Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Har verken blitt bekreftet eller bestemt med den regelen, og i allefall ikke om 12 mnd. Selfølgelig vil det bli innført en eller annen gang, men om 12 mnd tviler jeg sterkt.

 

Tror også klubbene får et par år på seg før regelen trer igang når den er bestemt.

 

Takk, var det jeg trodde. Kunne ikke skjønne at et slikt vedtak kunne ha gått meg hus forbi...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan virke som en slik regel er på trappene uansett, men personlig er jeg mot. Liker engelske spillere generelt, men min mening er at i en liga som skal regnes som verdens beste, bør verdens beste spillere få spille med og mot hverandre uansett om de er fra England, Spania eller Zimbabwe og uansett hvor lenge de har vært i landet eller klubben.

Lenke til kommentar
Rett meg hvis jeg tar feil.

 

Spearing banker hardt på døra, og vil nok få prøve seg denne sessongen,Darby er også britisk,Martin Kelly og Irwin for å nevne noen. Så joda -vi har britiske talenter.

 

Ok. Hjelper vel lite når de ikke får prøve seg så mye da. Wenger er milevis foran Benitez (og kanskje en kilometer eller to foran Ferguson) når det gjelder talentutvikling.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har meldt interesse i ShareLiverpoolFC, og som har tenkt til å bli med? Er lenge siden jeg har hørt noe særlig fra den kanten i det siste. Grunnen til at jeg tar det opp er artikkelen på .no nå.

 

Jeg har ikke lest nøye gjennom hva planen er, men hvis det er en snakk om en lignende struktur som det de har i Barcelona så virker det jo som en veldig god idé.

Jeg ser at de har senket prisen for en aksje til £500 nå, og da er det jo ikke lenger noen stor overveielse som må til før man blir med.

Tenker jeg skal sette meg ned å lese litt om planene på nettsiden deres, for jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan supportere skal klare å håndtere gjelden på £350M når eierne våre nå ikke klarer det. Regner med at de har regnet på det og tenkt dette ut.

 

Jeg vet i hvertfall at man i Barcelona hvert år trekker ut 25 tilfeldige aksjeholdere som er med på generalforsamlingen sammen med resten av styret og presidenten. Hadde vært morsomt å vært med på noe sånt. :p

Barcelona-eierne betaler vel også en årlig avgift, noe det ikke ser ut som SLFC har tenkt til å gjøre. Med 150 000 eiere (tror de er så mange) så generere jo det en del penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...