Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør du meg så var Liverpool bedre halvåret uten Keane.

spør du meg så har aldri Liverpool aldri vært bedre enn halvåret med Keane. Salget av ham var intetsigende og latterlig.

 

Og det regner gule strikkepinner i Alaska, skulle nesten tro det var Points som skrev dette innlegget, og jeg ville sagt: "whats your point, Points?"

 

Salget av Becks var også latterlig, you prove me wrong m8, nok et innlegg basert på at du er United fan.............

 

Keane var latterlig, salget var forløsende! Bomme åtte ganger ved dødlinja på åpent mål, tror faen ikke bestemor mi hadde klart det om hun prøvde, og det er med krykken.

Lenke til kommentar
Spør du meg så var Liverpool bedre halvåret uten Keane.

spør du meg så har aldri Liverpool aldri vært bedre enn halvåret med Keane. Salget av ham var intetsigende og latterlig.

 

Og det regner gule strikkepinner i Alaska, skulle nesten tro det var Points som skrev dette innlegget, og jeg ville sagt: "whats your point, Points?"

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Spør du meg så var Liverpool bedre halvåret uten Keane.

spør du meg så har aldri Liverpool aldri vært bedre enn halvåret med Keane. Salget av ham var intetsigende og latterlig.

 

Og det regner gule strikkepinner i Alaska, skulle nesten tro det var Points som skrev dette innlegget, og jeg ville sagt: "whats your point, Points?"

 

Salget av Becks var også latterlig, you prove me wrong m8, nok et innlegg basert på at du er United fan.............

 

Keane var latterlig, salget var forløsende! Bomme åtte ganger ved dødlinja på åpent mål, tror faen ikke bestemor mi hadde klart det om hun prøvde, og det er med krykken.

Keane begynte å slå til, ble satt på tribunen. Dere hadde en skikkelig spiss igjen etter salget, han var halvskadet resten av sesongen. Jeg var sjeleglad for at dere solgte han, jeg tror dere ville vært mye nærmere ligatittelen om det salget ikke hadde funnet sted.

 

Men det der innlegget var egentlig så fantastisk usaklig at jeg ikke burde svart på det.

 

Forøvrig, "basert på at du er United fan". Hva ?

Lenke til kommentar
Keane begynte å slå til, ble satt på tribunen. Dere hadde en skikkelig spiss igjen etter salget, han var halvskadet resten av sesongen. Jeg var sjeleglad for at dere solgte han, jeg tror dere ville vært mye nærmere ligatittelen om det salget ikke hadde funnet sted.

 

Men det der innlegget var egentlig så fantastisk usaklig at jeg ikke burde svart på det.

 

Forøvrig, "basert på at du er United fan". Hva ?

Det var basert på at du kverulerte stikk motsatt av det Danielzu sa, med de argumentene du gav, tolket jeg det som utelukkende for å provosere.

 

Salget i seg selv kan diskuteres/måten han ble behandlet på. (jeg står fast på at det er elementer her vi ikke vet, derfor er det vanskelig å diskutere med sikkerhet)

Som spiller var han tragisk dårlig til tider, nesten helt ufattelig.

Jeg ønsker å snu på det du sier, hadde han puttet de 8 ballene på åpent mål, så hadde vi kansje vunnet ligaen.

Ingen savner Keane, men vi savner/savnet en ekstra spiss.

Hvordan vi scoret mest, er et under.

 

Sorry points, promille.

Lenke til kommentar
Keane begynte å slå til, ble satt på tribunen. Dere hadde en skikkelig spiss igjen etter salget, han var halvskadet resten av sesongen. Jeg var sjeleglad for at dere solgte han, jeg tror dere ville vært mye nærmere ligatittelen om det salget ikke hadde funnet sted.

 

Men det der innlegget var egentlig så fantastisk usaklig at jeg ikke burde svart på det.

 

Forøvrig, "basert på at du er United fan". Hva ?

Det var basert på at du kverulerte stikk motsatt av det Danielzu sa, med de argumentene du gav, tolket jeg det som utelukkende for å provosere.

 

Salget i seg selv kan diskuteres/måten han ble behandlet på. (jeg står fast på at det er elementer her vi ikke vet, derfor er det vanskelig å diskutere med sikkerhet)

Som spiller var han tragisk dårlig til tider, nesten helt ufattelig.

Jeg ønsker å snu på det du sier, hadde han puttet de 8 ballene på åpent mål, så hadde vi kansje vunnet ligaen.

Ingen savner Keane, men vi savner/savnet en ekstra spiss.

Hvordan vi scoret mest, er et under.

 

Sorry points, promille.

Dere ga Keane et halvår på seg, skulle vi solgt Berba etter et halvår? Jeg ser ikke at innlegget mitt var provoserende.

 

Forøvrig løsnet det for Keane, men så var det tribunen. Det var nok som du sier noe Parry/Benitez opplegg. Derfor finner jeg salget intetsigende og lattterlig, at en person skal komme mellom en maktkamp innad i klubben er ufatttelig uproft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hakke blitt nå målfest i pre-season akkurat.

1 mål totalt så langt.

 

(ikke at det betyr noe)

 

Edit; Voronin fikser hamburger'n. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Mulig han var på "gang", men forsatt var det langt ifra godt nok. Forventer faktsik at en topp spiller skal klare å treffe ballen.

En ting skal Keane ha, han ville virkelig vinne, sinnsvakt god spirit.

Tror det sprakk for Keane etter en stund, siden Benitez ikke var så gira på ham i utgangspungtet fikk han en god unnskyldning for å få ham ut. Eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Langskudd faktisk. Hyggelig at han får scoret. Håper vi beholder Voronin jeg. :)

 

Tja, er jo viktig å ha en backup til Torres..Visst Rafa ikke kjøper en ny spiss, så er Voronin kjekk å ha :) Om han er god nok er det skikkert en del delte meninger om!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...