Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det er vel alltid en stor risiko å kjøpe en spiller som har stor skadebakgrunn, men akkurat nå ser det ut som om Rafa har bestemt seg, og kun en ikke-bestått legesjekk kommer vel til å hindre en overgang. Vet egentlig alt for lite om Aquilani, og har sett ham i for få kamper til å kunne konstruere et inntrykk om ham. Om han kommer håper jeg jo såklart at han slår bra an.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Degen ble skadepreget etter han kom til oss.

Degen er egentlig ikke en mariekjeks, men kan forstå at skade paralellen blir dratt. Etter den meget uheldige starten som nesten var et uavbrutt skademareritt.

Forøvrig har ikke gutten vist veldig klasse, men han har en stor vilje til å prøve. Dette trekker kraftig opp, håper bare kvaliteten kommer etterhvert.

Han har tross alt ikke spilt fotball sammenhengende på svært lang tid (siden før EM?)

Jeg må innrømme jeg er skeptisk til Aquilani, men jeg sier bare suprise me.

Han er sikkert god spiller, men passer han inn i Engelsk fotball?

Rett å selge Hammil? Han er riktig nok 21, men kunne da vert utlånt et par sessonger til?

I det lille jeg har sett virker han svært lovende.

Lenke til kommentar
Var ikke Degen strengt tatt plaget av skader i omtrent en hel sesong før han kom til oss også da? Han hadde vel nettopp kommet tilbake etter skade før EM i fjor så vidt jeg husker, og fikk vel heller ikke spille for Sveits på grunn av det?

Satser på at det ikke var et retorisk spørsmål :p, og svarer ja. Degen ble droppet til EM pga en skade. Fyren har fysikken til en kylling med benskjørhet...

Uansett, Aquliani er strengt tatt blitt en LFC-spiller selv om jeg undrer på om han består legesjekken. Gleder meg til å se hvordan han klarer seg i PL, virker som en ganske god spiller. Rafa klarte jo å øke markedsverdien til Xabi med £19M på fem år, så jeg satser på at han vet hva han gjør. Synd med Hammil forresten, han var jo fra Liverpool også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har ikke klokketro på Aquliani,men ser frem til at han forandrer min mening.

Håper han spiller mot A.Madrid.

Hadde vært bra om Liverpool hadde signert han brennkvikt(like tomorow) sånn at Rafa kan kjøpe inn en til før Tottenham-kampen.

Gud som jeg håper Totteham gruses hardt.

Lenke til kommentar

Han er vel skadet akkurat nå Daniel, så det tviler jeg på at han gjør. ;) Spent på legesjekken, men tipper den går fint. Om han unngår skader framover har vi gjort et knallkjøp som kommer til å bli bedre enn Alonso om han slår til skikkelig. Men, skader og italiensk pass taler ikke til hans favør.

Lenke til kommentar
Han hadde vel nettopp kommet tilbake etter skade før EM i fjor så vidt jeg husker, og fikk vel heller ikke spille for Sveits på grunn av det?

Var vell ca det jeg sa, uansett hevdet han selv at han har vert meget uheldig og tidligere ikke vert plaget av skader på denne måten.

Det er en ny sesong og en ny start for meg. Jeg har aldri tidligere hatt en sesong som sist sesong hvor jeg har vært skadet hele tiden. Jeg kom til en ny klubb og ønsket å vise meg frem, men det var ikke mulig.

- Jeg var skadet, skadet, skadet. Jeg vet fansen tenkte at jeg er en slik type spiller, men det er ikke sant. Jeg ønsker å kjempe for å bevise hva jeg er god for nå. Det er derfor jeg ser sånn frem til dette året.

Tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Nei fy faen. Begynner å grine om Carlsberg-logoen forsvinner og denne tar over. Carlsberg-logoen er jo halve drakta spør du meg. :( Blir trist, men money talks!

standard-chartered-miw-01.png

Edit: Den logoen i hvitt hadde ikke vært det verste på drakta da, det skal jo sies. Har sett verre.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Klart dere må fortsette med Carlsberg på drakten. Noe annet ville bare vært ekkelt.

Tja, spørs hvor mye penger det er snakk om. Tottenham har en bedre sponsoravtale enn oss for tiden, og når det gjelder Standard Chartered snakker vi om en avtale som antas å være verdt £15M i motsetning den vi har med Carlsberg nå som er verdt £8M (?).

Jeg elsker Carlsberg-logoen, den er nesten synonym med LFC for meg. Estetisk finner man nesten ikke noe som ser bedre ut, men money talks... så jeg er heller for en forandring (forandring er ikke alltid dårlig), selv om jeg er vokst opp med Carlsberg-logoen på drakta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...