Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arbeloa til Real Madrid for £4,5M.

 

Vi får vel krysse fingerene for at dette blir den eneste Liverpool spilleren som forsvinner til Madrid i årets sesong.

 

Hvis Dossena også signerer for Napoli vil vi sitte med rundt £10M i friske transfermidler. Har sikkert noen skarve millioner i tillegg. Noen ønsker?

 

Venstreback - med Insua og Aurelio trenger vi vel ikke noen ny venstreback har jo også ungutten fra PSG i backup.

 

Høyreback - Johnson - Degen - Darby - Carragher. Holder dette?

 

Offensiv spiller - trenger vi en ny ving eller spiss som backup til Torres?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Arbeloa til Real Madrid for £4,5M. Vi får vel krysse fingerene for at dette blir den eneste Liverpool spilleren som forsvinner til Madrid i årets sesong.

 

Hvis Dossena også signerer for Napoli vil vi sitte med rundt £10M i friske transfermidler. Har sikkert noen skarve millioner i tillegg. Noen ønsker?

 

Venstreback - med Insua og Aurelio trenger vi vel ikke noen ny venstreback har jo også ungutten fra PSG i backup.

 

Høyreback - Johnson - Degen - Darby - Carragher. Holder dette?

 

Offensiv spiller - trenger vi en ny ving eller spiss som backup til Torres?

Du som er så flink til å sette opp de fleste innleggene dine som artikler og hele pakka burde virkelig bli litt flinkere til å gi kilder. :) Med andre ord; kilde?

 

Edit: Så det på .no jeg også. Er jo uansett like mye spekulasjoner som i hele sommer. Tar det litt som det kommer jeg nå. Nå har jo Xabi spilt også, så er ikke godt å si om han forsvinner eller ikke lenger synes jeg.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
snipp

Du som er så flink til å sette opp de fleste innleggene dine som artikler og hele pakka burde virkelig bli litt flinkere til å gi kilder. :) Med andre ord; kilde?

 

Edit: Så det på .no jeg også. Er jo uansett like mye spekulasjoner som i hele sommer. Tar det litt som det kommer jeg nå. Nå har jo Xabi spilt også, så er ikke godt å si om han forsvinner eller ikke lenger synes jeg.

 

The Big E

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes £4,5M for Arbeloa er lite? God spiller som spilte solid hele fjorårssesongen...

 

4.5 for lite? Spøker du nå?

 

Dette er i overkant av hva vi kan forlange for Arbeola. Vi skal være glade vi får en slik sum for han.

Dog synd å miste en av våre beste forsvarspillere.

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes £4,5M for Arbeloa er lite? God spiller som spilte solid hele fjorårssesongen...

 

4.5 for lite? Spøker du nå?

 

Dette er i overkant av hva vi kan forlange for Arbeola. Vi skal være glade vi får en slik sum for han.

Dog synd å miste en av våre beste forsvarspillere.

Er det du som spøker nå? Jeg synes også det er for lite. Som du selv sier, en av våre beste forsvarsspillere, var meget solid i fjor.

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes £4,5M for Arbeloa er lite? God spiller som spilte solid hele fjorårssesongen...

 

4.5 for lite? Spøker du nå?

 

Dette er i overkant av hva vi kan forlange for Arbeola. Vi skal være glade vi får en slik sum for han.

Dog synd å miste en av våre beste forsvarspillere.

Er det du som spøker nå? Jeg synes også det er for lite. Som du selv sier, en av våre beste forsvarsspillere, var meget solid i fjor.

 

Hvis 4,5 er for lite, hvor mye mener dere da at er en ok pris for han?

 

Han var jo vår beste høyreback ifjor og ser vi på spilletid så var han den som spilte nest mest bak Carragher i ligaen.

Lenke til kommentar
Jeg synes £6-7-8M er en mye mer riktig pris jeg da. Skjønner ikke helt at du kan si at 4,5 blir i overkant mye, men samtidig skryter av at han er en av våre beste forsvarsspillere og var i tillegg den som spilte nest mest etter Carra. Merkelig. Nei, £6-7M hadde vært greit.

 

Grunnen er følgende:

 

Hvis Arbeloa ikke blir solgt nå så vil han gå gratis om 12 mnd. Da han enda ikke har undertegnet ny kontrakt og hans hjerteklubb Real Madrid vil ha han, er det klart at han vil dra fra klubben.

 

Vi har hentet inn tidenes dyreste forsvarspiller for Liverpools del i Glen Johnson som er mannen Benitez vil satse på å spille med på høyreback.

 

Dette er et klart signal til Arbeloa om at hans tid som førstevalg er forbi. Tipper Benitez gjerne ville hatt han som rulerende back-up. Men når Real Madrid vil ha han er det ikke så mye Benitez kan gjøre.

 

Arbeloa vil dra gratis om 12 mnd og da må vi igjen dekke gapet etter han, men da får vi 0 pund for han og går glipp av 4,5 millioner pund som er ganske mye for en spiller som er backup i troppen vår samtidig som han har 12 mnd igjen av kontrakten.

 

Sender spm tilbake til dere som vil ha mer penger for han:

 

Hva vil dere, ha 4,5M pund til en skrapet transfer kiste eller la Arbeola sitte som backup i 12 mnd også gå gratis?

Lenke til kommentar
Jeg var alltid storfan av Steve Finnan. Jeg syns vi skal hente ham tilbake :ninja:

 

Ryktene skal ha det til at han har signert for Hull. Det er dog ikke bekreftet med offisielt bilde osv, men avtalen skal være i boks. På Free Transfer.

 

Håper dog at Arbeloa blir solgt og Finnan blir hentet inn som en stabil backup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...