Kjakan24 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Er det veldig vanskelig å skrive Aquilani? Til alle som skriver Aquaman altså. Jeg er litt skeptisk på grunn av italiener og skader, men er villig til å gi han en sjanse, er jo ikke tvil om at han har enormt potensial og om han blomstrer fullt ut så blir han stor. Får håpe Rafa har gjort riktig valg! Om han består den medisinske testen så klart lol. Er det vanskeligere å skrive Benayoun for alle som skriver Jøden og Bønna?? Endret 6. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jø og fyse, som jeg gleder meg til seriestart..! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Er det ikke bare koselig at vi har gitt Aquilani et kallenavn allerede? Er jo morsomt å bli kalt Aquaman. Endret 6. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 lol. Er det vanskeligere å skrive Benayoun for alle som skriver Jøden og Bønna?? Det er forkortelser, "Aquaman" er på det nærmeste en forlengelse av det egentlig navnet hans - Kall han heller Aqui Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Er Bønna eller Jøden er forkortelse for Benayoun? Syntes Aquman er greit jeg, kanskje litt urginalt. Men før jeg har vendt meg til staves kommer jeg til å skrive Aquilani . Litt usikker på dette kjøpet, skulle som flere her heller sett Sneijder i klubben. Endret 6. august 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fantastisk morsom kamp i går Fikk alle autografene og håndhilste på Torres. Nå venter jeg i spenning på hvem som blir sisste mann i stallen og selvfølgelig kampstart mot Tottenham Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vi får nå se hvordan legesjekken går. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepp. First things first. Det er vel en reell sjangs for at han ikke kommer igjennom sjekken. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Rimelig sikker på at han består legesjekken. Degen og Aurelio har bestått hos oss før. Owen besto hos United. Robben any1? At Degen besto er noe jeg ikke fatter. Både Aurelio og degen blir herved kalt kjeks og flatbrød av meg Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvordan foregår egentlig en slik legetest? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 sånn er det i Manu "But first, a medical" "Hnnnn" "Quality, welcome to united!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Rimelig sikker på at han består legesjekken. Degen og Aurelio har bestått hos oss før. Owen besto hos United. Robben any1? At Degen besto er noe jeg ikke fatter. Både Aurelio og degen blir herved kalt kjeks og flatbrød av meg Jeg er ikke helt sikker på at Aquilani består. Degen ble skadepreget etter han kom til oss. Aurelio også så vidt jeg vet. Når du er mariakjeks på to bein i Serie A, kan du slite i PL. Jeg håper de er nøye. Det finnes ikke noe som er mer frustrerende enn en kanongod spiller som ikke kan spille. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det som slår meg mest er Kewell. Håper vi ikke får en ny Kewell. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sett bortifra skadene (), vil jeg ha en ny Kewell. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sett bortifra skadene (), vil jeg ha en ny Kewell. Altså et par gode kamper i sesongen og store lønnsutgifter? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Kewell på sitt beste > all lizzom. Edit; for de som vil lese litt mer om Aquilani kan dere se en god utgave her . Endret 6. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Takk En meget god artikkel Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ubrukelig artikkel, "Alberto Aquilani is a central midfielder with offensive tendencies" - What are you talking about? Aqui har sagt det mange ganger tidligere, at han ønsker å spille i en litt defensiv rolle men med mye frihet (Slik at han har oversikten over spillet). Itilegg burde det vært et punkt "Genius" hvor Aqui hadde fått en klar 10'r. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg tolker det dithen at du er fan av spilleren, Giallorossi? Kanskje du kan si noe mer om ham? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 For dere som spiller fantasy premierleague er der en KopForum liga ute og går, koden er som følger: 216756-122051 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå