Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Dossena er faktisk den spilleren i Liverpool jeg har desidert minst tro på. Målet mot United var absolutt et unntak, men ellers klarer jeg ikke å se noe potensiale hos ham. Selv Lucas blir en klassespiller i forhold.

 

Han har desverre ikke vist hva han er god for! Av det jeg har sett av han da han var i Italia, har han potensiale! Men har ikke vist noe ut av det i Liverpool, desverre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er helt umulig å si utifra desse vidoene egentlig. Greia er jo at gerrard og denne DJen har veldig like klær.

 

 

Edit: uansett, det er tåpelig at dette har gått så langt, slike tilfeller ser man på puber hver helg. Får kanskje en liten bot men noe større kan jeg ikke tenke meg.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

At det blir så mye ut av det. Ikke første gang at noen slåss på en bar. (EDIT: vil ikke kalle det "å slåss". Det var noen slag, ikke en slåsskamp.)

 

Selvfølgelig synd hvis en gentleman som Gerrard slo en DJ, men hadde det vært en hvilken som helst annen person så ville det ikke skjedd noe.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Er det stor sannsynlighet for at Gerrard får noen straff? Og eventulet hvos stor ville den da blitt?

 

Jeg tror jeg hadde begynt å grine hvis vi mistet Gerrard pga dette i en periode:/

Forresten så er jo kapteinen vår en skikkelig danseløve jo :tease:

Men det ser jo ut som om det er vår egen kaptein som blir slått først? Ser heller aldri at Gerrard slår, men så sliter jeg litt med at jeg blir forrvirra av alle menneskene som likner litt på hverandre når videoen blr svart/hvitt :thumbdown:

 

Jeg håper iallefall på at Stevie G ikke får noe verre enn en liten bot han kan betale med den nye timeslønna si :new_woot:

Endret av Liverpool FC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er prinsipielt i mot vold og synes arroganse er frastøtende, så jeg håper nesten at Gerrard får seg en bot. Han er nok i bunn og grunn en sympatisk fyr, men slår du til en annen person - uansett hva han måtte ha sagt til deg - bør du straffes. Det selv om du er en fotballspiller.

 

Hvis Gerrard får fengsel, burde Barton fått dødsstraff for lenge siden, så det tror jeg ikke skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vel, jeg har jobbet som dørvakt i nesten et år og kan telle på en hånd hvor mange slag som ble utlevert når jeg var på vakt. Det skjer ikke hver kveld og det skal ikke skje i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Æsj, nå har ryktene om Masche blusset opp igjen også. Vi er ganske buttfucked om mister begge to altså. :( Med mindre vi får inn Yaya Toure og en annen stjernespiller på midten, men det tviler jeg på Barca er villige til for å si det sånn.

 

Edit: På en annen side får vi satans mye penger da. Barca må nok opp i en del gryn for å sikre seg Masche.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...