Prinz Poldi Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Aldri. Toni er en spiller jeg kunne ha ønsket me, men aldri i hele verden som en backp for Torres. Den rollen rommer han ikke. Han har jo 38 mål for Bayern, og sådens en kraftspiss, men jeg tror ikke han spiller bra nok i PL. Man kunne også se at han brukte nesten like lang tid som Keane til å tilpasse seg sin nye klub's spill. Med en så god spiss som Toni på laget måtte dere ha lagt om formasjonen, slik at både han og Torres hadde spilt samtidig. Toni er en klassespiss, som gjør det samme som Huntelaar, banker inn mål samme hvor han er. Å si at han ikke er kapabel til å være backup er latterlig. Han hadde blitt den beste backup-spissen i PL. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Liverpool team in full: Reina, Johnson, Ayala, Carragher, Insua, Kuyt, Lucas, Mascherano, Benayoun, Gerrard, Torres. Subs: Cavalieri, San Jose, Plessis, Degen, Voronin, Riera, Dossena, Kelly, Babel, Ngog, Spearing. Lite aktivitet her idag Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Greit lag. Blir spennende å se hvordan duoen Carra/Aylala greier seg mot Aguero og Forlan. Er nesten helt sikker på at vi får scoringer i dag Begge veier tror jeg. Litt redd for midtbanen med Masche og Lucas. Skulle gjerne hatt en erstatter som kunne gå rett inn og dominere midtbanen. Får håpe Aquilani blir fri for skader resten av sesongen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Streams er fortsatt ikke lov å hverken spørre om eller linke til. 1 innlegg slettet. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Huff a meg Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 0-1. Alt for enkelt. Og like ille: Carragher ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Ræva av Ayala. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Flott spill om ikke annet så satt den jo ikke.. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Fytti Katta?!? Er det mulig Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Skummelt hvor dårlige Ayala og San José spiller. Med både Agger, Skrtel og Carra ute trengs det bedre backup. Ny midtstopper bør handles framfor noe. Johnson er rå. Stygge Forlan. Endret 8. august 2009 av Slikape Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Lucas vår beste spiller i Pre season , det sier litt . Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hvor er Kelly? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Kelly sitter på benk og han er etter min mening vår beste unge midtstopper. Ergo bedre enn San Jose og Aylala. Håper Babel kommer inn i andre omgang og viser seg frem. Torres må få et mål. Vil gjøre han godt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Faen så elendige frispark gerrard har tatt i dag. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Haha, hysterisk når Reina 'dribla' Aguero og skamtakla'n. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Haha ja, herlig av reina. Se der ja:o Lucas Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Da ble det Lucas som fikk skåre. Synes vi ikke spiller særlig inspirert i dag akkurat. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Flott at NOEN i hvert fall har klart å score mot et godt lag. At det ble Lucas kom som den mest totale overraskelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Dette var jo ikke resultatet jeg håpet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå