Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på Aquilani.

 

Som Hyrlen sier, Alonso er bedre defensivt enn offensivt. Er ikke så alt for ofte han slår de geniale men risikofylte angrepspasningene.

 

Kunne godt ha Tenkt meg Aquilani og kanskje Cattermole, han er jo forsåvidt ung enda så vidt jeg husker og har et ganske så bra potensial. Ellers ser jeg ikke mange aktuelle som kan erstatte Alonso. Hva med Gago fra real? Han kan da umulig få mye spilletid fremover?

Lenke til kommentar

Der ble vist hele Liverpool Footbal Club ødelagt...

 

Om dette er sant, er vi iallefall finne en erstatter så fort som mulig. Selv håper jeg vi kjøper Aquillani eller Silva. Iallefall ikke Cattermole!

 

-------------Reina------------------

 

Johnsen-Carragher-Agger-Insua

 

 

--------- Mascherano---------------

 

 

Kuyt------Aquillani-------Riera

 

-----------S.Gerrard-------------

 

-----------F.Torres---------------

Lenke til kommentar
Der ble vist hele Liverpool Footbal Club ødelagt...

 

Om dette er sant, er vi iallefall finne en erstatter så fort som mulig. Selv håper jeg vi kjøper Aquillani eller Silva. Iallefall ikke Cattermole!

 

-------------Reina------------------

 

Johnsen-Carragher-Agger-Insua

 

 

--------- Mascherano---------------

 

 

Kuyt------Aquillani-------Riera

 

-----------S.Gerrard-------------

 

-----------F.Torres---------------

Lenke til kommentar
Hupp, uttrykte jeg meg feil? Jeg mente selvfølgelig at Lucas -ikke- har like god fot som Xabi

 

Puh.. :p

 

Enig i at Cattermole ikke bør komme, han klarer aldri å erstatte en spiller som Alonso!

Hva med Miguel Veloso? Har ikke sett han mye, men han skal da være god.

Lenke til kommentar

Håper denne saken blir løst så fort som mulig så en erstatter kan komme på plass umiddelbart og i allefall til de to siste treningskampene. Synes vi bør legge litt press på Real for at ting skal skje fort nettopp på grunn av dette, ser også gjerne at vi hadde fått med oss en spiller, type: van der Vaart eller Sneijder inkludert i en avtale, selv om ikke dette lenger virker så aktuelt...

Lenke til kommentar
Hupp, uttrykte jeg meg feil? Jeg mente selvfølgelig at Lucas -ikke- har like god fot som Xabi

 

Puh.. :p

 

Enig i at Cattermole ikke bør komme, han klarer aldri å erstatte en spiller som Alonso!

Hva med Miguel Veloso? Har ikke sett han mye, men han skal da være god.

 

ja til miguel veloso , kjempe talent å kjempe spiller . vi kjøper både han å jose moutinho å gir dem plessis å lucas i retur

Lenke til kommentar
ja til miguel veloso , kjempe talent å kjempe spiller . vi kjøper både han å jose moutinho å gir dem plessis å lucas i retur

 

Skal la være å nevne at det eneste Google gir meg er en skuespiller på "jose moutinho", men det er vel João Moutinho du mener regner jeg med. Isåfall, knallspiller.

Lenke til kommentar

Ah...husker da Noble skorte på straffe, på overtid, mot oss.

Stillingen var da 0-0, og vi tapte 0-1 for WestHam?

Husker jeg ikke rett?

 

Jeg liker også Noble, kunne tenkt meg han i stallen, men tror ikke han takler fast plass i LFC gjennom en hel sesong, i like stor grad som Xabi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...