Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
There was no list..

8796044[/snapback]

Må jo bare si meg helt enig :(

Synd å si det, men vi må nok lære av andre(ref; manu)

8796444[/snapback]

Du er jaggu meg like morsom hver gang du. :wee:

Har vel aldri vært noe tvil om at disse utspillene og denne "rapporten" var noe UEFA kom med for å gjøre et desperat forsøk på å redde sitt eget skinn etter skandalen i Aten? Ikke for meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Håper Carson forblir utlånt med klausul at han kan beordres tilbake om Reina blir skadet.

Lenke til kommentar
Han blir faktisk sett på det største talentet etter Lionel Messi, så det er positivt!

Men, nå må vi også huske at Mark Gonzalez var sett på som et stort talent også.

8797595[/snapback]

Uenig, der. Mark Gonzalez ble vel aldri sett på som et kjempestort talent. Det var vel kun oss i klubben som kanskje overdrev litt. Når det gjelder Leto som er det mange som mener det, enten om de er Liverpool fans eller ikke.

Lenke til kommentar

Naaah, Gonzalez var sett på som et relativt stort talent, og jeg vil vel si at han er et stort talent også. Dere må ikke dømme ham ut ifra det han gjorde i Liverpool, jeg har mine anelser om at han rett og slett aldri greide å tilpasse seg England og Premier League. Jeg ser hva som bor i den gutten, og han er et talent. Han spilte jo også fantastisk i Real Sociedad da han var utlånt der før han fikk arbeidstillatelse i England. Vil tro han passer best i spansk fotball, han er hvert fall typen til det.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Naaah, Gonzalez var sett på som et relativt stort talent, og jeg vil vel si at han er et stort talent også. Dere må ikke dømme ham ut ifra det han gjorde i Liverpool, jeg har mine anelser om at han rett og slett aldri greide å tilpasse seg England og Premier League. Jeg ser hva som bor i den gutten, og han er et talent. Han spilte jo også fantastisk i Real Sociedad da han var utlånt der før han fikk arbeidstillatelse i England. Vil tro han passer best i spansk fotball, han er hvert fall typen til det.

8798131[/snapback]

Blir hvertfall spennende å følge han videre i Real Betis.

Lenke til kommentar
Håper Carson forblir utlånt med klausul at han kan beordres tilbake om Reina blir skadet.

8797107[/snapback]

Jeg vil bare ha ham som reserve, jeg. Italieneren vår viste manglende rutine og ikke imponerte meg. Selv om en sånn kontrakt er en svært god ide!

Noen som skal se Estonia-England kampen, i kveld?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor skal han råtne på benken vår, når han kan utvikle seg i en annen klubb?

8798520[/snapback]

Hva gjør vi hvis Reina opplever noe Cech-lignende? (Best det ikke skjer...) Risikoen er alltid der og da duger ikke italienren...

8798601[/snapback]

Leser du hva jeg skriver i innleggene mine?

Lenke til kommentar

Ja, men han kan ikke hoppe rett inn i den kampen der og da. Og med italieneren så lekker vi fullstendig...

Tenk deg at det skjer i en kamp med ManU/Chelsea/Arsenal. Da er det plutselig 80% sjanse for tap...

Jeg vil ha ham trent, jeg og. Men vi må ha en keeper i klasse med Dudek i reserve...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
En kamp med en keeper under par klarer vi. Det er viktigere at Carson utvikler seg.

8798669[/snapback]

Du har nok rett. Vi får se hva som skjer...

Hvis Rafa vil selge Carson, må det jo bare være fordi han tror det er mer potensiale i Padelli ?

8798683[/snapback]

Silly season eller hva?

Lenke til kommentar
Tenk deg at det skjer i en kamp med ManU/Chelsea/Arsenal. Da er det plutselig 80% sjanse for tap...

8798655[/snapback]

Er jo 80% sjanse for tap mot United fra før av, så hvis det skulle skje ville jeg sagt nærmere 90-95% :!:

Lenke til kommentar

8798655[/snapback]

Er jo 80% sjanse for tap mot United fra før av, så hvis det skulle skje ville jeg sagt nærmere 90-95% :!:

8798900[/snapback]

Mhm.. Tror de kan bli harde, er nok nærmere 95%-100%

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...