Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gått skadet hele tiden med blant annet to brudd i metarsal, punktert lunge og brukne ribbein.

 

Punktert lunge og brukne ribbein ja. Da stemmer det nok da, han er skadeforfulgt, vi vet aldri når disse skadene kan blusse opp igjen.

 

Degen kan ikke brukes som en av 3 backups (Darby og Carra), I agree.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gått skadet hele tiden med blant annet to brudd i metarsal, punktert lunge og brukne ribbein.

 

Punktert lunge og brukne ribbein ja. Da stemmer det nok da, han er skadeforfulgt, vi vet aldri når disse skadene kan blusse opp igjen.

 

Degen kan ikke brukes som en av 3 backups (Darby og Carra), I agree.

Hvordan kan du mene noe annet når han har vært konstant skadet i to hele sesonger? Med forskjellige skader. Enkelte har lettere for å bli skadet enn andre skjønner du, samme om det er brudd eller sliteskader eller hva faen du vil.

 

Jeg regner med at du var ironisk. Jeg bare lurer på hva er vitsen med å ta sjansen på å ha han som backup? Vi veit jo ikke en gang om han er god nok til å være backup, for han har ikke spilt en eneste kamp for oss omtrent. Darby er for ung og urutinert og Carra er ikke særlig god på HB i lengden. Skulle Johnson bli langtidsskadet, og Degen det samme etter 12 min i den første kampen hans er vi så jævlig buttfucked at vi kunne bare meldt oss ut av ligaen med en gang.

 

Nei, behold Arbeloa eller hent noen andre som har bevist hvertfall noe. Men for all del, om Degen skulle holde seg skadefri og storspille er det ikke meg i mot.

Lenke til kommentar
Utrolig overvurdert spør du meg. Han spilte bra mot Inter i CL and that's about it.

 

Overvurdert på hvilken måte? Det finnes jo knapt de som skryter av han her. Han er en god targetmann, overraskende god med ballen i beina til å være over to meter til tross for at det ser langt fra elegant ut (overstegsfintene hans :!: ), god på hodet (langt ifra så god som de beste dog.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Utrolig overvurdert spør du meg. Han spilte bra mot Inter i CL and that's about it.

 

Overvurdert på hvilken måte? Det finnes jo knapt de som skryter av han her. Han er en god targetmann, overraskende god med ballen i beina til å være over to meter til tross for at det ser langt fra elegant ut (overstegsfintene hans :!: ), god på hodet (langt ifra så god som de beste dog.)

 

Han er veldig populær på engelske Liverpool-forum. Når jeg omtaler en spiller generelt, tar jeg ikke utgangspunktet i hva den regjerende meningen er her på forumet.

 

Han kan ikke takle, han kan ikke løpe, han kan ikke skyte og han kan ikke heade. Han kan ikke heade...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...