Blekk. Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Reservene ligger under, Gerrard spiller. Men hvem er det som står for kampreferatet på .no??? "Wejl" og "Ajala" faktisk. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Gerrard, langskudd plassert i hjørnet. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Gerrard, langskudd plassert i hjørnet. Mål altså?! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Gerrard, langskudd plassert i hjørnet. Mål altså?! Nei, han skjøt i mål, men det ble ikke mål............ edit: Dossena vil dra til Napoli. Endret 24. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Skjønner han godt jeg, for å være helt ærlig vil jeg også til Napoli. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 *kose med signaturen til Perfecta* som om jeg skulle laget den selv ;D Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Fantastisk! OnTopic; Tranmere leder 2-1 Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Tor Sandø må ha drukket ganske mye. Skammelig mye feil og rot i Kampen Direkte. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Merket det jeg óg. 2-2 ble det, utligning på overtid. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Det er fredag kveld og mannen ser på fotball. Svært øl-krevende saker hver for seg, sammen er de umulig å motstå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Paranoid, trodde smileyen av Benjbo (og meg etter han) var nok å vise at det var en spøk. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Paranoid, trodde smileyen av Benjbo (og meg etter han) var nok å vise at det var en spøk. OK, greit nok, jeg overså nok de smileyene. Men det er tydeligvis også noen som mener det dere sa helt alvorlig, så synes jeg likevel fikk fram et poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 9.00 Liverpool full-back Alvaro Arbeloa could make a move to Real Madrid in the next few days after the Spain international's agent revealed discussions are ongoing and that he expects a conclusion. Jeg tror ikke han blir i Liverpool neste sesong. Leser også at Aston Villa mener at Young ikke er til salgs(som egentlig både hør og bør, er direkte tullete av Aston Villa om de selger Young) samt at Benitez,fansen og Liverpool-spillerne håper at Alonso ikke drar til Real Madrid. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Godt å vita at kampen mot Lyn vises på TV2. Da blir den vesentlig enklere å få med seg enn om den ikke skulle blitt vist på TV2. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hehe Well said hamburg. Jaja, nå venter jeg bare på ligastart. Utrolig lenge å vente, vi skal ha en pre fest fredagen, liverbirds stavanger har over 600 medlemer nå. Satser på det blir god gang. Endret 25. juli 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Morsomme transferrykter fra L.no. Dossena jages av Napoli, Liverpool vil selge og AC Milan er mulig også ute etter spilleren. Roma vil ha Voronin, mulig som en del av overgangen for midtbanespilleren Aquilani. Steve Finnan klar for Pompey på free-transfer. Tar gjerne cash for Dossena, Arbeloa og Voronin, skulle vi da ende opp med å selge Alonso vil vi sitte igjen med et transfer budsjett som kan gi oss en mye bedre tropp en vi startet med i fjor. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Sjekk Torres-cutie Endret 25. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå