Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker som Benitez og Parry bare bryr seg om å forlenge kontrakter med nye spillere.

Kjøpene står jo på stedet hvil.  United hadde 2 overganger på en dag. Men hos oss skjer det ingen ting.

Begynner å bli bekymret :/

8818558[/snapback]

Det er da forsatt 20 dager til Transfervinduet åpner.

Vi har allerede sikret oss ett talent, som vertfall er oppe med Anderson. Lucas er sett på som den "Neste Gerrard", så her har vi en klassespiller.

Malouda på vei inn er også positivt, en spiller som går rett inn å forsterker 11eren betraktelig. Får vi en klassespiss på plass så blir dette bra.

Benitez kom også nettopp tilbake fra ferie, så er ikke så rart at overgangene lar vente på seg. Men ta det med ro! 2,5 månder igjen av sommeren!

EDIT: Kan og si at det er bra at vi sikrer kontrakt med de sentrale spillerne nå. Hadde tatt på med ett "Alonso til Barca" oppslag hver dag. Husker jo Gerrard seansen fra forfjor..

Endret av nooper
Lenke til kommentar

Ett ord nå; TRAGISK! Synes jeg har lest løfter om at Rafa skal få gode midler til spillerkjøp, som bringer oss helt til toppen igjen, så ser vi etter spillere i klassen £16-18M og i tillegg skal Forlan være på lista! Nei fy fader nå er jeg både forbanna og skuffa.

Hvis Forlan kommer til oss begynner jeg og grine altså. Gjort det bra for Villareal i år, for all del. Men vi vet fra tidligere at han ikke greier den engelske ligaen. Floppalarmen går med en gang, til de grader også. Da vil jeg heller mye heller ha Diego Milito og Darren Bent hvis det er det nivået vi absolutt skal sikte på.

Igjen; Tragisk! Mvh. skuffa Liverpool-supporter. :(

Skal dog sies at transfervinduet ikke har starta enda og at vi fortsatt kan få overraskelser da. :)

Lenke til kommentar
Hvis Forlan kommer til oss begynner jeg og grine altså. Gjort det bra for Villareal i år, for all del. Men vi vet fra tidligere at han ikke greier den engelske ligaen. Floppalarmen går med en gang, til de grader også.

8820615[/snapback]

Han banket da dere og Dudek :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...