Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Synes Alonso-sakene som var på Liverpool.no virket oppløftende med tanke på å beholde han. Håper uansett denne saken får en avgjørelse innen kort tid slik at vi får tid til å hente inn en eventuell erstatter så fort som mulig, forhåpentligvis blir Alonso, men vil ha saken ut av verden.

 

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0

 

Tror jeg spyr snart. Er sååå jævlig lei Alonso nå. La han bare dra så er vi ferdig med dette maset. Typisk om vi får mindre penger nå enn hva vi bør og i utgangspunket burde fått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, fint å se at det ikke bare er jeg som begynner å bli lei av hele Alonso-sagaen. Ærlig talt, så har jeg tenkt de siste ukene at han ikke lenger er hos oss. Vil han dra, så får han dra... ingen spiller er uerstattelig.

 

Tingen er at på lang sikt, så er det bedre å selge Alonso og Arbeloa og få inn 3-4 spillere. Da snakker vi om Snedjer, Negredo, Distin og en til. Hvis vi begynner å tape penger på dette her allerede nå, hvordan vil det da se ut om han selges neste sommer? La oss bare bli ferdige med dette...

Lenke til kommentar

flere spillere linket til pool:

 

Ny Hyppia på vei til Anfield?

Liverpool skal ifølge avisen The People være interessert i Hulls forsvarsspiller Michael Turner. Fulham sto klare med et bud på ni millioner pund for spilleren, men overgangen er ifølge avisen blitt satt på vent etter at Rafael Benitez skal ha vurdert et kjøp. Everton skal også vurdere et bud. Turner er 25 år gammel, engelsk og meget god på hodet. Ifjor scoret han 4 mål i Premier League. Han har faktisk en bedre målrate på sine 125 kamper for Hull en det Sami Hyppia hadde i sin tid på Anfield. Midtstopperen rager 1.93 cm over bakken og det er dermed ingen overraskelse at de fleste målene hans kommer på offensiv dødball.

 

Jenas som backup sentralt

Liverpool-manager Rafael Benitez skal ifølge Sunday People vurdere et kjøp av Tottenhams Jermaine Jenas som cover for Xabi Alonso og Javier Mascherano. En overgangsum på rundt £8-10M nevnes.

Wenger, Bentiez og Bruce kjemper om Catermole

Sky Sports meldte tidligere i dag at Liverpool og Arsenal skal være interessert i et kjøp av Wigans Lee Catermole. Sunderland og Wigans tidligere manager Steve Bruce har i lengre tid forsøkt å kjøpe den tidligere Middlesbrough-spilleren, men uten å få napp. Sky antyder at Sunderland kan være villige til å by ti millioner pund, som Arsenal og Liverpool må by over for å få spilleren.

 

Finnan løst fra kontrakten

Den tidligere Liverpool-spilleren Steve Finnan er løst fra kontrakten med Espanyol, melder den spanske La Liga-klubben på sin hjemmeside. Finnan hadde ett år igjen av sin kontrakt. En overgang tilbake til Premier League og Portsmouth er aktuelt for 33-åringen melder flere nettsteder.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Hodespillere i Liverpool: Skrtel(selv om han ikke har nettet enda)Torres(har vel 6-7 mål på hode sist sesong?) Gerrard og Kuyt. Voronin er jeg usikker på gode de er på hode.

Kunne godt ha en til ja.

 

Liverpool må bli bedre på cornere neste sesong. Både defanisve og offansive.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Jepp. Syns det er lenge siden vi har vært farlige på cornere. Noen som gidder å lete fram noe statistikk på dette?

 

Enig med både deg og Danielzu.

 

Vi suger balle på corner, vi hadde så uffatelig mange cornere som gikk til waste i fjor, at det nesten er skremmende. Eneste som klarte å heade inn noen fine mål var Torres, den mannen er helt utrolig god på hodet i tilegg til resten.

Gerrard og Kuyt kan også bruke hodet, men skjelden de er i rett possisjon, da Kuyt er mye på ving og Gerrard scorer brorparten på langskudd/god avstand.

Jeg håper også Skrtel kan dra til på corner, hadde håpet Hyypia skulle lære det bort, men så dro han.

Rart å tenke på at 3-4 corner mål kunne avgjort ligaen, så viktig er det faktisk.

Lenke til kommentar
Jepp. Syns det er lenge siden vi har vært farlige på cornere. Noen som gidder å lete fram noe statistikk på dette?

Vi er da farlige på cornere, bare på feil side av banen. :( Dødballer generellt synes jeg er noe som må forbedres veldig, både offensivt og defensivt. Sitter jo med hjertet i halsen hver gang vi får frispark i innleggsposisjon mot oss. Men Rafa gjør jo ikke noe med den jævla markeringa, er jo der det ligger. Glipper gang på gang på gang og motspillerne er plutselig fri mens vi står å ser på.

 

Edit: Hey, hva skjedde egentlig med tabelltippinga denne sesongen? I 07/08 tror jeg det var så telte jo jeg opp poeng og greier. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Goal.com sier at klubbene er blitt enige om summen på £4,5M for Dossena. :D Regner med at dette stemmer, og jeg er glad for det, føler han blir veldig daukjøtt i klubben. Da får vi se mye mer til Insua neste sesong også!

Nok et salg med tap ja.. Kunne vel ikke forvente å få igjen penga vi gav for ham dog.

Lenke til kommentar
ErlendRU, det er vell kansje litt for at sonemarkeringen virkelig ser helt åndsvak ut når spilleren ikke gjør jobben. Man husker situasjonen lenge etterpå, men det er nok ikke der ligagullet røyk.

Fa cup derimot..

Ja det ser faktisk helt latterlig ut. Mulig jeg husker feil, men mener jeg irriterte meg grønn over mange slike situasjoner i fjor. Hadde vært greit med noe statistikk på det for å se hvor mange mål vi slapp inn på dødball.

Lenke til kommentar

Peter Crouch klar for Tottenham

 

Pris for 28-åringen, rundt 90 millioner. Da har Harry Redknapp gjenforent seg selv med sitt spisspar fra Pompey dagene, nemlig Defoe og Crouch.

 

Sammen med Keane er det forventet at de tidligere elevene fra Fratton Park blir de Redknapp kommer til å satse mest på i sesongen som kommer.

 

Darren Bent er nå ventet å forlate Tottenham for rundt 80-120 millioner. Sunderland og Hull er garantert to lag som vil prøve seg på kraftspissen.

 

link til Nettavisen: Crouch til Spurs

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...