Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update fra coccamocca:

 

Noen viktige oppdateringer.

 

Ibrahimovic klar for Barcelona og Eto'o klar for Internazionale.

 

Liverpool selger både Arbeloa og Alonso til Real Madrid.

 

Det er ikke klart hvilke spillere Benitez har bestemt seg for å hente som erstattere.

 

Liverpool har også problemer med å holde på Mascherano mens Dossena rapporteres klar for Napoli.

 

Bolton har signert 3 nye spillere på 2 dager. Knight, Ricketts og Lee.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Update fra coccamocca:

 

Noen viktige oppdateringer.

 

Ibrahimovic klar for Barcelona og Eto'o klar for Internazionale.

 

Liverpool selger både Arbeloa og Alonso til Real Madrid.

 

Det er ikke klart hvilke spillere Benitez har bestemt seg for å hente som erstattere.

 

Liverpool har også problemer med å holde på Mascherano mens Dossena rapporteres klar for Napoli.

 

Bolton har signert 3 nye spillere på 2 dager. Knight, Ricketts og Lee.

 

hvor er dette hentet fra? link?

Lenke til kommentar
Update fra coccamocca:

 

Noen viktige oppdateringer.

 

Ibrahimovic klar for Barcelona og Eto'o klar for Internazionale.

 

Liverpool selger både Arbeloa og Alonso til Real Madrid.

 

Det er ikke klart hvilke spillere Benitez har bestemt seg for å hente som erstattere.

 

Liverpool har også problemer med å holde på Mascherano mens Dossena rapporteres klar for Napoli.

 

Bolton har signert 3 nye spillere på 2 dager. Knight, Ricketts og Lee.

 

hvor er dette hentet fra? link?

Nederst:

 

http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php...c&start=915

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se Glen Johnson :D Har ikke fått fulgt særlig med, har han spilt noe nå på førsesongen, og har han prestert? :)

 

Han har absolutt prestert! Spilte også venstreback. Gjorde en god jobb der. En av de bedre så lagt i pre-season.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at vi kommer bedre ut med salg av Dossena, Arbeloa og Alonso.

 

Vil jo tro at vi kan få rundt 40-42 millioner pund i overgangskisten og alt vi trenger å erstatte er en backup høyreback samt Alonso. Høyrebacken er jeg ikke 100% på da Degen ser ut til å være tilbake.

 

Med 42 millioner pund vil vi kunne hente inn erstatter for Alsonso, offensiv spiller og mulig erstatte Voronin som backup spiss om han også går.

 

Rent tropp messig kommer vi styrket ut, ihvertfall etter 5-6 mnd. Svekket med tanke på ligatittelen denne sesongen, men foran de to neste årene er vi bedre rystet en med Alonso i klubben nå og Arbeloa som går gratis neste sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Huff. Uten Alonso har vi ikke sjans på seriegullet i år. :wallbash:

Tøv.

 

''Benítez fikk også spørsmål om Peter Crouch kunne være vei tilbake til klubben.

- Nei, svarte Benítez kontant.''

 

Good news. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Personlig trodde jeg Benitez ville nekte Alonso en overgang men de dagene er nå forbi. Alonso's agent skal allerede ha kommet til enighet med Real Madrid. Alt er nå opp til Alonso og så om klubbene blir enige om pris.

 

Det er en del spillere i Real Madrid som ikke akkurat er dårlige fotballspillere som kan havne i Liverpool.

 

Rafael van der Vaart

Mahamadou Diarra

Alvaro Negredo

Gabriel Heinze

Klaas-Jan Huntelaar

Royston Drenthe

 

I tillegg er det rykter om Rasmus Elm, Mathieu Valbuena og Alberto Aquilani.

 

Men det er klart, uten Alonso og evt. Mascherano er ikke Liverpool lenger noen trussel mot lokomotivet Manchester United neste sesong.

 

Når Valencia ikke ønsket å selge Silva og Villa til Real Madrid tror jeg ikke de selger de til Liverpool så den døren er nok stengt.

Lenke til kommentar
Når Valencia ikke ønsket å selge Silva og Villa til Real Madrid tror jeg ikke de selger de til Liverpool så den døren er nok stengt.

 

Det at Valencia ikke vil selge til Real Madrid betyr på langt nær at de vil selge til Liverpool eller et annet lag i Europa. Det at de ikke vil selge til en nær konkurrent er jo ganske logisk. Stabæk vil jo selvsagt aldri selge til Rosenborg hvis de har mulighet til å selge til utlandet.

 

Jeg har tro på at Valencia selger Silva før overgangs vinduet stenger. Liverpool er favoritten til å sikre seg Silva og jeg er helt sikker på at han kommer hvis Alonso blir solgt. Da henter vi inn både Silva og en som kan gå direkte inn å erstatte Alonso ved siden av Macherano.

 

Samtidig er jeg 100% sikker på at Liverpool ikke kommer til å selge både Alonso og Macherano. Det sier seg faktisk litt selv.

Lenke til kommentar

Uansett hva som skjer så liker jeg ikke situasjonen Liverpool er i nå. Hvis vi skal selge Alonso (og evt andre) så burde det allerede ha skjedd, og vi burde hatt erstatterne på plass allerede. Nye spillere trenger absolutt tid på å spille og bli kjent med laget, spillestil osv, og hva passer da bedre enn å trene seg opp i oppkjøringskampene? Nå får de sannsynligvis ikke spille noen av disse kampene.

 

At vi evt selger Alonso, Mascherano og Dossena og får inn en god del cash, hjelper ingenting om vi ikke bruker pengene riktig. Vi solgte f.eks. Keane tilbake til Tottenham i forrige overgangsvindu, men hentet ikke inn noen nye spillere da. Nå skal vi vel drøye så lenge igjen, at vi ikke får noen erstattere på plass før vinduet stenger, eller at vi må hente inn middelmådige spillere vi egentlig ikke trenger.

 

Ser for meg Benitez utaler ved sesongstart at vi ikke er svekket nevneverdig, og vil være en reell utfordrer om seriegull også i år, for så å forklare 5. plassen ved sesongslutt at tapet av sentrale spillere rett før sesonginnledning ødela for oss...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa kunne vært tynn om han ikke spiste så mye også.

For alt vi vet kunne Liverpool kjøpt en spiller som har forverret sluttresultatet.

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for det ville ikke vært så stor. Vi hadde Torres ute med skade en del av sesongen, hadde vi hatt en giftig spiss som kunne erstattet han, hadde vi kanskje ikke hatt så mange uavgjortresultater. Alt dette blir selvsagt bare spekulasjoner, men poenget er at vi har svakere tropp enn våre fremste konkurrenter. Vi blir neppe sterkere om nøkkelspillere forlater oss og ikke får inn gode erstattere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Alonso stikker så sier det seg selv at Rafa må hente inn et nytt stort navn.

Arbeloa drar også,men der har Liverpool kjøpt Johnson. På høyreback ønsker noen mer dekning, men vi har carra,og et par kidz som kan steppe inn om man må. Masche spilte vel på høyresiden en kamp også. (gikk ikke direkte dårlig)

 

Om Alonso selges,blir det kjøpt inn to spillere antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...