Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrtel og Agger ute til dagens kamp, da kom midtstopper-problemet allerede. Carra og San Jose i kveld?

Hadde vært fint med en billig spiller som Distin, håper Rafa kan skrape opp noen millioner til en sånn spiller.

 

Tror kanskje Kelly er nærmest en plass i startoppstillingen? kan godt være de får 45 min hver..

Lenke til kommentar

------Reina------

Johnson-Carra-Kelly-Insua

----Masche-Alonso----

Kuyt---Gerrard---Riera

------Torres------

 

Håper disse elleve fra start. Vet ikke hvordan det er med Alonso, men Lucas eller Spearing inn hvis han ikke er aktuell. Håper og tror de kommer til å få 45-60 min før vi begynner å gjøre en del endringer.

Lenke til kommentar

E-season ticket på Liverpoolfc.tv er genialt! Utrolig mye kult man kan se. Så akkurat sammendrag av Istanbul 05. Fikk frysninga da fansen sang YNWA mens LFC lå under 0-3 til pause! Har sikkert sett kampen 10 ganger, men er like hærlig hver gang! Utvilsomt mitt beste fotballminne noen gang. Huska jeg gråt i pausen, men da jeg hørte YNWA sang jeg med og fikk nytt håp. Da Alonso bomma på straffa hoppa hjertet mitt over et slag. Men jubelen var insane da han satt returen. Da Gerrard løfta bøtta over hodet, gråt jeg av glede. Eneste gangen i mitt liv jeg noen gang har gjort det! Nok om det ;)

 

Gleder meg til Espanyoul kampen idag hvertfall! Håper Torres og Stevie får spille fra start.

 

Edit: Regner med laget blir slik som Termo har listet opp ja.

Endret av Macbook24ghz
Lenke til kommentar

Første kampen i pre-season jeg har gledet meg skikkelig til. De andre har bare vært promotering i østen osv, men i denne kampen begynner vi for alvor å spille inn laget og gjøre en skikkelig innsats. Håper vi får tilnærmet førstelag (utenom den ene midstopperplassen da ofc) i hvertfall 1 omgang. Og at vi samtidig får se unggutta Nemeth og Pacheco noen minutter! Dette tror jeg blir knall!

Lenke til kommentar

Kongelag i kveld!

 

Reina

 

Johnson -Carragher - San Jose - Insua

 

Mascherano - Lucas

 

Kuyt - Gerrard - Benayoun

 

Torres

 

Tror dette kan bli en morsom match med det laget!

 

Savner Nemeth og Pacheco på benken. :(

 

Cavalieri, Plessis, Degen, Voronin, Riera, Alonso, Kelly, Babel, Ngog, Spearing, Dossena

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Kongelag i kveld!

 

Reina

 

Johnson -Carragher - San Jose - Insua

 

Mascherano - Lucas

 

Kuyt - Gerrard - Benayoun

 

Torres

 

Tror dette kan bli en morsom match med det laget!

 

Savner Nemeth og Pacheco på benken. :(

 

Cavalieri, Plessis, Degen, Voronin, Riera, Alonso, Kelly, Babel, Ngog, Spearing, Dossena

 

Liker det laget. Visste ikke at dette er første kamp på Epanyols nye stadion før nå.

 

Virker som om det fortsatt er usikkerhet rundt Alonso, personlig håper jeg bare vi står på fristen vi har satt, som visstnok skal være i morgen. Slik at vi en gang for alle kan få denne saken ut av verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...