BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nå kommer målet snart Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Nice stadion de har fått seg da, noen som vet kapasiteten? 60? Er vel 40k om jeg ikke tar feil. Oja, så "lite" Takk for svar. (til BaltusBrun og) edit: der var vi heldige Endret 2. august 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Offside? flott. Vi blir jo rundspillt. Forsvaret sover. SKJERPINGS GUTTA! Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dette er trist å se på. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Forferdelig Omgang. Forsvaret sover og angrepet er løst. Kom igjen Reds. Dette klarer vi Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er tendenser offensivt, men defensivt er det ikke bra. Skal jo sies at San Jose kanskje ikke er den mest rutinerte stopperen også. De har vel dessuten bare hatt de 2-3 sjansene de har hatt, så noe overkjøring har det absolutt ikke vært. Greit fornøyd, det kommer seg hvertfall! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Håper på mye av det samme laget de første 15-20 min av 2. omgang hvertfall. Vil også se Spearing, Babel og Riera i løpet av omgangen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen overkjøring har det ikke vært nei. Litt flaks og Gerrard hadde skort to mål. Og Torres har vært en trussel. Men den taklingen til Carra var veldig unødvendig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Får ikke LFC TV til å funke. Noen som gidder å sende meg en direkte link til kampen på PM? Kommer bare at jeg kan se kampen i opptak om en time og at kampen går direkte på .tv Edit: Drit i det. Funka nå. Endret 2. august 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så det jeg og, hihi. Har Espanyol-trenern med seg sin tamme fugl på kamp??? :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Makan til ræv. Få inn Alonso Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Der ser vi hvorfor Degen ikke holder som eneste backup for Johnson. Udugelig. Spill til fløyta går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ro litt ned da. Er bare en treningskamp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Feil innstilling på spillerene, skal hate å tape. I dag gir de seg F. Alonso virker solgt, det samme gjør sesongen om vi taper han, med mindre vi kjøper en annen fantastisk god spiller i samme posisjon da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Makan da, Liverpool selger Alonso,ikke Jesus. (han kjøpte de. ) Tåpelig å¨si at sesongen er over om Alonso selges, har det vært snakk om Gerrard hadde det vært noe annent. Endret 2. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Selvsagt satt litt på spissen. Men man ser jo i desse treningskampene at vi ikke har hatt noe kontroll på midtbanen og langt ifra noen som slår de forløsende pasningene. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg mener vi burde alvorlig vurdere å sette Gerrard ned i Alsonso rollen. Slik markedet er idag er det lettere å hente inn en hengende spiss eventuelt en ren spiss slik at vi kan spille 4-4-2. Aquaman er den siste jeg vil ha inn da han vil bli en ny Owen Hargreavs, skadet mer en han spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå