birdy113 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 hvordan kan du ha følsommessig hvis du bor sikkert langt vekke fra anfield?. Ahahaha! Går da fint an å ha følelser for en klubb selv om man bor langt unna arenaen til klubben? :!: De fleste norske supportere av engelske klubber er nok enig der! men hvis man bor på fjellet eller noe drit lag i 1-8 div så skjønner jeg godt at dere liker og se på engelsk fotball. mine føleser ligger i hjembyen og laget. ikke et lag flere mil unna. Men jeg liker og se på engelsk fotball hvis jeg kommer over det på tv og har mine favoritt lag. oddsen ligger på 9.00 på lyn ska nok satse neida min far holder med LFC fra gammelt av han vet knapt kem steven gerrad er men i morgen holder han med Lyn for samme grunn som meg, få norge på kartet. Mange fans av lfc kommer sikkert til og se kampen, gjør LYN det bra så får dem et annet syn på norsk fotball kanskje flere gode spillere vil komme og spille for oss. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jepp, det er jo tross alt en treningskamp. Tipper flere stjerner ønsker å spille i TL visst Lyn vinner! Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Svik mot norsk fotball o.0, har aldri følt noenting for norsk fotball, mens jeg alltid har hatt et mer følelsesmessig forhold til Liverpool.At Brannsupporterne sang Judas Judas sier jo bare litt om IQnivået til visse supportere... hvordan kan du ha følsommessig hvis du bor sikkert langt vekke fra anfield?. Jeg har følsomhet for Brann. og det med at Brann supportere har lav iq den gangen dem sang det var norsk fotball på topp Brann spilte 1-1 mot lfc kampen før vant dem over PSV. MEn jeg går i seng følte bare jeg ble irritert når jeg så 200 møtte opp for og se et kjøpe lag som resten av dem største PL Lagene, blir sikkert enda mer når jeg ser hele stadion er full av rødedrakter God natt Hvordan det går ann? Nei si det... Hvordan kan folk gråte og bli lei seg når tusen mennesker døde i 9/11, eller når Katarina slo til? Når Riise skåret på frispark mot Man Utd i 2001, jeg gråt av glede. Det var bare vakkert, følte meg flott i flere dager etterpå. Jeg gråt av glede i 2005 finalen. Et av de beste minnene i livet mitt, ser på reprisene ukentlig, kommer fortsatt tårer i øyekroken. Det kan ikke forklares, uansett om det skjedde tusenvis av kilometer borte. haha jeg gren og hoppet i sofaen når brann vant gullet ps Sofaen ble ødelagt rett etter viking kampen dro jeg til Festplassen i Bergen. men jeg gidder ikke og dra diskusjonen lenger fordi det er så masse som jeg ikke skjønner. Jeg forstår du har føleser for et lfc det respekterer jeg men ikke framfor norsk lag. End disuccsion Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jepp, det er jo tross alt en treningskamp.Tipper flere stjerner ønsker å spille i TL visst Lyn vinner! Stjerner og stjerner bedre spillere vil jeg si. Norge trenger en oppvekker selvom det er trennigskamp håper jeg Lyn gjør det bra. TL var bra en gang i tiden, og håper det blir det igjen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Rapid Wien slo oss 1-0. Tror ikke østerriksk fotball har blitt satt noe mer på kartet av den grunn. Om Lyn skulle slå Liverpool i morgen så vil det ha null betydning. Det kommer ingen flere spillere hit av den grunn. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hehe, nei, får håpe det ikke var det han egentlig mente. Tippeligaens næringskjede, som ikke endres med mindre TL får millardinvestorer og ekstra varme sommere. Afrikansk talent -> Tippeliga -> Toppklubb | | Sosialen----------------------- | | v Fortsette i TL Endret 5. august 2009 av Tufte Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Men det var det han sa: Men det er fordi jeg vil ha norsk fotball på kartet igjen. som det en gang var. handler litt om nationalisme og å få norge som fotball nation som det en gang var. men i morgen holder han med Lyn for samme grunn som meg, få norge på kartet.Mange fans av lfc kommer sikkert til og se kampen, gjør LYN det bra så får dem et annet syn på norsk fotball kanskje flere gode spillere vil komme og spille for oss. Uansett, jeg gleder meg til i morgen. Blir spennende. Forventer en storseier, ala Singapore. Endret 5. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Vet ikke om jeg gidder skrive noe en gang....2 kjernespillere borte + Arbeloa. (greit nok med Johnson, men vi har like reva bredde på høyre) Nå er det bare Carra og Gerrard igjenn av 05 laget, jeg ser ikke lyst på sessongen. Vi må virkelig handle klasse nå, Alonso var 30% av angrepet og midbanen vår, alene. Takk for innsatsen, det er en utrolig skuffelse at han drar, samtidig er det godt å bli ferdig med det. Som flere er innepå, å hente en midtbanespiller fra Barca hadde vert en våt drøm. Noen skriver at det kan være opp i mot 300 millioner samt oppsjoner på ytterligere 40 millioner, la oss håpe det er riktig. Hvorfor ikke heller hente Fabregas eller Lampard. Jeg ser også at vi styrker midtforsvaret vårt med Vidic. Alternativt kan vi hente Messi som hengende spiss og sette Gerrard ned sammen med Macherano. Da med Fabregas/Lampard som backup. Alle disse navnene er like sannsynlig som at en av Barcelonas midtbanespillere skal komme til klubben, de spiller for "klubben i sitt hjerte" og har akkurat vunnet spanske cupen, spanske ligaen og Champions League under den mest lovende treneren på mange år i international fotball. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Uansett, jeg gleder meg til i morgen. Blir spennende. Forventer en storseier, ala Singapore. Liverpool bør vinne denne greit, men tipper Lyn får et trøstemål fra av en nigerianerne sine... (6-1) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Må si jeg er langt fra sikker på noen kalasseier i dag, menvi burde ta den greit.. Blir nok moro læll. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 dere for vel flytte til england da! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Skal jeg være TIL-supporter på min hals for at det nærmeste tippeligalaget er nettopp det? Jeg har da større relasjoner til både Liverpool og Manchester United. Første kampen jeg noensinne så på en stadion var United. Dusteinnlegg, ultranasjonalisme forsvant med Stalin og Hitler. Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Rapid Wien slo oss 1-0. Tror ikke østerriksk fotball har blitt satt noe mer på kartet av den grunn. Om Lyn skulle slå Liverpool i morgen så vil det ha null betydning. Det kommer ingen flere spillere hit av den grunn. må bare si att vi trenger en sier mot ett engelsk lag nå . lenge siden tror viking slo ut ett engelsk lag for 8 år siden husker ikke hva det het , brann hadde liverpool i kne for noen år siden , men ja vi trenger en seier nå , heia noesk-fotball i kveld trenings-kamp eller ei . Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeez. Prøv lekeplassen eller noe da, tilbake til Topic. AF frykter oss tydeligvis og er allerede før sesongen starter ute med oppgulp http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hva er galt i det han sier nå da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jimminyjillikers Batman, I think the Joker just ran past us! Edit: ... <--- Dette er forøvrig tre eksemplarer av fineste sort av noe vi her på forumet kaller et punktum. Det er fine ting. Endret 5. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Sier han ikke det der hvert år? Men, er forsåvidt enig. Etter salget av Alonso, så tror jeg faktisk ikke vi har sjans på gull i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Det er jo ingenting galt i det han sier, det er jo helt normalt at managere får spørsmål om å vurdere motstanderene. Å jeg tror troppen til Liverpool er for svak rett og slett. Men nå er også United svakere, så alt står og faller på hvordan United slår til i år. Det er tross alt vårt fjerde på rad vi skal kjempe om, ganske vanskelig oppgave. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Andreplassen og tredjeplassen står om hvordan united sine kjøp slår til i år. Førsteplassen tar selvfølgelig Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå