Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Villa kjøpes så blir nok han satt i Gerrard-rollen og Gerrard går et steg bakover.

Om Rafa ikke går for 2 spisser neste sesong da.

 

Edit: 3-0 ja. Fiffig.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Rafa Benitez: Vi vil beholde Alonso !

 

Siden Søndag ettermiddag til langt ut på kvelden satt representanter for Liverpool og Real Madrid på et hotell i Barcelona for å forhandle om en mulig overgang for Xabi Alonso.

 

Dermed tyder alt på at vi vil få en klar pekepinn i de neste 12 timene på hvordan denne sagaen ender. Skal bli deilig å bli ferdig med det.

 

Samtidig etter matchen mot Espanyol (der Alonso spilte 7.min) sa Benitez følgende: "- Han er vår spiller og vi ønsker at han blir."

 

Personlig ser jeg helst at Xabi nå blir i klubben i et år til og at vi lager en "Ronaldo" avtale i worst case som gjør at Xabi går til Real Madrid neste sommer.

 

Grunnen til dette er at vi ikke ser ut til å ha bli linket med en direkte erstatter som er god nok.

Tidligere i sommer var jeg gira på å selge Alonso da ryktene startet, £30M som kunne gi oss G.Barry + £20 var en klar forbedring av stallen i mine øyne.

 

Nå ser det derimot mest sannsynlig ut med Aquilani som erstatter og £10 i cash. Dette er ekstremt langt fra det jeg ville ha for Alonso.

 

Andre "direkte" erstattere er Lee Cattermole fra Wigan og Javi Martinez i Athletic Bilbao

 

Ellers ser det ut til at med Real Madrids lave pris så vil vi ikke kunne få David Silva eller David Villa til klubben, spess ikke da Ferguson ser ut til å ha kastet seg inn i kampen og at Valencia nå har fått orden på økonomien.

Oppsumert:

Tidlig i sommer: Alonso ut og Barry + £20M inn = Ja takk

Nå: Alonso ut og Aquilani inn + £10 = nei takk.

 

Håper Alonso blir i 1 år så kan vi selge for £20-£22M for min del.

 

NB! beste løsning om Alonso blir solgt? Van der Vaart i bytte og £15 i cash. Gerrard ned i Alonso rollen og £15 + £8M (salg av Arby og Doss) = £23 brukes til å kjøpe Ashley Young på venstrevingen.

 

Babel blir da fast sammen med Voronin som backup på topp. Riera blir 2.valg på venstreving. Trengs ekstra cash til Young kan Voronin selges for £3-4.

 

kilde for 1.del av innlegget er Liverpool.no

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
How so?

De skal finne erstattere til Alonso, og velger ukjente midtbane spillere som er skadet. Skal vi være tittelutfordrere, må midtbanen være solid! Og derfor trenger vi litt mer stjernespillere tilbake på midten, ikke en skadet Aqua mann som trenger 2-3 måneder på å spille seg opp igjen etter skade®

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
How so?

De skal finne erstattere til Alonso, og velger ukjente midtbane spillere som er skadet. Skal vi være tittelutfordrere, må midtbanen være solid! Og derfor trenger vi litt mer stjernespillere tilbake på midten, ikke en skadet Aqua mann som trenger 2-3 måneder på å spille seg opp igjen etter skade®

Chillaxe. Blir nok kjøpt minst en spiller til. Type stornavn.

Mistenker at Gerrard går ned som midtbane igjen,og Rafa fyrer opp med 4-4-2 formasjon.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hvem er denne Aquaman? Ukjent spiller?(som vanlig) Og vi betaler dyre dommer. Nothing new lissom.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alberto_Aquilani

 

Ukjent spiller? Da tror jeg ikke du følger så mye med på fotball. :!:

Følger for det meste bare med på fotball øya. Men har jo hørt om han og sett han i aksjon. Men er kritisk til at vi mister Alonso og ikke klarer å finne en god nok erstatter.

Lenke til kommentar
Hvem er denne Aquaman? Ukjent spiller?(som vanlig) Og vi betaler dyre dommer. Nothing new lissom.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alberto_Aquilani

 

Ukjent spiller? Da tror jeg ikke du følger så mye med på fotball. :!:

 

Vel, du viser til at det står om fyren på Wikipedia?

 

Eg har knapt hørt om spilleren. Det meste eg har hørt om han har eg hørt her inne.

 

Å si at denne spilleren er så veldig kjent blir nå å overdrive etter min mening. Men ukjent blir også å overdrive så... Semikjent eller lignende? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...