Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg skal Liverpool ha lagt inn et nytt forbedret bud på Wigan's Lee Cattermole.

 

Alvaro Negredo og Alberto Aquilani skal være klare for Liverpool.

 

Får dere inn disse har dere to spillere med enormt potensial ;)

 

Tviler på at det er sant. Sitter med en følelse om at Silva og Villa kommer som et slags pakkekjøp fra Valencia om Xabi forsvinner. Det er lov å håpe.

Ifølge cocca vil hverken Silva eller Villa forlate Valencia. Meningen var at de begge skulle ut dette transfervinduet pga. den økonomiske krisen i Valencia, men dette er jo nå ordnet opp i og det er uaktuelt å selge dem.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er sant. Sitter med en følelse om at Silva og Villa kommer som et slags pakkekjøp fra Valencia om Xabi forsvinner. Det er lov å håpe.

Ifølge cocca vil hverken Silva eller Villa forlate Valencia. Meningen var at de begge skulle ut dette transfervinduet pga. den økonomiske krisen i Valencia, men dette er jo nå ordnet opp i og det er uaktuelt å selge dem.

 

Hvem er denne Coccamocca? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Hvem er denne Coccamocca? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Du kan følge tråden hans her:

http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php...377&start=0

 

Han har tilgang på noen servere med inside-information fra klubber rundt om i Europa. Selv om enkelte her inne liker å latterliggjøre han, så har han en meget høy treffprosent. Noe han har vist særlig denne sommeren.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Hvem er denne Coccamocca? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Du kan følge tråden hans her:

http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php...377&start=0

 

Han har tilgang på noen servere med inside-information fra klubber rundt om i Europa. Selv om enkelte her inne liker å latterliggjøre han, så har han en meget høy treffprosent. Noe han har vist særlig denne sommeren.

 

Takk! Interresant lesing! ;)

Lenke til kommentar

Sier ikke nei takk til Negredo og Aquialini hvertfall. Da har vi god dekning på spissplass hvertfall, Negredo har jeg stor tro på. Vi får også dekket plassen ALonso etterlater seg, om det blir vellykket gjenstår jo da å se. Det eneste jeg savner da er en potet i forsvaret som kan spille både stopper og HB + at jeg gjerne ser en offensiv spiller ala Sneijder eller Silva, helst førstnevnte faktisk!

 

Cattermole sier jeg plent nei takk til.

Lenke til kommentar

 

Spennende, men peiling på hvor høy treffprosent han har? Vert morro å begynt med litt betting på overganger med dette som kilde.

Hakke noe konkrete tall.. Men bare se på våre overganger denne sommeren, traff han jo på. Så har vi Arbeloa / Alonso som han ser ut til å treffe på. osv.

Lenke til kommentar
Hakke noe konkrete tall.. Men bare se på våre overganger denne sommeren, traff han jo på. Så har vi Arbeloa / Alonso som han ser ut til å treffe på. osv.

 

Det i førsteposten er overganger han har meldt helt i starten av vinduet? Eller som han melder når ting har begynt å komme igang?

 

Vist han tippet hele den listen før vinduet startet så må jeg si meg mektig imponert, ja.

 

Han melder dog om både Pirlo og Van der Vaart til Chelsea.. Ser ikke for meg at Pirlo-overgangen blir noe av.

Lenke til kommentar
Hakke noe konkrete tall.. Men bare se på våre overganger denne sommeren, traff han jo på. Så har vi Arbeloa / Alonso som han ser ut til å treffe på. osv.

 

Det i førsteposten er overganger han har meldt helt i starten av vinduet? Eller som han melder når ting har begynt å komme igang?

 

Vist han tippet hele den listen før vinduet startet så må jeg si meg mektig imponert, ja.

 

Han melder dog om både Pirlo og Van der Vaart til Chelsea.. Ser ikke for meg at Pirlo-overgangen blir noe av.

Han melder etter gode innside kilder, overganger kan snu. Han har ikke gjettet seg frem til alle de overgangene nei, han er ikke Jesus. :)

Lenke til kommentar
Hakke noe konkrete tall.. Men bare se på våre overganger denne sommeren, traff han jo på. Så har vi Arbeloa / Alonso som han ser ut til å treffe på. osv.

 

Det i førsteposten er overganger han har meldt helt i starten av vinduet? Eller som han melder når ting har begynt å komme igang?

 

Vist han tippet hele den listen før vinduet startet så må jeg si meg mektig imponert, ja.

 

Han melder dog om både Pirlo og Van der Vaart til Chelsea.. Ser ikke for meg at Pirlo-overgangen blir noe av.

Nei nei. Denne lista er altså potensielle overganger. Dvs. at Chelsea har vist interesse for Pirlo bl.a. og dermed status pending. Når evt. forhandlinger er i gang vil status endres til pending negotiations. Når spilleren har skrevet under endres status til confirmed.

 

Det coccamocca kan, er å melde fra om disse statusene før media.

Lenke til kommentar

vet ikke om Mirror er like bra kilde som Coccamocca men de hevder at Rafael Benitez setter hardt mot hardt for Alonso og krever mer en det først var snakk om.

 

Mirror:

"Negrado to be part og the Xavi move . . .

 

After negotiations of price for self transfer requested Xavi Alonso again is at a hault, Liverpool have tried to make haste in the prosess by demanding either a cash up front deal with £29,5M and a additonal £5M clause if the spaniard helps Real Madrid win a major tittle the next couple of seasons. If Real Madrid still sits steady at their recent £22 million offer then it is expected that Benitez will offer a swap deal were Real Madrid will have to pay £20 in cash and giving up Álvaro Negredo to be part of the deal on a permanent basis with Wesley Sneijder joining the reds on a year loan with option to buy the dutch international out of he`s contract for a pre-negoiated fee.

 

Either way, the two parties are a long way from being on the same page when it comes to a pure cash offer so a swap deal can become the only way to get closer on the infamous Xavi-saga."

 

God deal!

Alonso i bytte mot £20 millioner samt Negredo og i tillegg få Sneijder på lån i 12 mnd med opsjon på å kjøpe han for rundt 12-16 millioner. Det er jo kanskje det beste og slår en £30 overgang mener nå jeg.

 

Vi vil isåfall ha rundt £30-£32 millioner å hente inn en direkte erstatter for Alonso samt en forsvarspiller.

 

Alonso ut

 

Negredo inn

Sneijder inn på lån

Aquilani inn (18M)

cash to spend: 12-14 M pund.

 

ikke så dumt det...

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

JA TAKK!

 

Edit: Når det er sagt tror jeg ikke på noen ting før jeg ser trenerne står å shaker hånda til spillerne. Vært så mye spekulasjoner og synsing de siste ukene at jeg tar alt med en bøtte salt, men en slik deal som dette ville vært genialt!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
JA TAKK!

 

Edit: Når det er sagt tror jeg ikke på noen ting før jeg ser trenerne står å shaker hånda til spillerne. Vært så mye spekulasjoner og synsing de siste ukene at jeg tar alt med en bøtte salt, men en slik deal som dette ville vært genialt!

 

Dette høres veldig lovende ut! JA TAKK!! ;)

Lenke til kommentar

Vi er meget avhengig av en god deal her. Om vi mister Alonso for 30 millioner pund, er jo det litt feil. Ronaldo er vel ikke 50 millioner pund mere verd for United enn hva Alonso er hos oss? Alonso var kanskje vår viktigste spiller i fjor, og jeg tror vi skal slite med å erstatte han!

Lenke til kommentar
Vi er meget avhengig av en god deal her. Om vi mister Alonso for 30 millioner pund, er jo det litt feil. Ronaldo er vel ikke 50 millioner pund mere verd for United enn hva Alonso er hos oss? Alonso var kanskje vår viktigste spiller i fjor, og jeg tror vi skal slite med å erstatte han!

 

Personlig setter jeg Alonso på linje med Mascherano, Carragher, Kuyt og Reina når det gjelder viktighet for laget per dags dato. De eneste som står høyere er Torres og Gerrard.. Jeg ville sagt prisen på Alonso krysset både £40 mill og bortimot £50 mill, ikke fordi markedsverdien hans er det - men fordi han er så viktig for laget.

 

Men nå som han VIL bort er jo hele tankegangen snudd rundt - nå er det Real som har "ballen".

Lenke til kommentar

Dette blir vel som å banne i kirken, men jeg synes Alonso blir skrytt litt for mye opp i skyene. Han kan erstattes, gjerne med en mer offensiv spiller. Jeg har ingen eksempler bortsett fra noen navn som er nevnt her, men jeg stoler på Rafa.

 

 

EDIT: Med en offensiv midtbanespiller så kan vi spille "Barcelona-formasjonen".

 

------------- Reina ---------------

Johnson - Skrtel - Carra - Insua

------------- Masche -------------

------- Gerrard - ? ---------------

Kuyt------------------------- Riera

---------------Torres--------------

 

Gerrard og en eventuell annen offensiv spiller delere på rollen på midten når det gjelder defensive løp, og kan begge være med fremover. Offensive midtbanespillere som VDV eller Sneijder kunne passet inn der.

Eller Aquilani. Tror det hadde blitt bra med Aquilani og Gerrard på midten. :) Får håpe Cocca har rett.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Dette blir vel som å banne i kirken, men jeg synes Alonso blir skrytt litt for mye opp i skyene. Han kan erstattes, gjerne med en mer offensiv spiller. Jeg har ingen eksempler bortsett fra noen navn som er nevnt her, men jeg stoler på Rafa.

 

 

EDIT: Med en offensiv midtbanespiller så kan vi spille "Barcelona-formasjonen".

 

------------- Reina ---------------

Johnson - Skrtel - Carra - Insua

------------- Masche -------------

------- Gerrard - ? ---------------

Kuyt------------------------- Riera

---------------Torres--------------

 

Gerrard og en eventuell annen offensiv spiller delere på rollen på midten når det gjelder defensive løp, og kan begge være med fremover. Offensive midtbanespillere som VDV eller Sneijder kunne passet inn der.

 

Mistenker at det blir litt vel naivt i PL. Ligaen i England er raskere, hardere og mer kontringsbasert enn i Spania, og å ha to mann offensivt og kun én mann defensivt kan fort føre til stor ubalanse dersom man mister ballen på et ugunstig tidspunkt.

 

Jeg begynner nesten å mistenke at pool ikke haste-kjøper noen erstatter for xabi da bredden på midten egentlig er ganske god. Lucas, Spearing og Plessis er jo allerede med og kjemper om en plass, samt at man f.eks. kan trekke Gerrard ned og legge Benayoun, Kuyt, Babel, Ngog eller Voronin som hengende spiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...