Maynard James Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Padelli returnerer til Sampdoria Ser ut som Carson blir iallefall Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan jo hende at man har en opsjon eller lignende. Vel, han imponerte igrunn ikke i kampen mot Charlton. Men det kan bli spennende å følge ham fremover.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det virker som Benitez og Parry bare bryr seg om å forlenge kontrakter med nye spillere. Kjøpene står jo på stedet hvil. United hadde 2 overganger på en dag. Men hos oss skjer det ingen ting. Begynner å bli bekymret :/ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Det virker som Benitez og Parry bare bryr seg om å forlenge kontrakter med nye spillere. Kjøpene står jo på stedet hvil. United hadde 2 overganger på en dag. Men hos oss skjer det ingen ting. Begynner å bli bekymret :/ 8818558[/snapback] Det er da forsatt 20 dager til Transfervinduet åpner. Vi har allerede sikret oss ett talent, som vertfall er oppe med Anderson. Lucas er sett på som den "Neste Gerrard", så her har vi en klassespiller. Malouda på vei inn er også positivt, en spiller som går rett inn å forsterker 11eren betraktelig. Får vi en klassespiss på plass så blir dette bra. Benitez kom også nettopp tilbake fra ferie, så er ikke så rart at overgangene lar vente på seg. Men ta det med ro! 2,5 månder igjen av sommeren! EDIT: Kan og si at det er bra at vi sikrer kontrakt med de sentrale spillerne nå. Hadde tatt på med ett "Alonso til Barca" oppslag hver dag. Husker jo Gerrard seansen fra forfjor.. Endret 9. juni 2007 av nooper Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Padelli dro jo tilbake til Italia, så jeg tror Carson blir reserve keeper i år, får sikkert spille i de kampene som ikke er viktig ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Diverse rykter sier at Liverpool er ute etter Darren Bent fra Charlton. Skeptisk. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bent er go han, desverre er'n dyr. Tror han kan gjøre det bra i lfc. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Diego Forlan? Nei takk 8819794[/snapback] Se på Denne Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Forlan har vært kjempe mål farlig i Villareal, men. Vil egentlig ikke ha han! Ser også at Diego Milito er linket. Håper mer på han! Endret 9. juni 2007 av Shade22 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ett ord nå; TRAGISK! Synes jeg har lest løfter om at Rafa skal få gode midler til spillerkjøp, som bringer oss helt til toppen igjen, så ser vi etter spillere i klassen £16-18M og i tillegg skal Forlan være på lista! Nei fy fader nå er jeg både forbanna og skuffa. Hvis Forlan kommer til oss begynner jeg og grine altså. Gjort det bra for Villareal i år, for all del. Men vi vet fra tidligere at han ikke greier den engelske ligaen. Floppalarmen går med en gang, til de grader også. Da vil jeg heller mye heller ha Diego Milito og Darren Bent hvis det er det nivået vi absolutt skal sikte på. Igjen; Tragisk! Mvh. skuffa Liverpool-supporter. Skal dog sies at transfervinduet ikke har starta enda og at vi fortsatt kan få overraskelser da. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) lite vits å grine på forhånd er så sykt mye rykter hele tida, så ingen vits å tro på noe før det har skjedd Endret 9. juni 2007 av Darx Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvis Forlan kommer til oss begynner jeg og grine altså. Gjort det bra for Villareal i år, for all del. Men vi vet fra tidligere at han ikke greier den engelske ligaen. Floppalarmen går med en gang, til de grader også. 8820615[/snapback] Han banket da dere og Dudek Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Var ikke det 2 tabber av dudek? =P Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det var offisielt Dudeks verste kamp som Liverpool-spiller, og kanskje den verste kampen i karrieren hans. Jeg håper mer på Milito jeg og! Skulle også ikke en spiller bli kunngjort denne uken? Skulle skje i forrige uke også, men ingenting fremdeles . Vi får se.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Silly season er her. Kan fort bli at vi kjøper noen som ikke er linket eller nevt en gang. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan si at det er akkurat 20 år siden da John Barnes kom til Liverpool. Hvilken spiller han var. En av de største legendene i klubben. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan si at det er akkurat 20 år siden da John Barnes kom til Liverpool. Hvilken spiller han var. En av de største legendene i klubben. 8822952[/snapback] Pure class. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Liverpool og Chelsea har rettet en forespørsel til Lyon omkring muligheten for å kjøpe Malouda. Da går kanskje den overgangen i vasken for dere da Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Liverpool og Chelsea har rettet en forespørsel til Lyon omkring muligheten for å kjøpe Malouda. Da går kanskje den overgangen i vasken for dere da 8823832[/snapback] Ja, det gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå