silva for de summene man har snakket om her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Det er vel sagt at Valencia er villig til å slippe han for £26M eller £28M (husker ikke hvilken), så vidt jeg har hørt. Tror det blir med drømmen jeg også, er jo for godt til å være sant, men jeg liker drømmen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Når vi er inne på sportsbarer, hvilke er å foretrekke i Oslo? Tenkte kanskje å se søndagens kamp på bar, men har aldri vært på sportsbar i Oslo. Finnes det noen Liverpool-barer? Nøytral/andre barer kan være interessent også. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Er vel en sportsbar i Oslo ja, iverfall når jeg var der,tror faktisk den heter SPORTSBAR også. Var opp en trapp, det husker jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Rett over three lions.Når det er fult på TL så går man over gaten og til roadhous(tidligere extra time) Jeg kan utesteder i trondheim . Aha, tidligere Extra Tiemz ja, da vet jeg jo hvor det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå