Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
(Bedre enn å ikke ha humor i det hele tatt)

Uenig.

Men jeg setter skyhøye krav da.

Iniesta og Xavi signeres til Liverpool i en drøm ja.

Ser ut som det er rundt 30mill Liverpool får for Alonso.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvor er Sneijder og Negredo motsatt vei? Hei, nei vent litt nå, hva skal vi med de når vi kan bruke noen av de £30M til å hente Poulsen?! Da er jo alt topp! Herregud jeg gir meg ende over altså. Helt sykt.

All takk til Xabi for de årene han har vært her da! Redda mange poeng for oss, bærer null nag til at han vil bort nå!

Lenke til kommentar

Uff, dette var trist. Hadde håpet han skulle bli, men det var heller ingen overraskelse at sagaen endte som den gjorde :-(

ønsker han lykke til videre! Takk for gode år i liverpool.

Nå håper jeg vi henter en fullgod erstatter..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Alonso ut Poulsen inn, knalldeal!!

Tull og tøys unge mann.

Heller Defour enn en 29 år gammel danske.

For all del Poulsen er god, men ikke SÅ god.

Lenke til kommentar

At Benitez er ute etter Poulsen forteller jo at han da planlegger å hente inn en annen offensiv spiller samtidig.

Poulsen hentes nok for £6-8M hvis han kommer og da sitter vi igjen med ca £23 for Alonso + £7 for Arby/Dossy.

£30 millioner pund vil kunne gi oss David Silva eller Ashley Young. Det gir oss offensive valg som kan gi oss bedre strenger og tropp en vi hadde for 12 mnd siden.

Når det er sagt tror jeg mest på at vi henter Aquliani aka Aquaman. Men stemmer det at Roma krever £19-20M så sitter vi ikke igjen med all verden etter det kjøpet. Prisen må ned spør du meg.

Heller Poulsen + Silva en Aquaman+£10M.

Lenke til kommentar

Vær så snill, IKKE selg Lucas. Gi han heller mer spilletid og la han blomstre. Det samme med Babel.

Kjipt at Alonso drar. Det blir spennende å se hva Rafa gjør nå. :) Kjøp "han gode midtbane spilleren fra Molde," og send han ut på lån i ett år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...