Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Andreplassen og tredjeplassen står om hvordan united sine kjøp slår til i år. Førsteplassen tar selvfølgelig Chelsea.

Det tror jeg ikke. Stammen i Chelsea-laget er nogenlunde lik fra da Mourinho trente, ergo liten forandring. Legg til at trenere i Chelsea tilsynelatende kun får ett år på seg, Ancelottis spillestil passer best i Serie A, Drogba er en ufyselig type som kun spiller bra hvis han får det som han vil (mitt inntrykk) og at Cech ikke lenger er tryggheten selv - så tror jeg Chelsea kan få det vanskelig. Hvertfall hvis dere får en dårlig start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er galt i det han sier nå da?

Vel...

- Liverpool hadde trolig sin beste sesong på 20 år.

Vi vant serien for 19 år siden.

Andre lag vil forstå Liverpool bedre

Jeg forstod overstegsfinten da jeg var åtte år gammel, men det betyr ikke at Ronaldo ikke kunne driblet meg.

Det skulle ha vært tre fordi de burde aldri ha tapt mot Liverpool (i 2005-finalen).

Vi skulle aldri tapt for dem i 07.

- Nei, det er Steven Gerrard og Fernando Torres som er Liverpool.

Ha. Haha. Hahahahahahahaha.

:)

Lenke til kommentar

Vel...

Jeg forstod overstegsfinten da jeg var åtte år gammel, men det betyr ikke at Ronaldo ikke kunne driblet meg.

Det skulle ha vært tre fordi de burde aldri ha tapt mot Liverpool (i 2005-finalen).

Med hvor mange poeng vant dere serien for 19 år siden? Igjen han har helt rett. Du tar feil.

Å gi bort 3-0 er utilgivelig, å ene og alene en tabbe av AC milan. Uansett hvem de spilte mot skal det ikke kunne gis bort.

Flere her inne har jo nevnt skadene til Torres og Gerrard som den størte grunnen til at dere ikke vant ligaen. Selv Benitez har nevnt det.

Lenke til kommentar

Vel...

Med 79 poeng, 6 mindre enn sist sesong. Kilde:http://en.wikipedia.org/wiki/The_Football_League_1989-90

Men du ville vært forberedt på at en overstegsfinte kanskje/mest sannsynlig ville komme. Jeg tror du forstod meningen bak utsagnet.

Jo. Men jeg kan forstå at dere tok dere nær av denne.

Fergie svarer på om dere vil være mye svekket uten Alonso, han poengterer hvem som er nøkkelspillerne deres. Hva er problemet?

Uansett så er dette intervjuet mest sannsynlig fabrikert fra ende til annen. Når prater Ferguson med The Sun egentlig?

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

''Meanwhile, the club insist they are not interested in signing Juventus' Denmark international midfielder Christian Poulsen. ''

Danke schön!

Står muligens mellom Aquaman,Defour eller noen spanjoler.

Forhåpentligvis kjøpe det flere enn en spiller til i år.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I følge en kompis av meg som er svoren Roma-fan og generelt ekstremt dyktig når det gjelder fotball, er Aquilani god når han ikke er skadet, noe han mener er 75% av tiden (at han er skadet altså).

Lenke til kommentar

Er det veldig vanskelig å skrive Aquilani? Til alle som skriver Aquaman altså.

Jeg er litt skeptisk på grunn av italiener og skader, men er villig til å gi han en sjanse, er jo ikke tvil om at han har enormt potensial og om han blomstrer fullt ut så blir han stor. Får håpe Rafa har gjort riktig valg! Om han består den medisinske testen så klart

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal vist gi rundt 20mill(pund) for Aquilani. Har vel igjen rundt 17mill til for å kjøpe en annen spiller da.

Usikker om jeg ønsker at han skal bestå den medinske testen egentlig.

Lenke til kommentar

Som en kamerat av meg sier, hvorfor ikke kline til med et bud på Silva også om vi har penger til det? Hadde jo vært genialt! Selger vi Dossena også vil vi ha rundt £40M å bruke. Si £16M går til Aquilani da. Da har vi 24 igjen. Fyr løs med Silva! Selv om jeg mener det beste hadde vært en litt billigere Sneijder (som jeg mener er like god som Silva) og en midtstopper/potet i forsvaret. Men virker jo ikke som Rafa er interessert i Sneijder.

Edit: enig i at Aquilani blir en enten eller signering egentlig. Redd for skadene hans må jeg innrømme. Men regner med Rafa har tatt en grundig vurdering av det også. Selv om det ikek alltid virker som han gjør det (Degen).

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Wait a moment, det er nå jeg lurer på hvem som er Benitez sitt neste target. Tingen er jo at snakket om Negredo har roet seg ned, betyr det at Voronin skal være vårt andrevalg? Hvem i huleste er det som kommer inn nå, finnes det noen greie rykter i det hele tatt? Med greie, mener jeg gode kilder.

Gleder meg til å se hvordan dette med Aquliani går, da jeg er positiv til kjøpet. Egentlig er jeg fornøyd med alle kjøpene til nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...