jahas Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 There was no list.. 8796044[/snapback] Må jo bare si meg helt enig Synd å si det, men vi må nok lære av andre(ref; manu) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 There was no list.. 8796044[/snapback] Må jo bare si meg helt enig Synd å si det, men vi må nok lære av andre(ref; manu) 8796444[/snapback] Du er jaggu meg like morsom hver gang du. Har vel aldri vært noe tvil om at disse utspillene og denne "rapporten" var noe UEFA kom med for å gjøre et desperat forsøk på å redde sitt eget skinn etter skandalen i Aten? Ikke for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ser ut til at det går bra med juniorene. Tre har blitt forfremmet og dette er flott. Hansen ser lovende ut! Skal Carson bli reservekeeper nå som Dudek er på veit ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Håper Carson forblir utlånt med klausul at han kan beordres tilbake om Reina blir skadet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Mancini linkes! Vil si at dette er spennende Sebastian Leto kommer også, og har sett noen kamper av han, og han virker meget lovende! Endret 6. juni 2007 av Shade22 Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sebastian Leto blir sett på som en av de største talentene i sør- amerika. Så vi kan være fornøyde her. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Han blir faktisk sett på det største talentet etter Lionel Messi, så det er positivt! Men, nå må vi også huske at Mark Gonzalez var sett på som et stort talent også. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Han blir faktisk sett på det største talentet etter Lionel Messi, så det er positivt! Men, nå må vi også huske at Mark Gonzalez var sett på som et stort talent også. 8797595[/snapback] Uenig, der. Mark Gonzalez ble vel aldri sett på som et kjempestort talent. Det var vel kun oss i klubben som kanskje overdrev litt. Når det gjelder Leto som er det mange som mener det, enten om de er Liverpool fans eller ikke. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Naaah, Gonzalez var sett på som et relativt stort talent, og jeg vil vel si at han er et stort talent også. Dere må ikke dømme ham ut ifra det han gjorde i Liverpool, jeg har mine anelser om at han rett og slett aldri greide å tilpasse seg England og Premier League. Jeg ser hva som bor i den gutten, og han er et talent. Han spilte jo også fantastisk i Real Sociedad da han var utlånt der før han fikk arbeidstillatelse i England. Vil tro han passer best i spansk fotball, han er hvert fall typen til det. Endret 6. juni 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Naaah, Gonzalez var sett på som et relativt stort talent, og jeg vil vel si at han er et stort talent også. Dere må ikke dømme ham ut ifra det han gjorde i Liverpool, jeg har mine anelser om at han rett og slett aldri greide å tilpasse seg England og Premier League. Jeg ser hva som bor i den gutten, og han er et talent. Han spilte jo også fantastisk i Real Sociedad da han var utlånt der før han fikk arbeidstillatelse i England. Vil tro han passer best i spansk fotball, han er hvert fall typen til det. 8798131[/snapback] Blir hvertfall spennende å følge han videre i Real Betis. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Håper Carson forblir utlånt med klausul at han kan beordres tilbake om Reina blir skadet. 8797107[/snapback] Jeg vil bare ha ham som reserve, jeg. Italieneren vår viste manglende rutine og ikke imponerte meg. Selv om en sånn kontrakt er en svært god ide! Noen som skal se Estonia-England kampen, i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor skal han råtne på benken vår, når han kan utvikle seg i en annen klubb? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor skal han råtne på benken vår, når han kan utvikle seg i en annen klubb? 8798520[/snapback] Hva gjør vi hvis Reina opplever noe Cech-lignende? (Best det ikke skjer...) Risikoen er alltid der og da duger ikke italienren... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor skal han råtne på benken vår, når han kan utvikle seg i en annen klubb? 8798520[/snapback] Hva gjør vi hvis Reina opplever noe Cech-lignende? (Best det ikke skjer...) Risikoen er alltid der og da duger ikke italienren... 8798601[/snapback] Leser du hva jeg skriver i innleggene mine? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ja, men han kan ikke hoppe rett inn i den kampen der og da. Og med italieneren så lekker vi fullstendig... Tenk deg at det skjer i en kamp med ManU/Chelsea/Arsenal. Da er det plutselig 80% sjanse for tap... Jeg vil ha ham trent, jeg og. Men vi må ha en keeper i klasse med Dudek i reserve... Endret 6. juni 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 En kamp med en keeper under par klarer vi. Det er viktigere at Carson utvikler seg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis Rafa vil selge Carson, må det jo bare være fordi han tror det er mer potensiale i Padelli ? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 En kamp med en keeper under par klarer vi. Det er viktigere at Carson utvikler seg. 8798669[/snapback] Du har nok rett. Vi får se hva som skjer... Hvis Rafa vil selge Carson, må det jo bare være fordi han tror det er mer potensiale i Padelli ? 8798683[/snapback] Silly season eller hva? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tenk deg at det skjer i en kamp med ManU/Chelsea/Arsenal. Da er det plutselig 80% sjanse for tap... 8798655[/snapback] Er jo 80% sjanse for tap mot United fra før av, så hvis det skulle skje ville jeg sagt nærmere 90-95% :!: Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Tenk deg at det skjer i en kamp med ManU/Chelsea/Arsenal. Da er det plutselig 80% sjanse for tap... 8798655[/snapback] Er jo 80% sjanse for tap mot United fra før av, så hvis det skulle skje ville jeg sagt nærmere 90-95% :!: 8798900[/snapback] Mhm.. Tror de kan bli harde, er nok nærmere 95%-100% Endret 6. juni 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå