Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrtel og Agger er skadet pr dags dato, det er 8 dager til seriestart.

Carragher og Kelly ser ut som det logiske midtstopper paret vi vil bruke mot Tottenham om vi ikke henter inn noen. Ser ikke noen andre a-lags spillere som kan vikariere på midtstopper plass. Synd at vi ikke klarte å beholde Hyppia.

Hvem vil vi ha og til hvilken pris?

Holder noen av våre ungutter som 4.valg? Hvem er linket som nye midtstoppere og hvem vil vi ha inn?

linket:

¤ Brede Hangeland Fulham, linket for £8-12M

¤ Michael Turner, Hull, linket for £6-10M (eventuelt i bytte mot Voronin og cash)

¤ Sylvain Distin, Pompey, £3-4M

andre kanidater:

¤ Michael Richards, Man City, £5-8M

¤ Robert Huth, M`boro - £4-6M

¤ Sol Campbell, Free Transfer

Personlig vil jeg ha en så billig løsning som mulig slik at vi kan legge resten av pengene vi har, ca £15 inn i en offensiv spiller med kvalitet. Helst en spiller som kan spille venstreving med utfordings egenskaper samtidig som han kan vikare for Gerrard bak Torres om vår kaptein og hærfører må ned sammen med Macherano når Aquaman blir skadet.

Ser helst Distin (31år) eller kanskje Campbell (34år) på en 1års kontrakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kan være enig at United har hakket bedre dekning, jeg satt bare vår situasjon på spissen. Jeg regner med dere er enige i at vi ikke trenger å hente en 30 år gammel backup.

Lenke til kommentar
Carragher, Skrtel, Agger, Kelly vs. Vidic, Rio, Evans, Brown, O'Shea. Som Unitedsupporter vil jeg selvsagt si at vi ligger litt bedre an. Men det er jo ganske jevnt i alle fall. (Beklager hvis jeg glemmer noen)

Det er ikke jevnt i det hele tatt.

Vidic - Ferdinand er første valget. Etterfulgt av:

Evans - O`Shea - Brown - Neville

Altså 5-6 stykker som kan gå inn på laget.

Liverpool har akkurat nå 3 (!) midtstoppere som har spilt Premier League fotball. Samtidig som at Agger er mye skadet og Skrtel også har vært en del skadet siste 12 mnd. Kelly er et alternativ, men ser helst han som 5. valget.

til wh1te: kan du utdype hva du mener med "ingen lag som har bedre dekning en oss" ??

United - Chelsea - Arsenal - Man City har alle bedre dekning en oss. Dette er også våre 4 hovedutfordrere.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
City? Arsenal? Chelsea?

Vennligst utdyp.

Bare se på troppene da. Tar med de som har topp-serie erfaring fra en stor liga.

Liverpool 3 stoppere:

Carragher - Skrtel - Agger

Chelsea 6 stoppere:

Terry - Alex - Carvalho - Ivanovic - Belletti - Mancienne

Arsenal 5 stoppere :

Gallas - Vermaelen - Djourou - Silvestre - Song

Man City 5 stoppere:

Toure - Lescott - Dunne - Richards - Onuhoa

merk1: Lescott vil bli klar iløpet av 2 dager. Hvis noe skulle feile der vil de hente Upson eller en annen 1.klasses midtstopper i Premier League klasse. Ergo 5 for City.

merk2: Belleti og Song brukes mest som defensiv midtbane, men de kan spille stopper om det behøves.

Denne diskusjonen går også på BREDDE blant midtstopperne og da tenker man ikke på hvilken duo som er best. Her vil vel Liverpool komme på en 3.plass i ligaen med Carra - Agger/Skrtel. Bak United og Chelsea. Men på bredde ligger vi klart på 5.plass akkurat nå. Liverpool 3 vs Utfordrere 5,5 i antall totale midtstoppere med erfaring fra topp nivå.

Det er ganske klart at dette ikke holder. Spesielt når Agger har så store skadeproblemer som han har. Utrolig at folk kan hevde noe annet i mine øyne.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
City hovedutfordrer? Nei det tviler jeg sterkt på.

Har ikke dere i United tråden hevdet at Liverpool ikke vil være tittelutfordrere neste år da? Ergo vi vil kjempe om 3-4.plassen. Da er City en av våre utfordrere sammen med Arsenal.

Personlig tror jeg den spinkle stallen til Liverpool sammen med skadeforfulgte Aquaman vil føre til at Liverpool vil i poeng komme nærmere 4.plassen en 1.plassen når ligaen er ferdig.

Hvis noen vil vedde på dette så gir jeg even odds.

Skulle vi dog klare oss uten noen alvorlige skader på førstevalgene i ellveren så kan vi vinne gullet. Men dette kan ikke kreves for et lag som vil kjempe med nebb og klør i 3 turneringer. Det vil komme skader og det vil føre til at stallen vises for det den er, nemlig for tynn for et topplag.

Ergo blir United - Chelsea - Arsenal og Man City våre hovedutfordrere.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
"I have a few photographs and portraits of Mussolini at home. My uncle gave them to me as a present."

Fantastisk flott gutt dere har fått til klubben :)

Nå er Italienske medier kjent for å vri og vende på Politiske utsagn, så jeg har mine tvil angående det siste sitatet.

Det første er jo forsåvidt helt greit - Diverse Ultra grupper "henter" ofte inn helt nye og usikre Utlendinger.

Aqui er en familiemann, et lite bevis på det er at han har tattovert initialene til familiemedlemene på seg.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...