Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det er snakk om 30M Euro, ikke pund.

 

EDIT: Nå vet jo ikke jeg hva overgangssummen er. Men jeg ser flere steder melder 30M Euro. Med dagens kurs vil det si 25,510,099.73 GBP

Er snakk om 30M pund så vidt jeg har hørt.

 

http://www.guardian.co.uk/football/2009/au...ool-real-madrid

http://www.expressbuzz.com/edition/story.a...id=RgZ3az3FHeA=

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=556295

 

But hey, I could be wrong.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder skrive noe en gang....

2 kjernespillere borte + Arbeloa. (greit nok med Johnson, men vi har like reva bredde på høyre)

Nå er det bare Carra og Gerrard igjenn av 05 laget, jeg ser ikke lyst på sessongen. Vi må virkelig handle klasse nå, Alonso var 30% av angrepet og midbanen vår, alene.

Takk for innsatsen, det er en utrolig skuffelse at han drar, samtidig er det godt å bli ferdig med det.

Som flere er innepå, å hente en midtbanespiller fra Barca hadde vert en våt drøm.

 

Noen skriver at det kan være opp i mot 300 millioner samt oppsjoner på ytterligere 40 millioner, la oss håpe det er riktig.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Det er snakk om 30M Euro, ikke pund.

 

EDIT: Nå vet jo ikke jeg hva overgangssummen er. Men jeg ser flere steder melder 30M Euro. Med dagens kurs vil det si 25,510,099.73 GBP

Er snakk om 30 pund så vidt jeg har hørt.

 

http://www.guardian.co.uk/football/2009/au...ool-real-madrid

http://www.expressbuzz.com/edition/story.a...id=RgZ3az3FHeA=

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=556295

 

But hey, I could be wrong.

 

30 pund? Let's hope you're wrong ;)

Lenke til kommentar

Uansett hvor mye penger vi har, så spiller det ingen rolle hvis man ikke bruker dem riktig. Uansett hva som skjer er jeg skuffet over at alt har tatt så lang tid. Nå rekker vi ikke få inn flere spillere som kan være med på oppkjøringen til PL starten. Det ender med at nye middelmådige spillere må bruke viktige PL-kamper som treningskamper for å spille seg inn på laget. Klarer de ikke dette vil de bli forsøkt solgt etter sesongen, men resultatet blir sannsynligvis at vi må beholde dem eller selge med tap. Den dårlige troppen som vi skulle forbedre, ser isteden ut til å bli forverret. Ikke uventet spør du meg, men like fullt frustrerende.

Lenke til kommentar

Jeg ble ganske irritert på de 200 som sviker norsk fotball!"for og ta litt i"

Jeg håper Lyn vinner som er pitte lite sjangsje for.

Men det er fordi jeg vil ha norsk fotball på kartet igjen. som det en gang var. jeg holder med Brann og håper LFC for et knekk på onsdag,

denne kampen her syntes jeg norge burde holde med Lyn kun for å få Tippeliga status opp. istendfor og svike norsk fotball"jeg ser på det som forrederi for og ta det litt i" Jeg holder med EFC i England men driver ikke og holde med dem når dem møter norsk lag.

håper alle norske lag vinner mot SERLIG engelske storlag.

Alt er mulig i fotball.

 

Har litt skrivevansker sorry for det :)

håper dere skjønner poenget mitt

Endret av birdy113
Lenke til kommentar

Tippeligaen holder et tragisk nivå, tippeligalag er ustabile som få, Rosenborg som har storspilt i serien taper mot et lag fra Aserbajdsjan. En sesong kommer et lag på topp 3, neste sesong sliter de i bunnen.

 

Nei, tippeligaen er ikke noe å samle på. Regner med de fleste her inne er hardbarka Liverpoolfans, uansett hvem de møter. Hjemlig liga eller ikke, norske lag suger nyrestein og er ikke verdt å favorisere bare pga. hjemlandet.

Lenke til kommentar
Tippeligaen holder et tragisk nivå, tippeligalag er ustabile som få, Rosenborg som har storspilt i serien taper mot et lag fra Aserbajdsjan. En sesong kommer et lag på topp 3, neste sesong sliter de i bunnen.

 

Nei, tippeligaen er ikke noe å samle på. Regner med de fleste her inne er hardbarka Liverpoolfans, uansett hvem de møter. Hjemlig liga eller ikke, norske lag suger nyrestein og er ikke verdt å favorisere bare pga. hjemlandet.

Er enig med norsk fotball er har et dårlig nivå i forhold til hva det var på 90 tallet.

men uansett om norsk fotball er tragisk så holder jeg med norske laget.

Hadde vert drit gøy hvis Lyn hadde vunnet :) men dere for mene hva dere vil.

jeg sier det er svik mot norsk fotball.

Husker LFC-Brann i 97 da brann supporterene sang Judas Judas

vil si jeg er enig med dem fortsatt selvom norsk fotball har stangnert

Lenke til kommentar
Det er heldigvis frivillig hvem man velger å holde med. Vil man holde med norske lag pga nasjonalisme eller vil man holde med et lag som spiller fotball slik det er ment det skal spilles - det er valgfritt.

Ja heldeigvis.

handler litt om nationalisme og å få norge som fotball nation som det en gang var.

desverre så spiller norge tragisk fotball.

den største grunnen til det er fordi stor lag kjøper de beste spillerene ut av tippeligaen.

Lenke til kommentar
Svik mot norsk fotball o.0, har aldri følt noenting for norsk fotball, mens jeg alltid har hatt et mer følelsesmessig forhold til Liverpool.

At Brannsupporterne sang Judas Judas sier jo bare litt om IQnivået til visse supportere...

hvordan kan du ha følsommessig hvis du bor sikkert langt vekke fra anfield?.

Jeg har følsomhet for Brann. og det med at Brann supportere har lav iq den gangen dem sang det var norsk fotball på topp Brann spilte 1-1 mot lfc kampen før vant dem over PSV.

MEn jeg går i seng :)

følte bare jeg ble irritert når jeg så 200 møtte opp for og se et kjøpe lag som resten av dem største PL Lagene, blir sikkert enda mer når jeg ser hele stadion er full av rødedrakter :)

 

God natt

Lenke til kommentar
Svik mot norsk fotball o.0, har aldri følt noenting for norsk fotball, mens jeg alltid har hatt et mer følelsesmessig forhold til Liverpool.

At Brannsupporterne sang Judas Judas sier jo bare litt om IQnivået til visse supportere...

hvordan kan du ha følsommessig hvis du bor sikkert langt vekke fra anfield?.

Jeg har følsomhet for Brann. og det med at Brann supportere har lav iq den gangen dem sang det var norsk fotball på topp Brann spilte 1-1 mot lfc kampen før vant dem over PSV.

MEn jeg går i seng :)

følte bare jeg ble irritert når jeg så 200 møtte opp for og se et kjøpe lag som resten av dem største PL Lagene, blir sikkert enda mer når jeg ser hele stadion er full av rødedrakter :)

 

God natt

 

 

Hvordan det går ann? Nei si det... Hvordan kan folk gråte og bli lei seg når tusen mennesker døde i 9/11, eller når Katarina slo til?

 

 

Når Riise skåret på frispark mot Man Utd i 2001, jeg gråt av glede. Det var bare vakkert, følte meg flott i flere dager etterpå.

Jeg gråt av glede i 2005 finalen. Et av de beste minnene i livet mitt, ser på reprisene ukentlig, kommer fortsatt tårer i øyekroken. Det kan ikke forklares, uansett om det skjedde tusenvis av kilometer borte.

Lenke til kommentar
Hvordan det går ann? Nei si det... Hvordan kan folk gråte og bli lei seg når tusen mennesker døde i 9/11, eller når Katarina slo til?

 

 

Når Riise skåret på frispark mot Man Utd i 2001, jeg gråt av glede. Det var bare vakkert, følte meg flott i flere dager etterpå.

Jeg gråt av glede i 2005 finalen. Et av de beste minnene i livet mitt, ser på reprisene ukentlig, kommer fortsatt tårer i øyekroken. Det kan ikke forklares, uansett om det skjedde tusenvis av kilometer borte.

 

 

Som jeg skulle sagt det selv! :thumbup:

 

Hvis han fyren blir irritert når han ser folk som har stor lidenskap for laget sitt, så får han bare bli det.

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...