Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Arsenal svekket og City blir sterkere

 

Kolo Toure er klar for Man City, overgangsum for midtstopperen er ventet at blir på mellom 13-15 millioner pund. Brede Hangeland er ventet å bli main target for Arsene Wenger. Lønnen til Toure er som kjent "kom til City og doble lønna di". Han vil nå tjene rundt 1,2 millioner kroner i uka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående defansive dødballer som disktueres her hadde vi jo en enorm fremgang i starten av fjorårssesongen. Pellegrino kom jo inn og gjorde oss bortimot til en vegg på disse, før ting begynte og rakne på slutten av sesongen, alt i alt var dette bare positivt.

 

Når det gjelder det offansive har vi lite og by på, og jeg har lenge sagt at den siste gangen jeg kunne huske vi hadde scoret på corner var da Cisse sto midt i feltet og tok volley mot Marseille elns i CL for flere år side (selvsagt ironisk, men for å fremme poenget om at vi suger på cornere.) Hva dette skyldes er jo ikke lett og vite, da vi har enorme dødball eksperter i Alonso og Gerrard.. Glemmer ikke de fem 100% sjangsene som Agger fikk på dødball mot WBA.. Huff..

 

Dossena og Arbeloa bort, og plutselig har vi rundt £8-10 Mill mer og handle for.. Greit nok!

 

Arsenal svekket og City blir sterkere

 

Kolo Toure er klar for Man City, overgangsum for midtstopperen er ventet at blir på mellom 13-15 millioner pund. Brede Hangeland er ventet å bli main target for Arsene Wenger. Lønnen til Toure er som kjent "kom til City og doble lønna di". Han vil nå tjene rundt 1,2 millioner kroner i uka.

 

Kan gjerne få en kilde på denne overgangen?

Lenke til kommentar
Hodespillere i Liverpool: Skrtel(selv om han ikke har nettet enda)Torres(har vel 6-7 mål på hode sist sesong?) Gerrard og Kuyt. Voronin er jeg usikker på gode de er på hode.

Kunne godt ha en til ja.

 

Liverpool må bli bedre på cornere neste sesong. Både defanisve og offansive.

 

Og Albert Riera. :)

Lenke til kommentar

 

Herregud så pinlig for Arsenal, 2 av deres mest sentrale spillere forsvinner pga pengegriskhet. Jaja, gleder meg til å se hva Arsenal stiller opp med neste sesong om ikke Wenger åpner lommeboken skikkelig.

 

Angående Riera og hodestyrke så er han høy og nokså sterk, men ingen stor hodespiller fordi.

Lenke til kommentar

Nice, Perfecta! Jeg har en langermet hjemmedrakt med Kuyt, så har jeg en hjemmedrakt uten trykk som jeg skal trykke Carragher på. Bortedrakten blir Johnson, og keeperdrakta blir selvfølgelig Reina :) Bortedrakta og keeperdrakta blir bestilt iløpet av uka.

 

Hvordan ble det med moms osv. når du handla fra England?

Lenke til kommentar

Er litt i tvil om 3 drakten, vet liksom ikke helt hvor mye jeg kommer til å bruke den, litt rart med 2 hjemme drakter også.

 

Håper Johnson kan være en spiller som bruker død linja mer.

Savner virkelig denne typen angrep i de vanskelige uavgjortkampene, være kreative og åpne opp, slå 45 grader ut i feltet.

 

Aggers asisst etter han dret seg ut i Wigan kampen er et strålende eksempel på hva jeg mener.

Det har vert tendenser mellom Riera og Insua, satser på det forsetter.

Insua er konge når han setter fart.

Lenke til kommentar
Nice, Perfecta! Jeg har en langermet hjemmedrakt med Kuyt, så har jeg en hjemmedrakt uten trykk som jeg skal trykke Carragher på. Bortedrakten blir Johnson, og keeperdrakta blir selvfølgelig Reina :) Bortedrakta og keeperdrakta blir bestilt iløpet av uka.

 

Hvordan ble det med moms osv. når du handla fra England?

 

Er ikke sikker, men jeg betale 740kr tilsammen, for alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...