Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alberto Aquilani til Liverpool

Alvaro Negrado til Liverpool

Fabian Delph til Aston Villa

David Bentely til Aston Villa

Tuncay til Aston Villa

Rasmus Elm til Everton

Benjani til Pompey (lån)

 

av disse 7 tipper jeg han vil treffe med 5 eller flere.

Jeg er fortsatt skeptisk. Hvis han treffer 5 av 7 på disse, så tipper jeg han misser på de to til Liverpool... Tror for så vidt han misser flere også. Skulle han imidlertid treffe veldig godt her, lover jeg å lytte bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Alberto Aquilani til Liverpool

Alvaro Negrado til Liverpool

Fabian Delph til Aston Villa

David Bentely til Aston Villa

Tuncay til Aston Villa

Rasmus Elm til Everton

Benjani til Pompey (lån)

 

av disse 7 tipper jeg han vil treffe med 5 eller flere.

Jeg er fortsatt skeptisk. Hvis han treffer 5 av 7 på disse, så tipper jeg han misser på de to til Liverpool... Tror for så vidt han misser flere også. Skulle han imidlertid treffe veldig godt her, lover jeg å lytte bedre neste gang.

 

Jeg vet bare at han oppfører seg ekstremt seriøs og har truffet på mye før. Vi får se hva det går i, men husk at Delph jages av Everton, Villa og Man City. Hvis City vil så får de jo signaturen, men for Delph sin del er det jo klart best å dra til Villa og Everton. Der vil han spille for en veldig god manager (begge er jo glimrende) samt vil få mer spilletid en hos City.

 

Blir uansett spennende å se på denne listen og se om han treffer med noen i det hele tatt. Uansett så tror jeg ikke hans spådommer IKKE er noe dårligere en engelske tabloider.

Lenke til kommentar
Irriterende hvor mange småskader som oppstår i silly season da.

Men jeg gleder meg til dagens kamp.

 

Ser at Alonso blir solgt(vært på festival i 5 dager,kom hjem idag.) får Liverpool mye?

 

Det ryktes om £25 og £5 ved visst antall kamper. Går også rykter i at Negredo er på vei motsatt vei.

 

uansett... har funnet ut at Aquaman fra Roma er SUPER gjørme. Har sett 3 kamper av han nå i opptak. Han var riktignok mye skadet sist sesong (staret bare 12 kamper). Men de 3 jeg så var han ekstremt "liten" og "puslete".

 

Er sikker på at han blir et par nr for må for PL. Lukter større flopp en Dossena, Ronny Rozenthal og Eric Meijer til sammen.

 

Bedre å hente inn en annen spiller da. Heller M.Tioune for £2 fra Molde og Jenas/Cattermole for £10-12. Denne pakka blir da £6 billigere en Alberto Aquaman. Penger vi kan legge inn i "offensiv ving" budsjettet.

 

veldig synd at Barry valgte pengene i City fremfor fast plass ved siden av Macherano og Champions League og Gullkamp for Pool. Gareth hadde vært perfekt å fått signert nå om han var i Villa fremdeles.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Irriterende hvor mange småskader som oppstår i silly season da.

Men jeg gleder meg til dagens kamp.

 

Ser at Alonso blir solgt(vært på festival i 5 dager,kom hjem idag.) får Liverpool mye?

 

Det ryktes om £25 og £5 ved visst antall kamper. Går også rykter i at Negredo er på vei motsatt vei.

 

uansett... har funnet ut at Aquaman fra Roma er SUPER gjørme. Har sett 3 kamper av han nå i opptak. Han var riktignok mye skadet sist sesong (staret bare 12 kamper). Men de 3 jeg så var han ekstremt "liten" og "puslete".

 

Er sikker på at han blir et par nr for må for PL. Lukter større flopp en Dossena, Ronny Rozenthal og Eric Meijer til sammen.

 

Bedre å hente inn en annen spiller da. Heller M.Tioune for £2 fra Molde og Jenas/Cattermole for £10-12. Denne pakka blir da £6 billigere en Alberto Aquaman. Penger vi kan legge inn i "offensiv ving" budsjettet.

 

veldig synd at Barry valgte pengene i City fremfor fast plass ved siden av Macherano og Champions League og Gullkamp for Pool. Gareth hadde vært perfekt å fått signert nå om han var i Villa fremdeles.

 

Døh, hvis molde får £5 mill for Mame burde de få £10 mill for makhtar ;)

Lenke til kommentar
Tenkte akkurat som deg Kjakan, om Aquilani, at italienere flest ikke er gode nok for engelsk fotball. Håper da ikke Rafa gjør et skikkelig bomkjøp, så sitter vi igjen med Lucas.

Det har ingenting med at de ikke er "gode" nok. Mer at tempoforskjellen ofte er en for stor tilpasning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...