Varmo Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Nemeth til 5-0 Vet det er pre-season, men angrepsspillet i 2. omgang har glimtvis begynt å ligne på noe... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Fy fader jeg digger Pacheco altså! Han har vel vært den som har gitt ballen til Kuyt de 2-3 siste målene nå. Har god ballkontroll og ro. Herlig, håper han får sjansen mer i år. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Dårlige forsøk på provosering er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Makan til hårsår man skal være da. (but you do look good in pink) Anyway: Da har vi opplevd,tap,uavgjort og seier i pre-season. Ble litt flere mål etterhvert også. Endret 26. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Ser ikke kampen jeg, men dette høres bra ut. Gleder meg til å se målene! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Hvem scorte og hva ble stillingen til slutt? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Deilig med seier, selv om det bare er pre-season! Og så får vi håpe på Molde-seier i kveld, Perfecta! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) @jotun 5-0 Voronin Riera Nemeth Torres Nemeth Endret 26. juli 2009 av Termo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Alltid kjekt å se angrepsspillet fungere selv om det bare er preseason. Flotte passninger og innlegg er alltid noe å ta med seg. Funka bra i andreomgangen med en såpass mixa midtbane. Veldig kjekt at Nemeth får 2 da, ellers må jeg si at det virker som Kuyt har beholdt den fine formen han hadde i slutten av fjoråret. Noe som er veldig viktig. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Deilig med seier, selv om det bare er pre-season! Og så får vi håpe på Molde-seier i kveld, Perfecta! Ja det får vi Macbook24ghz! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Oh goody. 3 assist fra Kuyt og en fra Masche (dog ingen skryter av ham ennå) er berre kung. Kuyt blir vikig neste sesong og håper han spiller på ving for det meste, der han passer best i dagens Liverpool. Pene mål, Riera sitt var virkelig deilig mottaket og alt var glimrende. Herlig at Nemeth fikk scoret for førstelaget for første gang, håper det blir flere i fremtiden og Torres er det alltid godt å se score. Synd headinga på slutten gikk utenfor ellers hadde Kuyt også fått 4 assist. Bare gode ord i dag Da er det ut og nyte varmen, 27 grader og knallsol og meldt det resten av uka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Her er det overskyet din kødd! Flott resultat idag ja,gleder meg til neste søndag, blir godt å få litt mer motstand,samt tipper Rafa setter opp en mer ''fast'' oppstilling. Gleder meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Tipper vi får se noe som ligner litt mer på førstelaget ja, men samtidig håper jeg vi får se mer til unggutta som Nemeth og Pacheco spesielt. Satser på at Johnson er tilbake da også. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Skår i gleden? - Michael Owen scoret akkurat sitt 3 mål for United. Han scorte vel 2 i dag, og da har han scoret 4 til sammen tror jeg? Og det på 3 kamper? Eller knapt nok det en gang, siden han bare har spilt halve kamper. Riktignok mot svak motstand, men Owen beviser at han er en målscorer av rang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Det siste innlegget av superparanoid bør vel fjernes som provokasjon? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Evertons hjemmedrakt 09/10 Hva skal man si? Endret 26. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Hva man skal si? At noe har gått alvorlig galt under designingen av draktene deres. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Grusom. Bortedrakten var vel enda verre. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Til og med logoen er rosa! Haha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Sånn går det når Alan Carr, Graham Norton og Jan Thomas lager drakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå