Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må innrømme at jeg sovna de siste 10 min. Skjedde det noe?

Linjedommeren datt.

SHit! :ohmy:

Men Riera skadet? =/ Våkna plutselig opp, trodde jeg hadde duppa av to sekunder, så var kampen faen meg slutt. :p

Edit: Forøvrig glad jeg ikke brukte 500 spenn på denne kampen + bensin osv. Ikke verdt penga akkurat, mye bedre i fjor!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Edit: Forøvrig glad jeg ikke brukte 500 spenn på denne kampen + bensin osv. Ikke verdt penga akkurat, mye bedre i fjor!

Ja det tenkte eg og under kampen. SYntest synd på de som betalte såpass for å se Liverpool spille fotballkamp. Men de fikk nå se stjernene da...

Nå skal det jo være sagt at eg er jo ikke Liverpool supporter og får heller ikke ståtiss av å se Torres på nært hold. Så kanskje eg er litt "inhabil" :)

Lenke til kommentar
Nå skal det jo være sagt at eg er jo ikke Liverpool supporter og får heller ikke ståtiss av å se Torres på nært hold. Så kanskje eg er litt "inhabil" :)

I lol'd :p

Men fullstendig enig med deg. Må være forferdelig kjedelig å møte opp for å se laget ditt og det du får se er Voronin og en hel gjeng andre b-lagsspillere lumpe rundt på banen. Og når flere a-lagsspillere kommer innpå de siste 10 min og det ikke hever nivået det grann, må det suge skikkelig.

Lenke til kommentar

Da var kampen på Bislett unnagjort, sitter nå på gardermoen og venter på flyet til Kreta :)

Kampen i seg selv var dørgende kjedelig, men det var kjempemoro å høre allsangen før kampen. Ellers fikk jeg tatt masse bra bilder under kampen, kan poste noen her etterhvert.

Vi var også i Sara's telt før kampen, der var det utrolig mye liv. Sangen runget jevnt og trutt gjennom hele dagen og det var generelt bra liv i Oslo's gater. Uansett hvor du snudde deg var det en liverpool- drakt :) Moro..

Fikk ikke sett noe til Liverpool- gjengen på Gardermoen, var nok her litt for seint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var direkte tåplelig å la Voronin ta Cornere og Frispark. Herregud.

Har de ikke trent på cornere egentlig?

(var gode på defansivt corner da. :))

Kelly var Danielzu's Man of the Match.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...