Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, morsomt at Babel putter. Håper på et lite gjennombrudd for hans del i år. Litt skummelt at Alonso ikke var involvert. Og jeg ser også på det slik at han enten går til Real eller blir i Liverpool. Kan aldri tenke meg at en annen PL-klubb er et alternativ

Lenke til kommentar

Thailand vs Liverpool; 1-1

 

Babel scoret Liverpools mål etter 6.min. Dette var det første målet på 3 pre-season matcher for Pool.

 

Liverpool gjorde hele 10 bytter i pausen og Benitez ville spille med to ellvere i 45 minutter hver. Desverre ble både El Zhar og Skrtel skadet og måtte byttes ut iløpet av de første 12.min av 2.omg.

 

Utifra lagoppstillingene ser det ut til at vi spilte 4-4-1-1 eller 4-4-2. Noen som kan utdype her?

 

1.omgang

Cavalieri

 

Insua - Agger - Carra - Degen

 

Babel - Lucas - Plessis - Kuyt

 

N`Gog - Nemeth

 

Pauserapport:

 

Ryan Babel fikk æren av å score Liverpools første mål under pre-season. Nederlenderens scoring etter seks minutter skiller lagene. Cavalieri holdt på å rote det til i åpningsminuttene da han ikke fikk klart et tilbakespill skikkelig, men bortsett fra det har Liverpool hatt få problemer. Thailand har forsøkt å spille ballen inn i bakrommet og noe ut på kantene. Degen nesten blitt overspilt et apr ganger. Ryan Babel kunne økt ledelsen både en og to ganger, men har ikke avsluttet godt nok. Thailand byr ikke på spesielt tett press på ballfører og er svake defensivt. Det lange gressetpå Rajamangala Stadium ser ut til å lugge litt ekstra. Tempoet har ikke vært altfor høyt, men det skyldes også varmen og fuktigheten.

 

2.omgang:

 

Gulacsi

 

Kelly, Skrtel, San Jose, Johnson

 

Babel - Spearing, Mascherano - El Zhar

 

Pacheco, Voronin.

 

Sluttrapport: Liverpool byttet ti spillere i pausen. 2.omgang var svakere, men frisknet til da Fernando Torres ble byttet inn. Spissen skapte et par gode muligheter, og kunne ha avgjort kampen. Liverpool fikk to skader. Martin Skrtel måtte ut med det som tilsynelatende så ut som en strekkskade, mens nabil el Zhar fikk seg en smell i kneet. Liverpool klarte heller ikke denne gang å vinne. Utligningen kom 17 minutter ut 2.omgang. Ungguttene Kelly og San Jose, som begge klarte seg brukbart i midtforsvaret, hang ikke med på et gjennomspill. Brukbar sluttspurt og bra sammarbeid mellom Torres og Voronin, men det ville seg heller ikke klarte ikke å følge med på et veggspill.

 

kilder for dette: liverpool.no

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Litt skummelt at Alonso ikke var involvert. Og jeg ser også på det slik at han enten går til Real eller blir i Liverpool. Kan aldri tenke meg at en annen PL-klubb er et alternativ

The boss also revealed that Xabi Alonso and Yossi Benayoun were not involved due to ankle injuries.

 

Hentet fra denne artikkelen som snakkes om skadene etter kampen

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...090722-1704.htm

Lenke til kommentar
Gerrard ga i retten uttrykk for at han hadde sju poeng på en skala til ti på drukkenskapskalaen, og returnerte for å fortsette krangelen med McGee og ga da discjockeyen rundt tre slag.

Så smart.

Uansett har dette gårr usaklig langt, hadde de bare tatt alle tilfeller i puber i England så seriøst..

Lenke til kommentar
Litt skummelt at Alonso ikke var involvert. Og jeg ser også på det slik at han enten går til Real eller blir i Liverpool. Kan aldri tenke meg at en annen PL-klubb er et alternativ

The boss also revealed that Xabi Alonso and Yossi Benayoun were not involved due to ankle injuries.

 

Hentet fra denne artikkelen som snakkes om skadene etter kampen

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...090722-1704.htm

 

Og legger man det sammen med det som stod på Liverpool.no i morges så får man?

Vet ikke helt hva jeg skal tro, kan selvfølgelig bare være tilfeldigheter, rykter og oppspinn, men virker litt rart.

 

Quote fra liverpool.no:

 

The Times skriver at Xabi Alonso vil ta et steg nærmere en overgang til Real Madrid ved å stå over dagens treningskamp mot Thailand. Offisiell grunn skal være en "mindre skade".
Lenke til kommentar
Gerrard ga i retten uttrykk for at han hadde sju poeng på en skala til ti på drukkenskapskalaen, og returnerte for å fortsette krangelen med McGee og ga da discjockeyen rundt tre slag.

Så smart.

Uansett har dette gårr usaklig langt, hadde de bare tatt alle tilfeller i puber i England så seriøst..

 

Det er morsomt hvordan du prøver å bagatellisere det Gerrard har gjort.

Lenke til kommentar
Det er morsomt hvordan du prøver å bagatellisere det Gerrard har gjort.

Det har ikke noe med det å gjøre. Folk sloss og krangler hele tiden, dette er en sak som ikke fortjener mer en spalteplass, men blåses opp av media og folk som ikke liker han.

 

Blir litt enkelt å si det slik. Det blir blåst opp ja, men tror det har lite med at noen ikke liker han å gjør. Han er kjendis, og når kjendiser driter seg ut, eller blir beskyldt for å drite seg ut på denne måten så blir det spalteplass.

 

Selvsagt er det blåst ut av proporsjoner. Men så leser vi da daglig om puppeoperasjoner og diverse om en stakkar taper som har vært en halvtime på tv i forbindelse med et dårlig realityshow. Da kan man ikke forvente annet enn at en superstjerne som Gerrard kommer i fokus i en slik sak som dette...

Lenke til kommentar

Det er flere her inne som prøver å bagatellisere det. Dette er faktisk ganske alvorlig. Noen ble slått ned, og da kommer man og sier: "Dette er ingenting, det skjer hele tiden i England". Hvis Gerrard virkelig har gjort det aktoratet prøver å bevise så håper jeg at han ikke slipper unna med det pga. kjendis-statusen hans, men det er det jeg frykter. For all del, hvis han ikke har gjort det eller har handlet i selvforsvar så ønsker jeg han ikke dømt, men jeg har ingen formening om han er skyldig eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...