The Hoff Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Synes synd på Wenger om den regelen hadde blitt innført om 12 mnd Dere sliter vel egentlig mer? Arsenal har drøssevis av egenproduserte spillere, hvis jeg ikke har misforstått definisjonen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Både Liverpool og Arsenal samt flere lag hadde slitet sterkt om den hadde blitt innført til 10/11 sesongen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 De trenger ikke være britiske. De må bare ha vært i klubben lenge. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Kan virke som en slik regel er på trappene uansett, men personlig er jeg mot. Liker engelske spillere generelt, men min mening er at i en liga som skal regnes som verdens beste, bør verdens beste spillere få spille med og mot hverandre uansett om de er fra England, Spania eller Zimbabwe og uansett hvor lenge de har vært i landet eller klubben. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Disse reglene vil nok ha minst 3 års "innkjøringsperiode". Selvsagt er det godt å ligge hakket forann, men jeg vil ikke kjøpe dårligere spillere bare fordi de er Engelske. Vi har endelig komt oss opp blandt toppen, da vil jeg ikke se Jermaine Jenas fra start - da tar vi 10 steg tilbake. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Engelske spillere er generelt veldig overpriset nå, og om en sånn regel kommer inn blir det vel syke, syke priser tenker jeg. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 De trenger ikke være britiske. De må bare ha vært i klubben lenge. Ååja. Tanken var bare at Arsenal ikke har noen briter i startoppstillinga, så jeg kommer på hvertfall. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Walcott spiller mye. Gibbs og Ramsey banker på døra. Dere har to etablerte, èn ny og omtrent ingen supertalenter som er britiske. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Rett meg hvis jeg tar feil. Spearing banker hardt på døra, og vil nok få prøve seg denne sessongen,Darby er også britisk,Martin Kelly og Irwin for å nevne noen. Så joda -vi har britiske talenter. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Martin har vel vært ett talent litt lenge nå? Hvor gammel er han, 22, 23? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Martin Kelly er 19år Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Rett meg hvis jeg tar feil. Spearing banker hardt på døra, og vil nok få prøve seg denne sessongen,Darby er også britisk,Martin Kelly og Irwin for å nevne noen. Så joda -vi har britiske talenter. Ok. Hjelper vel lite når de ikke får prøve seg så mye da. Wenger er milevis foran Benitez (og kanskje en kilometer eller to foran Ferguson) når det gjelder talentutvikling. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hva har det med saken å gjøre? Snakker om David Martin edait: til ogger Endret 29. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Hva har det med saken å gjøre?Snakker om David Martin edait: til ogger Men Macbook snakker jo åpenbart om Martin Kelly som er 19. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Hva har det med saken å gjøre?Snakker om David Martin edait: til ogger Men Macbook snakker jo åpenbart om Martin Kelly som er 19. Og hva har Macbook med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Hva har det med saken å gjøre?Snakker om David Martin edait: til ogger Men Macbook snakker jo åpenbart om Martin Kelly som er 19. Og hva har Macbook med saken å gjøre? Hva hadde vel David Martin med saken å gjøre? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Er det noen av dere som har meldt interesse i ShareLiverpoolFC, og som har tenkt til å bli med? Er lenge siden jeg har hørt noe særlig fra den kanten i det siste. Grunnen til at jeg tar det opp er artikkelen på .no nå. Jeg har ikke lest nøye gjennom hva planen er, men hvis det er en snakk om en lignende struktur som det de har i Barcelona så virker det jo som en veldig god idé. Jeg ser at de har senket prisen for en aksje til £500 nå, og da er det jo ikke lenger noen stor overveielse som må til før man blir med. Tenker jeg skal sette meg ned å lese litt om planene på nettsiden deres, for jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan supportere skal klare å håndtere gjelden på £350M når eierne våre nå ikke klarer det. Regner med at de har regnet på det og tenkt dette ut. Jeg vet i hvertfall at man i Barcelona hvert år trekker ut 25 tilfeldige aksjeholdere som er med på generalforsamlingen sammen med resten av styret og presidenten. Hadde vært morsomt å vært med på noe sånt. Barcelona-eierne betaler vel også en årlig avgift, noe det ikke ser ut som SLFC har tenkt til å gjøre. Med 150 000 eiere (tror de er så mange) så generere jo det en del penger. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Angående ShareLFC så mener jeg at det skal godt gjøres å få et slikt prosjekt til. Tviler på at det er bare bare å få i stand noe slik. Men om det skulle bli realitet ville jeg mene det er positivt. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Rett meg hvis jeg tar feil. Spearing banker hardt på døra, og vil nok få prøve seg denne sessongen,Darby er også britisk,Martin Kelly og Irwin for å nevne noen. Så joda -vi har britiske talenter. Ok. Hjelper vel lite når de ikke får prøve seg så mye da. Wenger er milevis foran Benitez (og kanskje en kilometer eller to foran Ferguson) når det gjelder talentutvikling. Ja Wenger er flink han. Men har du lest boka "Den Forsvunne Diamant" ? Noe må man jo ta med en klype salt, men det kom mye rart frem om både Wenger og Fergusons "talentutvikling". Skal ikke gå mer inn på det, pga. denne tråden handler om Liverpool, og ikke menneskehandel. Edit: Jepp, jeg også stiller meg positiv til ShareLFC Endret 29. juli 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har faktisk den boken. Er den verdt å lese? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå