Jørgen Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Har dere ikke hatt et fantastisk reservelag de siste sesongene? Når er spillerene deres gode nok til å få sjansen som back-up? Jeg vil uansett påstå at bruddskader er noe helt annet en slitasjeskader, og at Degen har vært mer uheldig enn "kjeks". Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Se filmen hos Youtube Epic! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Kjøp Flamini(Flamini er konge) og så kjøper vi tilbake Sissoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Sissoko har vel ikke gjort det så spesielt bra, så helst ikke. Tror egentlig Liverpool beholder Masche,så da er ingen vits å kjøpe Sissoko anyways. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Bruddskader og lignende kan da være slitasjeskader? Tretthetsbrudd osv. Og hvis musklaturen rundt omkring på kroppen er slakk og dårlig så vil eg tro det er lettere å få et brudd. No Doctor, så ikke skyt meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 8.06 According to the Daily Star, Liverpool have shown an interest in re-signing Peter Crouch, with Rafa Benitez asking to be kept informed of the situation after the striker turned down a move to Sunderland. Do we really need this? Mitt svar: nei,ikke litt engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis Crouch kommer begynner jeg å grine. Er det ligacupen vi satser på neste sesong? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Vet ikke hvem jeg syns er best av Voronin og Crouch jeg. Men syns ikke vi skal bruke cash på Crouch igjen. Dessuten tror jeg ikke Crouch er interesert i å komme tilbake til en benkeplass hos oss. Endret 24. juli 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg håper ikke Crouch kommer tilbake til dere. Han er etter min mening for god til å slite benk hos Liverpool. Undervurdert spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Utrolig overvurdert spør du meg. Han spilte bra mot Inter i CL and that's about it. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Utrolig overvurdert spør du meg. Han spilte bra mot Inter i CL and that's about it. Overvurdert på hvilken måte? Det finnes jo knapt de som skryter av han her. Han er en god targetmann, overraskende god med ballen i beina til å være over to meter til tross for at det ser langt fra elegant ut (overstegsfintene hans :!: ), god på hodet (langt ifra så god som de beste dog.) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Crouch er jo elendig på hodet. Han er dog bedre med føttene. Har ikke sett mange spisser over 2 m som er dårligere på hodet enn med føttene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Elendig blir feil å si etter mitt syn. Han er grei på hodet, dårlig i forhold til høyden sin, men vinner ofte dueller mot stoppere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Utrolig overvurdert spør du meg. Han spilte bra mot Inter i CL and that's about it. Overvurdert på hvilken måte? Det finnes jo knapt de som skryter av han her. Han er en god targetmann, overraskende god med ballen i beina til å være over to meter til tross for at det ser langt fra elegant ut (overstegsfintene hans :!: ), god på hodet (langt ifra så god som de beste dog.) Han er veldig populær på engelske Liverpool-forum. Når jeg omtaler en spiller generelt, tar jeg ikke utgangspunktet i hva den regjerende meningen er her på forumet. Han kan ikke takle, han kan ikke løpe, han kan ikke skyte og han kan ikke heade. Han kan ikke heade... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Dere kan chille nå. Steven Gerrard found not guilty of affray by a jury at Liverpool Crown Court. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Teit. Bare fordi han er en kjent fotballspiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Akkurat det jeg føler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Oi så sjokkert Lenke til kommentar
i93 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Gerrard frikjent! Edit: Litt seint Endret 24. juli 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå