Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw, hvilket nr har Aquilani fått?

Ingenting avklart ennå, leste et sted om 16... men jeg tror ikke på noe før han er blitt presentert. Det aner jeg ikke når skjer.

Huff og huff, Alonso er bare nr. 22 hos Real. 14-tallet har alltid vært Alonso-tallet for meg, men i Real har Guti det. Too bad...

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Roadhouse er ''barn'' av Three Lions. Var der ikveld å så Chelsea-kampen.

Not to shabby drinkingprizes. :)

Three lions er KLART bedre.

(større ølglass også)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
NICE! Da kanskje vi har penger til et skikkelig klassekjøp da! :D Noen som veit om vi får cash rett på bordet av Real for Xabi eller?

Regner med at dere får pengene med en gang, som United krevde med Ronaldo.

Ja, vil tro det jeg også, siden det snakkes om rundt £30M + mer cash senere ved enkelte kriterier. Hvis det stemmer har vi jo plutselig ikke brukt noe særlig på Aquilani i denne omgang og burde ha råd til en skikkelig spiller til med £25M +/- for Xabi. Forutsatt at vi har råd til betalinga til Roma på nyåret. Sett at vi da har litt penger til overs fra før, som Rafa faktisk har sagt (da han sa vi hadde råd til en god spiller til etter Johnson, før vi solgte Xabi) burde vi i teorien ha råd til både Silva og en habil midtstopper-backup.

Lenke til kommentar
\\

Ja, vil tro det jeg også, siden det snakkes om rundt £30M + mer cash senere ved enkelte kriterier. Hvis det stemmer har vi jo plutselig ikke brukt noe særlig på Aquilani i denne omgang og burde ha råd til en skikkelig spiller til med £25M +/- for Xabi. Forutsatt at vi har råd til betalinga til Roma på nyåret. Sett at vi da har litt penger til overs fra før, som Rafa faktisk har sagt (da han sa vi hadde råd til en god spiller til etter Johnson, før vi solgte Xabi) burde vi i teorien ha råd til både Silva og en habil midtstopper-backup.

Det er jo lov til å drømme. Ting har endret seg drastisk i økonomien til Valencia den siste mnd og med spillere som helst vil bli værende, er det veldig lite sansynlig at man får Silva for de summene man har snakket om her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...