Kjakan24 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Skrtel og Agger er skadet pr dags dato, det er 8 dager til seriestart. Carragher og Kelly ser ut som det logiske midtstopper paret vi vil bruke mot Tottenham om vi ikke henter inn noen. Ser ikke noen andre a-lags spillere som kan vikariere på midtstopper plass. Synd at vi ikke klarte å beholde Hyppia. Hvem vil vi ha og til hvilken pris? Holder noen av våre ungutter som 4.valg? Hvem er linket som nye midtstoppere og hvem vil vi ha inn? linket: ¤ Brede Hangeland Fulham, linket for £8-12M ¤ Michael Turner, Hull, linket for £6-10M (eventuelt i bytte mot Voronin og cash) ¤ Sylvain Distin, Pompey, £3-4M andre kanidater: ¤ Michael Richards, Man City, £5-8M ¤ Robert Huth, M`boro - £4-6M ¤ Sol Campbell, Free Transfer Personlig vil jeg ha en så billig løsning som mulig slik at vi kan legge resten av pengene vi har, ca £15 inn i en offensiv spiller med kvalitet. Helst en spiller som kan spille venstreving med utfordings egenskaper samtidig som han kan vikare for Gerrard bak Torres om vår kaptein og hærfører må ned sammen med Macherano når Aquaman blir skadet. Ser helst Distin (31år) eller kanskje Campbell (34år) på en 1års kontrakt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Tror du vi får Micah Richards for £5-8M ? :!: Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Det må vel være dagens mest optimistiske fra Kjakan der ja. At han bare er 21 år er nå en ting, men at han i tillegg er engelsk vil øke prisen betraktelig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Etter hva Kelly har vist, gleder jeg meg faktisk å se ham mot Tottenham om situasjonen skulle bli slik. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Tror du vi får Micah Richards for £5-8M ? Richards er mislikt av Mark Hughes. Tror 8M er en pris han kan gå for ja. Hva mener dere så om Liverpools 4.stopper? Trenger vi forsterkninger eller holder Kelly? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Penga rår. Dersom Carlsberg skal være gniene syns jeg bare det er naturlig å se etter en annen sponsor. Ang. 4 stopper så håper jeg Kelly får sjangsen. Heller han en San Jose iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Kan faktisk ikke skjønne helt hvorfor vi linkes til midtstoppere hele tiden. Er det noen lag i serien som har bedre dekning der enn oss? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Kan faktisk ikke skjønne helt hvorfor vi linkes til midtstoppere hele tiden. Er det noen lag i serien som har bedre dekning der enn oss? Ferdinand, Vidic, Evans, Brown vs. Carragher, Skrtel og en halvinvalid Agger? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Carragher, Skrtel, Agger, Kelly vs. Vidic, Rio, Evans, Brown, O'Shea. Som Unitedsupporter vil jeg selvsagt si at vi ligger litt bedre an. Men det er jo ganske jevnt i alle fall. (Beklager hvis jeg glemmer noen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg kan være enig at United har hakket bedre dekning, jeg satt bare vår situasjon på spissen. Jeg regner med dere er enige i at vi ikke trenger å hente en 30 år gammel backup. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Absoulutt, det ville vært idioti. Men så har dere Benitez da... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Det kan jeg være enig i. Dere har vel flere plasser hvor det er større behov for nytt blod. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Carragher, Skrtel, Agger, Kelly vs. Vidic, Rio, Evans, Brown, O'Shea. Som Unitedsupporter vil jeg selvsagt si at vi ligger litt bedre an. Men det er jo ganske jevnt i alle fall. (Beklager hvis jeg glemmer noen) Det er ikke jevnt i det hele tatt. Vidic - Ferdinand er første valget. Etterfulgt av: Evans - O`Shea - Brown - Neville Altså 5-6 stykker som kan gå inn på laget. Liverpool har akkurat nå 3 (!) midtstoppere som har spilt Premier League fotball. Samtidig som at Agger er mye skadet og Skrtel også har vært en del skadet siste 12 mnd. Kelly er et alternativ, men ser helst han som 5. valget. til wh1te: kan du utdype hva du mener med "ingen lag som har bedre dekning en oss" ?? United - Chelsea - Arsenal - Man City har alle bedre dekning en oss. Dette er også våre 4 hovedutfordrere. Endret 7. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 City? Arsenal? Chelsea? Vennligst utdyp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 City hovedutfordrer? Nei det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) City? Arsenal? Chelsea? Vennligst utdyp. Bare se på troppene da. Tar med de som har topp-serie erfaring fra en stor liga. Liverpool 3 stoppere: Carragher - Skrtel - Agger Chelsea 6 stoppere: Terry - Alex - Carvalho - Ivanovic - Belletti - Mancienne Arsenal 5 stoppere : Gallas - Vermaelen - Djourou - Silvestre - Song Man City 5 stoppere: Toure - Lescott - Dunne - Richards - Onuhoa merk1: Lescott vil bli klar iløpet av 2 dager. Hvis noe skulle feile der vil de hente Upson eller en annen 1.klasses midtstopper i Premier League klasse. Ergo 5 for City. merk2: Belleti og Song brukes mest som defensiv midtbane, men de kan spille stopper om det behøves. Denne diskusjonen går også på BREDDE blant midtstopperne og da tenker man ikke på hvilken duo som er best. Her vil vel Liverpool komme på en 3.plass i ligaen med Carra - Agger/Skrtel. Bak United og Chelsea. Men på bredde ligger vi klart på 5.plass akkurat nå. Liverpool 3 vs Utfordrere 5,5 i antall totale midtstoppere med erfaring fra topp nivå. Det er ganske klart at dette ikke holder. Spesielt når Agger har så store skadeproblemer som han har. Utrolig at folk kan hevde noe annet i mine øyne. Endret 7. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) City hovedutfordrer? Nei det tviler jeg sterkt på. Har ikke dere i United tråden hevdet at Liverpool ikke vil være tittelutfordrere neste år da? Ergo vi vil kjempe om 3-4.plassen. Da er City en av våre utfordrere sammen med Arsenal. Personlig tror jeg den spinkle stallen til Liverpool sammen med skadeforfulgte Aquaman vil føre til at Liverpool vil i poeng komme nærmere 4.plassen en 1.plassen når ligaen er ferdig. Hvis noen vil vedde på dette så gir jeg even odds. Skulle vi dog klare oss uten noen alvorlige skader på førstevalgene i ellveren så kan vi vinne gullet. Men dette kan ikke kreves for et lag som vil kjempe med nebb og klør i 3 turneringer. Det vil komme skader og det vil føre til at stallen vises for det den er, nemlig for tynn for et topplag. Ergo blir United - Chelsea - Arsenal og Man City våre hovedutfordrere. Endret 7. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Aquilani: "There are too many foreigners in the country and most of the violence and trouble you see is caused by them. "I have a few photographs and portraits of Mussolini at home. My uncle gave them to me as a present." Fantastisk flott gutt dere har fått til klubben Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Han kan bedrive voodoo så lenge han gjør det bra på banen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) "I have a few photographs and portraits of Mussolini at home. My uncle gave them to me as a present." Fantastisk flott gutt dere har fått til klubben Nå er Italienske medier kjent for å vri og vende på Politiske utsagn, så jeg har mine tvil angående det siste sitatet. Det første er jo forsåvidt helt greit - Diverse Ultra grupper "henter" ofte inn helt nye og usikre Utlendinger. Aqui er en familiemann, et lite bevis på det er at han har tattovert initialene til familiemedlemene på seg. Endret 7. august 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå