Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt i tvil om 3 drakten, vet liksom ikke helt hvor mye jeg kommer til å bruke den, litt rart med 2 hjemme drakter også.

 

Håper Johnson kan være en spiller som bruker død linja mer.

Savner virkelig denne typen angrep i de vanskelige uavgjortkampene, være kreative og åpne opp, slå 45 grader ut i feltet.

 

Aggers asisst etter han dret seg ut i Wigan kampen er et strålende eksempel på hva jeg mener.

Det har vert tendenser mellom Riera og Insua, satser på det forsetter.

Insua er konge når han setter fart.

 

Du har hengt en del på e-season ja. Alltid sagt at det er genialt :p

 

 

Når jeg får lønning tror jeg at jeg kjøper enten den sorte eller den hvite. Kan fort bli begge, siden begge er dødsdeilige.

Lenke til kommentar
Du har hengt en del på e-season ja. Alltid sagt at det er genialt :p

 

Har nok "sett inn" pengene på få dager, verdt hvert øre.

Dere har jo nevnt det tidligere, men jeg ante ikke at det var så mye snop innpå.

 

Vel, jeg betalte 740kr. :)

 

Dersom det ble levert av DHL kommer det nok en regning i etterkant, uten om betalingen til England. Var ivertfall sånn tidligere.

Lenke til kommentar
Klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha hjemmedrakten eller bortedrakten. Den nye bortedrakta er jo en av de fineste bortedraktene på lenge, men Liverpool er liksom rødt. Noen innsyn på den saken?

 

Hvis du ikke har hjemmedrakta fra før, så ville jeg ha kjøpt den ;) Som du sier så er jo Liverpool rødt! Men bortedrakta er jo nydelig da!

Lenke til kommentar
fint forum.....

 

Alonso så og si klar for Real Madrid og 9 av 10 innlegg er om draktkjøp og hvilke navn man har på ryggen.

Alonso er jo diskutert opp, ned og i mente den siste tiden. Folk er vel lei hele ham.

 

ville uansett tro at folk er mer intr i å diskutere hvem spillere vi burde hente inn nå som Arbeloa, Dossena og Alonso alle er ferdige i klubben.

 

Vi har 360 - 400 millioner å handle for. Hva bør gjøres og hva håper vi på?

Lenke til kommentar
Hvis alt med dette forumet er så forferdelig, Kjakan.. Hvorfor fortsetter du å henge her da?

 

det er svaret man får mener at drakt diskusjon ikke er det beste for en lag-tråd? er jo ekstremt uintressant fordi alle de som ikke bryr seg om drakter.

 

Diskuterer man Liverpool FC så er det jo intr for alle som er LFC fans. Ergo er trådnavnet This is Anfield treffende. drakt snakk og autograf prat er jo givende for veldig få og trådnavnet mister sin verdi.

 

Her inne blir TheKop forum disset hele tiden, men nivået her inne ligger lysår bak hva det gjør i en del av trådene på det forumet.

 

my 2 cents

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Hvor lenge har vi ikke lest "Alonso blir sikkert" og lest "Alonso drar nok!" dagen etter, for så at en eller annen suppe av en avis skriver "Ingen Xabi til Real Madrid" dagen etter der igjen. Det minuttet det står på .no og alle de seriøse avisene "Liverpool godtok bud fra Real Madrid" så skal jeg kaste meg inn i tråden som en gaupe og gi min mening om det, men før det så blir det drakter, draktnumre og annet irrelevant i forhold til Alonso-sagaen som blir diskutert her, fra min side i hvert fall.

:)

Lenke til kommentar
fint forum.....

 

Alonso så og si klar for Real Madrid og 9 av 10 innlegg er om draktkjøp og hvilke navn man har på ryggen.

Alonso er jo diskutert opp, ned og i mente den siste tiden. Folk er vel lei hele ham.

Lei han? Neppe, lei sitvasjonen, og ryktene ja.

Som jeg selv sa noen uker tilbake

Har bestemt meg til og ikke bruke mer energi på Alonos\Masche saken, og heller vente til noe konkret kommer fram.

 

hvem vi kan hente som mulige erstatere har vi vel snakket om MEGET mye, nei dette var (nok en?) skivebom fra Kjakan.

 

Edit: kan ikke gi mer blanke faen i draktkjøp andre driver med,men hvis de har lyst å dele sine økonomiske bruk,så syns jeg de skal få lov.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...