Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg var på en kort teltferie for noen sommere siden, er vel 2 eller 3 år siden nå. Var morsomt når jeg kom hjem og så at Gerrard først var blitt klar for Chelsea, før han plutselig fortsatte i Liverpool igjen. Jeg visste ingenting om dette når jeg kom hjem og tilbake til sivilisasjonen, så fikk det hett når jeg leste alt dette på samme tid. :p

Lenke til kommentar
Jermaine Pennant was said to be recovering last night after collapsing during a flight to Stansted after a break in Spain. The Liverpool winger reportedly passed out half an hour after take-off from Málaga and was given oxygen by flight attendants.

Pennant, who served a month in jail in 2005 for driving while banned and being over the limit, had allegedly been drinking heavily the night before and had had little sleep. He was accompanied on the plane by Paolo Vernazza, of Barnet, and Jonathan Fortune, the Charlton Athletic defender.

Sky Andrew, Pennant’s agent, said: “He is fine now. He just had a bit of dehydration.”

Link.

Bra at gutta koser seg i ferien. :D

Lenke til kommentar

Nå svirrer det rykter (merk: rykter :) ) om at Henry er på vei til Liverpool, og at alt dette rundt Eto'o bare er et skalkeskjul for å hente Henry:

http://www.liverpool.no/Forum/ShowPost.aspx?PostID=399706

Har ikke så mye trua på dette selv, men det er lov å håpe. Selv om Henry er 30 år har han fortsatt 3 år igjen på topp, og det er iallefall en spiller som garanterer for 20+ mål hver sesong.

Men, tror vi skal ta dette med en stor klype salt.

Edit: Så att dette var oppe tidligere, men anyways....

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Malouda-overgangen i stampe

Herregud jeg blir gaaaal! Host opp £15M nå så sikrer vi oss en kvalitetsspiller før Arsenal tar ham!

8811952[/snapback]

Dette har vi ikke sett før.. :roll: Herregud, jeg blir så irritert og frustrert over innkjøpspolitikken til Liverpool! Er ekstremt gjerrige på spillerkjøp, men skal selv overprise spillere (Bellamy?) Er utrolig at de går ut og sier at det gjelder å handle raskt for å sikre seg spillere fra første hylle, men samtidig er de ikke villige til å betale prisen som spillerne i øverste sikte koster. £10M er jo faen meg ingenting

Lenke til kommentar
Det forundrer meg ikke om vi blir for sene her også. Men vi får se.

8812881[/snapback]

Det er jo en ting å være for sene, men vi vet jo at Rafael av prinsipp ikke betaler overpris hvis man kommer inn i en budkrig med andre klubber, og han er heller ikke villig til å betale overpris hvis selgende klubb skrur prisen i været fordi Liverpool plutselig har fått rike eiere.

Tror ikke Rafa har vært for sent ute tidligere, men heller at han ikke vil betale overpris/klubben ikke har skaffet nok penger.

Lenke til kommentar
vil ikke si at det er store forskjellen på £8 og £10M.

Men, du har rett i det. Rafa har et prinsipp der.

8813106[/snapback]

Enig. I tillegg så har jo Gilette og Hicks lovet støtte Rafael hvis det er noen han ønsker. Derfor tror jeg ikke det vil stå på £2 M den gangen her. Da vil de bare si kjør på.

Et annet problem kan være ukelønna. Hvis vi tilbyr $60k i uka mens Chelsea tilbyr £ 100k i uka kan det by på utfordringen. Vet ikke om vi er villige til å tilby så høy ukelønn til en "ny" spiller.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...