Suburbian Hero Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Men hva gjør Rafa om Alberto ikke består legesjekken? Håper han har et "ess" i ermet. Har lest rykter om både Steven Defour og Mathieu Valbuena. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Men hva gjør Rafa om Alberto ikke består legesjekken? Håper han har et "ess" i ermet. Ja,tror nok Rafa bestemer seg og kjøpe ingen om han ikke for Alberto. Endret 5. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Håper isåfall det blir Defour. Her er laget mot Lyn, forresten: The Liverpool XI in full is: Cavalieri, Johnson, Dossena, Kelly, San Jose, Babel, Kuyt, Spearing, Lucas, Ngog, Voronin. Subs: Gulacsi, Plessis, Ayala, Degen, Gerrard, Torres, Riera, Benayoun, Mascherano, Insua, Carragher. Iflg. Liverpoolfc.tv. Kuyt er skipper i kveld. Endret 5. august 2009 av JR Ewing Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Men hva gjør Rafa om Alberto ikke består legesjekken? Håper han har et "ess" i ermet. Ja,tror nok Rafa bestemer seg og kjøpe ingen om han ikke for Alberto. Det var jo selvfølgelig det jeg trodde han ville. Flott at du fikk meg ut av den gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Om Liverpool ikke vinner idag kommer vi supportene få så ekstremt mye tyn ut uken. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Om Liverpool ikke vinner idag kommer vi supportene få så ekstremt mye tyn ut uken. Hehe, spørs det ja. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Aquilano faktisk. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Om Liverpool ikke vinner idag kommer vi supportene få så ekstremt mye tyn ut uken. Hrrrrrrrrrrrrr Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Det er garantert noen klausuler inne i overgangssumen så den kommer garantert til å stige hvis han presterer. But One Word: Haha Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Skjer med korte cornere da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Dårlige greier, men akkurat som jeg forventa egentlig. Tror vi tar dette greit når Torres og gjengen kommer innpå i neste omgang, men som jeg sa tidligere, tror ikke det blir noen kalassifre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hvorfor bruker Liverpool innspark-reglen fra innefotball? Tåpelig bruk av cornere og frispark så lang. B-laget gjør så som så, helt greit mål av en småbra Voronin. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Utrolig kjedelig kamp, egentlig. Synd den sjansen til Jo Inge Berget Lenke til kommentar
i93 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hva skal vi med Alonso, vi har jo Masche Genial pasning og grei avslutning av N'gog. 2-0 Endret 5. august 2009 av Møkbook Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Om Liverpool ikke vinner idag kommer vi supportene få så ekstremt mye tyn ut uken. Av hvem, kjenner du noen lyn supportere, jeg bor og jobber i nærheten av Oslo og kjenner ikke en person som er Lyn supporter. Vi snakker her om en klubb som hang opp bilder av jublene supportere på hjemmekampene sine... Dette er jo som en av de kampene United spilte i asia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tror nok united\chelse\arsenal-folka hadde moret seg om Liverpool ikke slo Lyn du. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tror nok united\chelse\arsenal-folka hadde moret seg om Liverpool ikke slo Lyn du. Tviler jeg på, jeg tror vi hadde klart å la være Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jepp, jeg hadde definitivt ikke sagt noe, Lyn er jo i knallform for tiden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg må innrømme at jeg sovna de siste 10 min. Skjedde det noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå