Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arbeloa så si klar for RM, og Alonso har 48timer på å avgjøre sin fremtid. Ja, vi har fått det med oss, men har vært så mye snakk om de to, og spesielt Alonso, at man blir lei. Erstattere har ikke blitt diskutert så mye, men det kommer vel mer frem etter at salget av begge er i boks.

 

Vi får jo konkurranse om Silva fra Man Utd, og de har 600mill å bruke, så igjen stiller vi svakt. Selv om vi får 300mill fra den spanske duoen, så tror jeg neppe de vil bruke alt på spillerkjøp/på Silva.

 

I en Liverpool tråd, så må man få lov til å diskutere alt innen Liverpool stoff. Kopforum er jo et helt forum dedikert til Liverpool, der man kan lage en ny tråd for slike spørsmål. Og jeg tror du finner like mye dumt her inne, som du gjør på KopForum.

Lenke til kommentar
Vi får jo konkurranse om Silva fra Man Utd, og de har 600mill å bruke, så igjen stiller vi svakt. Selv om vi får 300mill fra den spanske duoen, så tror jeg neppe de vil bruke alt på spillerkjøp/på Silva.

 

Silva velger garantert dere foran oss.

 

Edit: Ikke at jeg tror det er en sjangs i helvete for at Ferguson er interessert.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Silva velger garantert dere foran oss.

 

Edit: Ikke at jeg tror det er en sjangs i helvete for at Ferguson er interessert.

 

Ja, tror jeg også, om og med at vi har en god del spanjoler i troppen, mens dere ikke har noen som jeg kommer på for øyeblikket.

Lenke til kommentar
....., nei dette var nok en skivebom fra Kjakan.

 

:)

 

 

Ser keine problem med å diskutere hvilken drakt man skal ha og navn bakpå, det er Liverpool relatert.

 

Som flere har vert innepå, vi er lei SS. Nå venter vi på konkrete saker, eller boxfresh rykter.

De nevnte spillerene er relativt ut-diskutert.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at alle her fortsetter å diskutere drakter et par dager jeg!

 

Vurderer også bortedrakta i år. Utrolig lekker, har allerede hjemmedrakta. Men har så jævlig mye utgifter denne høsten at det er helt borti skauen, så spørs vel om det blir noe denne sesongen. :p Blir ikke noe tur over hvertfall. :( Det måtte blitt i høst, og det har jeg ikke råd til :(

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva som er problemet med å diskutere drakter her inne, er jo relatert til Liverpool så det holder :)

 

Personlig har jeg lyst på både borte- og 3.drakten i år, men må nok velge ut en i første omgang. Er usikker på hvem jeg skal ha bak, men vurderer Agger, Johnson og Torres.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg spanderer Erlend! :p Om jeg vinner en god slump penger. You never know do you.

 

 

La nå folk få snakke om drakter om dem vil. Synes det er litt interessant og greit diskusjonsemne, mens vi venter på svar i Alonso sagen og eventuelle spillerkjøp.

Lenke til kommentar

Med min trange/manglende økonomi står turer til anfield i første rekke. Er litt morommere å kjøpe drakt når man er der så man kan huske tilbake til hvilken tur de forskjellige draktene er fra :) Jeg vet dette har vært oppe før, men får jeg de rimeligste turene (hotell, billett++)?

Lenke til kommentar
Adios, Arbeloa. En spiller jeg alltid har likt. Synd han drar, og for en håpløst lav sum i tillegg. :(

 

Han hadde bare 1 år igjen av kontrakten, men ja, fortsatt altfor dårlig pris. Real kjøper jo spillere til sinnsyke priser, men når de skal handle med oss så begynner de å bable om overprising og annet piss! Det er jo de selv som har ødelagt markedet og sprengt alle rekorder!

Lenke til kommentar
Er det fortsatt mulig å bestille billetter til Lyn - Liverpool gjennom liverpool.no? Og isåfall; har det noen fordeler?

 

Ja det er mulig. Stikk innom Liverpool.no så ser du et reklamerbanner midt på siden. "Ledige billetter Lyn vs Liverpool"

Endret av Macbook24ghz
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Arbeloa drar til Real for å varme benken.

Han er ikke i nærheten av Ramos kvalitetmessig. Jaja, han får kose seg der, når han ikke vil prøve å utfordre høyreback plassen i Liverpool kan han bare ha det så godt.

 

Ser også at vi er interesert i Poulsen og Valbuena om Alonso går. Jada, konge erstattere. Skjer dette, så er sjansen for ligagull lik 0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...