bruno99 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er virkelig denne saken spennende ennå? Så ikke noe slag i det filmklippet jeg, så det er nok neppe den aktor baserer saken sin på. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Gikk på RAWK og fant den jeg. Fikk ikke så mye ut av den jeg, men det så ut som Gerrard fikk en på trynet ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du så ingen slag? Jeg ser 4. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vet ikke om det er jeg som ser det med Liverpool-øyne, men det ser da ut som om det er Gerrard som blir slått først med albuen. VG skriver at det er DJ-en som blir slått først med albuen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Men det er helt umulig å si utifra desse vidoene egentlig. Greia er jo at gerrard og denne DJen har veldig like klær. Edit: uansett, det er tåpelig at dette har gått så langt, slike tilfeller ser man på puber hver helg. Får kanskje en liten bot men noe større kan jeg ikke tenke meg. Endret 21. juli 2009 av Smågal Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) At det blir så mye ut av det. Ikke første gang at noen slåss på en bar. (EDIT: vil ikke kalle det "å slåss". Det var noen slag, ikke en slåsskamp.) Selvfølgelig synd hvis en gentleman som Gerrard slo en DJ, men hadde det vært en hvilken som helst annen person så ville det ikke skjedd noe. Endret 21. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Smågal: Jeg har da ikke sagt at jeg ikke så noen slag? Jeg sa at jeg ikke fikk så mye ut av videoen. Men jeg studerte ikke så nøye, så bare for igjennom videoen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Perfecta; det var ment til bruno som sier han ikke så noen slag, men du kom imellom. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 TV2-Sporten har et lengre klipp på nettet. Det som er flaut her, er jo dansingen til Gerrard i starten av filmen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Smågal: Ok. TV2sporten sitt klipp var bedre ja. Haha, herlig dansing. Lenke til kommentar
Liverpool FC Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Er det stor sannsynlighet for at Gerrard får noen straff? Og eventulet hvos stor ville den da blitt? Jeg tror jeg hadde begynt å grine hvis vi mistet Gerrard pga dette i en periode:/ Forresten så er jo kapteinen vår en skikkelig danseløve jo Men det ser jo ut som om det er vår egen kaptein som blir slått først? Ser heller aldri at Gerrard slår, men så sliter jeg litt med at jeg blir forrvirra av alle menneskene som likner litt på hverandre når videoen blr svart/hvitt Jeg håper iallefall på at Stevie G ikke får noe verre enn en liten bot han kan betale med den nye timeslønna si Endret 21. juli 2009 av Liverpool FC Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Selvfølgelig synd hvis en gentleman som Gerrard slo en DJ, men hadde det vært en hvilken som helst annen person så ville det ikke skjedd noe. Og det er derfor 4 andre også er tiltalt for episoden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg er prinsipielt i mot vold og synes arroganse er frastøtende, så jeg håper nesten at Gerrard får seg en bot. Han er nok i bunn og grunn en sympatisk fyr, men slår du til en annen person - uansett hva han måtte ha sagt til deg - bør du straffes. Det selv om du er en fotballspiller. Hvis Gerrard får fengsel, burde Barton fått dødsstraff for lenge siden, så det tror jeg ikke skjer. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dette er jo bare latterlige ting som skjer på hver pub i verden hver kveld. Utrolig at det virkelig går så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Vel, jeg har jobbet som dørvakt i nesten et år og kan telle på en hånd hvor mange slag som ble utlevert når jeg var på vakt. Det skjer ikke hver kveld og det skal ikke skje i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Norge kontra England når det gjelder pub-slosskamper er vel vesentlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 I følge P3 så klikket det fordi DJ'en ikke ville oppfylle hans musikkønske.... Smålig? Vel, ønsket var Elton John Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Æsj, nå har ryktene om Masche blusset opp igjen også. Vi er ganske buttfucked om mister begge to altså. Med mindre vi får inn Yaya Toure og en annen stjernespiller på midten, men det tviler jeg på Barca er villige til for å si det sånn. Edit: På en annen side får vi satans mye penger da. Barca må nok opp i en del gryn for å sikre seg Masche. Endret 22. juli 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kona til Masche får vistnok ikke visum i UK. Rafa har riktignok signert ny kontrakt til Daniel Ayala da. Har bestemt meg til og ikke bruke mer energi på Alonos\Masche saken, og heller vente til noe konkret kommer fram. Håper bare spillerne i Liverpool ikke blir smittet av ''asia-sykdom'' idagens kamp. Angående Gerrard blir det vel ''bare'' en bot,tviler på at han må sitte inne. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Aaaaah, sweeeeeeeeeet. Kona til masche sliter med visum, masche selv er lei av england, alonso vil obviously bort. Gerrard banker opp folk. Gotta love this. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå