Sameboe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lucas vår beste spiller i Pre season , det sier litt . Ja, det sier at han kanskje får frem sitt potensial og at dere ikke har ruinert det likevel ^^, Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tror faktisk Lucas vil gjøre det mye skarpere denne sesongen her. Nå får han jo en del spilletid på starten siden Aquilani er skada også. Forøvrig skuffende resultat, men med urutinert og ungt mannskap bakerst er det ikke så rart. AM har et bra angrep vil jeg påstå, så jeg er ikke sånn veldig skuffa. Mer bekymra for Carra. Krise om han også blir skada. Da MÅ vi ha inn en ny stopper i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Flott at NOEN i hvert fall har klart å score mot et godt lag. At det ble Lucas kom som den mest totale overraskelsen. Nja, Lucas har vært bra i sommer han. Får håpe han følger opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lucas har gjort en god rolle i pre-season. (Noe som forøvrig Voronin gjorde noen år tilbake,så betyr ikke å bety noe) Ser at Fowler har nettet sitt andre for Fury. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (Noe som forøvrig Voronin gjorde noen år tilbake,så betyr ikke å bety noe) Hehe, ja, Voronin var rene pre-season kongen han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ''Jamie Carragher vrikket ankelen mot Atletico, men ble tatt av banen som en forsiktighetsregel. Benítez håper å ha Carragher, Agger og Skrtel tilbake til ligastarten'' Lenke til kommentar
i93 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Edit: Too late Endret 8. august 2009 av Møkbook Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Skummelt hvor dårlige Ayala og San José spiller. Med både Agger, Skrtel og Carra ute trengs det bedre backup. Ny midtstopper bør handles framfor noe. Johnson er rå. Stygge Forlan. bedre backup på midtstopperplass trenger vi IKKE. det har flere her inne forsikret oss om. vi trenger å hente inn en backup spiss for Torres til 10-15M pund ifølge flere her inne. hvis man skal høre på mine innlegg FØR dagens match så spår jeg at Carragher skulle bli skadet idag og at vi står med følgende midtstoppere skadefrie: Ayala San Jose Kelly de har jo 0 premier-league kamper til sammen så det er jo bra for oss at de endelig kan få erfaring. Selv både tror og håper jeg at vi stiller med to av våre tre beste midtstoppere mot Spurs, men dette viser at troppen vår er for tynn på stopper-plass. Vi er nå i en situasjon der vi kan se to av de tre junior gutta mot Spurs. IKKE BRA! Endret 8. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Krisemaksimering = Kjedsommelig mange Liverpool-supportere. Selvfølgelig trenger vi ikke en backup på midtstopperplassen. Vi får se når sesongen starter da, gutta... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kelly har jeg tro på. Såe jeg ser ikke noe veldig hast i å hente en stopper til. Vil heller ha inn en offensiv midtbane spiller av klasse a la Sneijder. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Sorry, skal ikke provosere Endret 8. august 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Vi våkna når Voronin kom inn, herlig å se folk ville noe, det er deilig! Vi sliter, jeg sier som før kampen, im worried. Kelly skulle ha startet i dag, for resultatet sin skyld, men greit nok. Vi sliter på midtbanen mot Tottenham, her er mitt lag: Reina Johnson-Skrtel-Kelly(evnt carra)-Insua Kuyt-Masche-Bønna-Riera Gerrard Torres Riera og Skrtel blir klar Sorry Danielzu, Bønna er ikke helt i form, han vil, han vil, men han får det ikke til. Endret 8. august 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Nåh, vi får nok se på det. Spår Yossi-Goal mot Tottenham. Forøvrig: Rafa ønsker Turner. Håper egentlig på to spillekjøp i uken som kommer. Men om det bare blir et kjøp så er en offansiv spiller øverst på min liste. Endret 8. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sjøl har jeg veldig trua på Kelly. Håper at han får en fair sjangs og ikke minst at han stiller foran San Jose og Ayala i stopperkøa (For the love of god). Syns ikke vi trenger i investere i en stopper (Med mindre han også kan bekle høyre back, og således også kan være back up for Johnson) da jeg tror Kelly kan bli meget god med åra. Ok, siden han er ung og urutinert kan han koste oss noen poeng de neste par sesongene, men hvis han får tillit når forsvaret er skadeplaget kan vi bygge en skikkelig spiller for fremtiden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kelly er god nå, ikke med åra. Men han vil bli bedre, han har det som skal til. Selvsagt håper jeg også det ZU. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lenge siden jeg posta her så tråden forsvant. Mine innlegg igjen. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Flott at NOEN i hvert fall har klart å score mot et godt lag. At det ble Lucas kom som den mest totale overraskelsen. Nja, Lucas har vært bra i sommer han. Får håpe han følger opp. Ikke misforstå meg, jeg synes Lucas har vært flott i Pre-season, og jeg håper også, og nå tror, at han kommer til å reise seg i Liverpool. Jeg tror, til en viss grad, at Lucas kan bli et farlig våpen for vår del. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Når blir Aquilani presentert som Liverpoool-spiller? Med pressekonferanse osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Fantalanta: Itandje is leaving Liverpool on free transfer to Greek side Panionios. Good riddens. Edit: Forøvrig blir dette sesongens første Three Lions-kveld. Blir så vackert. Endret 9. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jævlig synd Luis ikke fikk spille mot oss pga skade(?), hadde sikkert fått en heftig mottakelse. Faen for en vill spiller han var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå