wûst Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Han er veldig kjent enten du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vi kan ut fra Jotun mer eller mindre korrekte oppsumering påstå at han er kjent. Ikke ukjent eller veldig kjent,bare kjent. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Om han er kjent eller ikke er opp til hver enkelt. Følger man med på Serie A, så vet man nok hvem det er. Ser man bare på TL og PL er ikke det sikkert. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvem er denne Aquaman? Ukjent spiller?(som vanlig) Og vi betaler dyre dommer. Nothing new lissom. http://en.wikipedia.org/wiki/Alberto_Aquilani Ukjent spiller? Da tror jeg ikke du følger så mye med på fotball. :!: Nei er tydeligvis ikke like in-to italiensk fotball som deg. ( :!: ) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ingen hørt om Aquilani? Han er jo kanskje en av de største midtbanespillerne på vei opp i Italia, desverre har han stagnert den siste sesongen på grunn av skader. Selv har jeg knalltro på han. Han og de rossi er vill sammen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvem er denne Aquaman? Ukjent spiller?(som vanlig) Og vi betaler dyre dommer. Nothing new lissom. http://en.wikipedia.org/wiki/Alberto_Aquilani Ukjent spiller? Da tror jeg ikke du følger så mye med på fotball. :!: Nei er tydeligvis ikke like in-to italiensk fotball som deg. ( :!: ) Jeg ser sjeldent på italiensk fotball. Kun noen av de virkelig store kampene. Så vel ikke mer enn 4-5 kamper sist sesong. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har trua på Aquilani jeg, om det blir noe av. Måtte han bare ikke få en sesong som Degen hadde.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Har også truen på Aquilani,men er småsikker på at Rafa kjøper inn en spiller til. Digg ny brukernavn btw.(Du kan finne ut hvem det er på wikepedia smågal. ) Endret 3. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Spørs hvor mye Real klarer å prute ned prisen.. Vil ha denne greia overstått asap. Håper at han blir. Thanks! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Spørs hvor mye Real klarer å prute ned prisen.. Vil ha denne greia overstått asap. Håper at han blir. Thanks! Jeg også, liker også at Carra er på offensiven og legger litt press på Alonso og Real - link Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Aquilani ukjent? Haha. Men må innrømme at jeg er pittelitt skeptisk mtp fysikken og det faktum at han er italiener. Say no more. Men at han har meget stort potensiale er det vel liten tvil om. Om han slår ut i full blomst blir han større enn Alonso. Edit: Sier meg relativt fornøyd med Aquilani og Negredo inn. Alonso og Dossena ut. Evt. Voronin også. Da har vi i tillegg råd til Distin/Taylor. Endret 3. august 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
i93 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sier meg relativt fornøyd med Aquilani og Negredo inn. Alonso og Dossena ut. Evt. Voronin også. Da har vi i tillegg råd til Distin/Taylor. Hvis det skjer (og Aquilani leverer opp til forventningene) så tror jeg vi kommer styrket ut av overgangsvinduet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Blir da Aquilani tiltenkt en Alonso rolle, er han som Alonso ? Eller en mer offensiv type? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Blir da Aquilani tiltenkt en Alonso rolle, er han som Alonso ? Eller en mer offensiv type? Han er un poco mer offensiv, om jeg husker helt riktig. Blir vel en slags Alonso rolle, da jeg tror Benitez vil beholde sin suksessformasjon. Edit: http://www.goal.com/en/news/9/england/2009...lani-as-the-new Der ble jeg en smule mer skeptisk til denne italieneren, men som de fleste sier så har han potensiale. Han må bare få tid til å bli bedre, selv om jeg foretrekker enda yngre spillere enn dette. Jaja, vi trenger jo en kapabel erstatter med en gang... Endret 3. august 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 For dere som er keen på å se LFC på Bislett, er det fortsatt noen billetter igjen hvis du ringer til Billettservice. Kun TLF. Fikk beskjed på ullevåll Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 "Noen" som i 1000 biletter. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Blir sikkert jævlig kult for pool å knuse jalla-Lyn sønder og sammen.. De trenger vel knapt nok møte opp for å vinne.. Lyn har vel knapt nok spillere til å starte kampen? Synes Liverpool (og vi fans) hadde fortjent å møte et av landets topplag når de for én gangs skyld avlegger landet et besøk.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Håper at ting sitter litt bedre både offensivt og defensivt mot Lyn, toppet lag og enveiskjøring fra vår side hadde vært deilig etter en litt varierende pre-season så langt. Ikke at det har så mye å si, men er sikkert godt for selvtillitten osv. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kunne ønske jeg kunne på den kampen! Jeg får ikke lov å gå alene fordi jeg er "bare" 15 år, og det er ingen voksne som kan bli med. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kunne ønske jeg kunne på den kampen!Jeg får ikke lov å gå alene fordi jeg er "bare" 15 år, og det er ingen voksne som kan bli med. Er du fra Møre og Romsdal? Er ikke rart du ikke får lov til å dra alene til Oslo da, i og med at du er 15 år Lyn var ikke så dårlig mot Brann idag, men likevel så bør Liverpool gruse dem med mange mål og null baklengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå