Jefe Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jaujau, da brukte vi 160-200 mill på en skadet (atm) erstatter til Alonso og han vil være det i minst 4 uker til. Vet ikke helt hva jeg skal forvente av Aquilani, men jeg håper sterkt at han innfrir, virker som en veldig hyggelig fyr i hvertfall. Nå blir det ulidelig spennende å se hvem vi henter. Har troa på en midtbanespiller av klasse som kan spille i mange roller (offensive) eller en spiss, noe a la Negredo. Hadde ikke gjort med noe å få inn en som kan spille på høyrebacken og som stopper. Dama til Aqui er noe av det peneste jeg har sett på leeenge. Og mens vi er inne på området, søk på Daniela Cavalieri på google bildesøk. Not shy Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Fappetifap? Får håpe han ikke presterer etter utseendet til dama. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hadde holdt meg skadet jeg også om jeg hadde hun som kjæreste. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Så det er det som er den virkelige injury report'en ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Dama til Aqui er noe av det peneste jeg har sett på leeenge. Han har faen meg ikke dårlig smak. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Dama til Aqui er noe av det peneste jeg har sett på leeenge. Han har faen meg ikke dårlig smak. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Håper han er like god til å game spillet Setter pris på om hun ser på kampene hans.. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Fy faen så syk dama hans var! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Bra Liverpool diskusjon siste 8-10 postene. Tilbake til Liverpool FC. Hvis Carragher skulle finne på å bli skadet mot Atl Madrid så vil vi ha følgende aktuelle midtstoppere klare til seriestarten: ¤ Kelly ¤ San Jose ¤ Ayala Da disse står med 0 Premier League matcher tilsammen mener jeg vi må styrke denne lagdelen. Er dette et midtstopper trio vi kan stole på? Eller er det sant som Liverpool.no hevder følgende: "Det er en aldri så liten midtstopperkrise i Liverpool ni dager før ligastart." Vi må uansett regne med at en 4.midtstopper vil spille minst 5-8 viktige matcher i året. Kanskje flere hvis Carragher må ut på høyrebacken hvis Johnson/Agger er ute samtidig. Har ikke sett at Kelly, San Jose eller Ayala for den sags skyld har det som skal til for å steppe inn i en topp-kamp pr dags dato. Vi kan jo bare håpe at kampen mot Athl. Madrid vil vise at en av disse har det som skal til. Endret 8. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Bra Liverpool diskusjon siste 8-10 trådene. Det kalles sider. Liverpool har bare en tråd(så vidt jeg vet) på dette forumet. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Bra Liverpool diskusjon siste 8-10 trådene. Det kalles sider. Liverpool har bare en tråd(så vidt jeg vet) på dette forumet. mente selvsagt poster. Ikke tråder. Sier jo litt om modenheten her inne når det som blir diskutert er hvordan kjærestene til spillerne ser ut. Hører virkelig det hjemme i en slik tråd? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg mener iallefall at dama til Aquilanmi hører hjemme her, ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Kan godt ''godkjenne'' 8-10 poster med ''umodenhet'' jeg. Flere sider derimot blir for meget. Du må jo huske at mange av brukerne her inne er under 20 år. ¨ Så lenge man holder seg unne tiss,bæsj og promp mentaliteten (som fantes i united-tråden) så er jeg fornøyd. Over til noe mer passenede: Ser virkelig frem til dagens kamp mot A.Madrid. Husker fjorårets generalkamp mot Lazio(og målet på overtid). Tipper Rafa går for toppet start 11. Håper også at Torres og Gerrard for minst 70 minutter. Ivertfall Torres har godt av en hel kamp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Faen i helvete, trodde kampen var i morgen.. Da rekker jeg ikke kampen, jobber til halv seks. -.- Men tror også at Rafa stiller rimelig toppet. Blir spennende å se hvem han dytter inn i midtfprsvaret sammen med Carra. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) matchen spilles idag ja. Lør 08.aug kl.16.00 Liverpool vs Atletico Madrid se matchen her: ¤ ViasatSport (tv norge) ¤ Liverpoolfc.tv ¤ Iraqgoals.net (får streame treningsmatch lovlig for første gang) Endret 8. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hvor gode er egentlig de unge stopperene deres? Må innrømme at jeg følger Liverpools - reservelag svært lite . Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hvor gode er egentlig de unge stopperene deres? Må innrømme at jeg følger Liverpools - reservelag svært lite . Vel Benitez har 3 som er lovende (nevnt over her) han har gitt de totalt 0 minutter i Premier League, så veldig gode er de nok ikke. Tror dog Kelly vil spille sammen med Carragher i serieåpningen. Skrtel rekker enten den kampen eller den etter. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Backup spiss for Torres = Luca Toni Hvis dette ryktet stemmer vil jeg at Benitez går for ringreven Toni: Luca Toni har vært en giftig målscorer for Bayern München i flere sesonger, men nå har italieneren havnet et stykke bak i køen hos tyskerne. Blant annet har Bayern hentet Mario Gomez i sommer. Dermed er Toni kanskje på vei bort, og landsmannen Gianfranco Zola kan godt tenke seg spissen i West Ham. - nettavisens ryktebørs. Han er 32år og står med 135 mål i sine siste 200 matcher på topp-nivå for Palermo, Fiorentina og Bayern Munchen. Tror han kan passe veldig godt da han er stor og sterk (1.96) og kan lett spille spiss alene, eventuelt settes inn mot slutten for å bryte gjennom forsvars murer fra Stoke og co. Endret 8. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Aldri. Toni er en spiller jeg kunne ha ønsket me, men aldri i hele verden som en backp for Torres. Den rollen rommer han ikke. Han har jo 38 mål for Bayern, og sådens en kraftspiss, men jeg tror ikke han spiller bra nok i PL. Man kunne også se at han brukte nesten like lang tid som Keane til å tilpasse seg sin nye klub's spill. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Så Keane rakk faktisk å tilpasse seg Liverpools spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå