Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er denne Aquaman? Ukjent spiller?(som vanlig) Og vi betaler dyre dommer. Nothing new lissom.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alberto_Aquilani

 

Ukjent spiller? Da tror jeg ikke du følger så mye med på fotball. :!:

Nei er tydeligvis ikke like in-to italiensk fotball som deg.

 

( :!: )

Jeg ser sjeldent på italiensk fotball. Kun noen av de virkelig store kampene. Så vel ikke mer enn 4-5 kamper sist sesong. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har også truen på Aquilani,men er småsikker på at Rafa kjøper inn en spiller til.

 

Digg ny brukernavn btw.(Du kan finne ut hvem det er på wikepedia smågal. :))

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Aquilani ukjent? Haha. Men må innrømme at jeg er pittelitt skeptisk mtp fysikken og det faktum at han er italiener. Say no more. Men at han har meget stort potensiale er det vel liten tvil om. Om han slår ut i full blomst blir han større enn Alonso.

 

Edit: Sier meg relativt fornøyd med Aquilani og Negredo inn. Alonso og Dossena ut. Evt. Voronin også. Da har vi i tillegg råd til Distin/Taylor.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Sier meg relativt fornøyd med Aquilani og Negredo inn. Alonso og Dossena ut. Evt. Voronin også. Da har vi i tillegg råd til Distin/Taylor.

 

Hvis det skjer (og Aquilani leverer opp til forventningene) så tror jeg vi kommer styrket ut av overgangsvinduet.

Lenke til kommentar
Blir da Aquilani tiltenkt en Alonso rolle, er han som Alonso ? Eller en mer offensiv type?

 

Han er un poco mer offensiv, om jeg husker helt riktig. Blir vel en slags Alonso rolle, da jeg tror Benitez vil beholde sin suksessformasjon.

 

Edit:

 

http://www.goal.com/en/news/9/england/2009...lani-as-the-new

 

Der ble jeg en smule mer skeptisk til denne italieneren, men som de fleste sier så har han potensiale. Han må bare få tid til å bli bedre, selv om jeg foretrekker enda yngre spillere enn dette. Jaja, vi trenger jo en kapabel erstatter med en gang...

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Blir sikkert jævlig kult for pool å knuse jalla-Lyn sønder og sammen.. De trenger vel knapt nok møte opp for å vinne.. Lyn har vel knapt nok spillere til å starte kampen? Synes Liverpool (og vi fans) hadde fortjent å møte et av landets topplag når de for én gangs skyld avlegger landet et besøk..

Lenke til kommentar
Kunne ønske jeg kunne på den kampen!

Jeg får ikke lov å gå alene fordi jeg er "bare" 15 år, og det er ingen voksne som kan bli med. :roll:

 

Er du fra Møre og Romsdal? Er ikke rart du ikke får lov til å dra alene til Oslo da, i og med at du er 15 år :p

 

Lyn var ikke så dårlig mot Brann idag, men likevel så bør Liverpool gruse dem med mange mål og null baklengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...