phunkie Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 God midtbanespiller fra Molde?Han er vel litt for gammel? Trodde han var 84 mod jeg Babel er jeg ikke noe særlig faan av, heller ikke spess Lucas, men uansett. Hvis de får et år til vil de være modene å enda bedre en det de er i dag. Hper ikke noen av dem blir solg og heller få utviklet seg her i LFC Jeg ser den. Men de har ikke fått særlig mye spilletid til å etablere seg på førstelaget. Det holder ikke med siste 10-15min en gang i blandt. Jeg har spesielt tro på Babel. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 God midtbanespiller fra Molde?Han er vel litt for gammel? Han er 24 år, kanskje det er gammelt men regnes ikke som det i fotball sammenheng. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er også 24. Kanskje jeg kan erstatte Alonso? Jeg kommer også fra Molde, dessuten har jeg brune øyne. Ser nesten ikke forskjell på meg og Makhtar Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hvaa, snakker dere om Thioune? Han er ikke en god midtbanespiller fra Molde, han er en god midtbanespiller fra Senegal! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Alle som spiller godt på MFK er fra Molde Men det er nesten så jeg mener at Pool burde hente Thiouné sånn helt seriøst. Fyren har jo fysikk som overgår Drogba, overblikk, pasningsfot fra en annen verden og han jobber vanvittig hardt hele kampen. Som tidligere nevnt: Om Mame er god nok for Utd er søren klype meg Thiouné god nok for pool! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Må nesten "kondolere" med tapet av Alonso. Klassespiller, og kommer til å være den brikken Real Madrid trenger med sitt nye superlag. Akkurat som Makelele var det forrige gang Real Madrid hadde et superlag. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Alle som spiller godt på MFK er fra Molde Men det er nesten så jeg mener at Pool burde hente Thiouné sånn helt seriøst. Fyren har jo fysikk som overgår Drogba, overblikk, pasningsfot fra en annen verden og han jobber vanvittig hardt hele kampen. Som tidligere nevnt: Om Mame er god nok for Utd er søren klype meg Thiouné god nok for pool! Pris? jo, £2.0 - 2,5M. Dette er den perfekte backup spiller spør du meg. Fordel med å kjøpe han nå er at han er i topp-form og har fortrinn foran 99% av alle andre spillerne i PL som kommer fra Pre-season. Norske og svenske spillere er de eneste som er i topp-form på dette tidspunktet. Men ser jo aller helst 2 store navn inn portene og ikke stallfyll. Men ser ikke ut som vi har råd til Aquaman + god offensiv spiller. Da må vi ha kreative løsninger. Tar da heller Poulsen+Tioune for £8-10M + David Silva istedet for Aquilani for £20 og ha £10 til overs som vi ikke får noen gode offensive spillere for. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Må nesten "kondolere" med tapet av Alonso. Klassespiller, og kommer til å være den brikken Real Madrid trenger med sitt nye superlag. Akkurat som Makelele var det forrige gang Real Madrid hadde et superlag. Superlag og superlag. De må faktisk prestere på banen og ikke bare i teorien på papiret. Det ser ekstremt bra ut ja. Tipper de kommer på max 2.plass i ligaen og max kvartfinale i CL. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Tror vi må nesten opp i £4 mill. for Thioune, ikke 2. Ikke at det betyr så mye for LFC, men mye for MFK. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Oh, man! Alonso er virkelig borte, og vi står igjen med £25,5-£30M... uten Negredo og Snedjer. Siden det er konfidensielt akkurat må, finnes det noen sjanse for at det er snakk om spillerbytte? Eller sitter vi igjen med skjegget i postkassa? Jaja, da er det bare å vente i spenning på det som skjer videre... bare vi ikke ender opp med en enda eldre danske, så er jeg noenlunde fornøyd... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hva med Arteta? Og når vi først er på den blå siden kan vi ta med oss Cahill i samme slengen. Kanskje Moyes lar de gå? ...... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Faen om dere hijacker Arteta! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hva med Arteta? Og når vi først er på den blå siden kan vi ta med oss Cahill i samme slengen. Kanskje Moyes lar de gå? ...... Hvorfor ikke bare slå sammen begge klubbene? Er jo ikke noe vits med to små klubber i byen. :!: Kan bli ett farlig lag: Reina Johnson - Lescott - Agger - Insua Cahill - Gerrard - Fellaini - Arteta Torres - Jo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Liverpool-Everton > ManU-City. Men over til noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Snakkes Alonso. No gold for you. Bra deal, synes jeg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Får kondolere jeg også, selv om dere fikk en fair pris for han. Skjønner faen ikke hvor Real plutselig fikk så latterlig mye penger fra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Skjønner faen ikke hvor Real plutselig fikk så latterlig mye penger fra. http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8094864.stm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeje. Blir spennende og se hvem som kommer inn. Rafa har vel en plan.. Og så lenge den ikke inneholder Poulsen så skal jeg vel være fornøyd nok. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Deilig at denne transfer-sagaen er over. Nå vet vi at vi sitter med ca £25M fra denne overgangen som vi kan bruke på spillere. I tillegg har vi penger fra Arbeloa, + eventuelt penger fra Dossena. Blir spennende å se hvem som kommer inn, noen spillere blir det i hvertfall. Hvem det blir tør jeg ikke å spå, men hvis vi kjenner Benitez så blir det vel ingen stjerner. Jeg skal løpe maraton om vi får Silva, Villa, Sneijder eller VDV (kom gjerne med forslag til andre stjerner jeg kan legge til, så løper jeg maraton om de kjøpes). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Om Poulsen kjøpes(noe jeg ikke håper) så blir han nok ikke den eneste. Kan bli spennede de neste to ukene. Håper og tror Rafa kjøper to til før kampen mot Tottenham. edit: er nok 30mill,ikke 25 Liverpool får for Alonso. Endret 4. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå