Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ser ut til at Arsenal muligens kommer til å snappe Malouda foran nesen på oss.. Skulle ikke akkurat forundre meg om de gjør det. :roll: Tror Parry kommer til å få problemer om dette skulle skje.

8802212[/snapback]

Faen, faen, faen! Dette er Parrys skyld. Hvorfor kan ikke den mannen være raskere. Hva gjør vi når han er solgt til Arsenal, kjøper Gamst Pedersen :yucky: ? Herregud, bare få det gjennnomført. Før det er for sent...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det hadde jo neppe skadet å få i mine øyne verdens beste spiss. Tviler på at han kommer til å forlate Arsenal men.

8802536[/snapback]

Jeg tror han kommer til å forlate Arsenal, men til fordel for oss? Kanskje litt mer tvilsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis vi får Eto'o så bryr jeg meg ikke så mye om de andre kjøpene, egentlig. Vi har Leto og Pennant på hver kant, en syk sentral midtbane og et solid forsvar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror du Leto går rett inn på førstelaget? Hvis Kewell holder seg skadefri neste år, så er han mitt klare førstevalg på venstrekanten hvertfall, men mindre vi heter Quaresma eller noen lignende.

8803336[/snapback]

Kewell ryker når vinduet åpner. Leto går rett inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vil da så aldeles ikke ha Henry. Hans beste dager i Arsenal er forbi..

8803982[/snapback]

Fixed.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva vi gjør på den sentrale midtbanen neste år hvis både Xabi og Momo signer nye kontrakter. Da har vi plutselig 5 sentrale midtbanespillere i verdensklasse. I tillegg så ryktes det om en overgang for midtbaneankeret til Real Betis, Juande som en del av overgangen til Speedy. Riktignok på lån til Betis første året da.

(Kilde, står flere steder også)

Lenke til kommentar

At Rafa er fan av rotasjon er det jo ingen tvil om, og han har jo sagt at han vil ha flere spillere for at alle skal være uthvilt hele tiden.. Han tenker vel sånn. For min del tror jeg ikke det er så lurt å rotere sentralt på midten hele tiden. Alonso, Gerrard og Sissoko har jo bevist at de ikke har noen problem med å spille en sesong uten mere hvile enn nødvendig..

Rart, rett og slett. Men Benitez har vel en plan for det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...