Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Fotballen er en lek for han i TL, ja, men tror ikke han vil gjøre det like bra for oss.

Men han klarer seg sikkert bra i en middelmådig klubb i Championship, det tror jeg. :)

 

Men dønn seriøst: Om Mame Biram Diouf er god nok for United burde Thiouné -definitivt- være god nok for pool. Thiouné er grunnen til at Mame har bøttet inn i år og han er (en stor del av) grunnen til at Molde ligger på en suveren andreplass i serien i år.

 

Hvem visste vel hvem Xabi Alonso var da han kom til pool? Thionuné er like gammel nå som Xabi var da han kom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fotballen er en lek for han i TL, ja, men tror ikke han vil gjøre det like bra for oss.

Men han klarer seg sikkert bra i en middelmåidig klubb i Championship, det tror jeg. :)

 

Men dønn seriøst: Om Mame Biram Diouf er god nok for United burde Thiouné -definitivt- være god nok for pool. Thiouné er grunnen til at Mame har bøttet inn i år og han er (en stor del av) grunnen til at Molde ligger på en suveren andreplass i serien i år.

 

Hvem visste vel hvem Xabi Alonso var da han kom til pool? Thionuné er like gammel nå som Xabi var da han kom.

 

Støtter den! Er vel ikke rare greiene som skal til for å få ham til Anfield. Kunne funger bra som en backup visst han hadde fortsatt utviklingen. Har var jo tross alt benkesliter på Sparta Sarpsborg før han kom til Rosenes by.

Lenke til kommentar

Joda, men Xabi kosta faktisk £10M da han kom til Liverpool. Han var også godt etablert på Real Sociedad som tok en 2.plass i serien i 02/03 sesongen, i hovedsak ved hjelp av nettopp Xabi. Dette er per dags dato det beste Sociedad har greid i La Liga, og 2 år etter at Xabi forlot dem røk de ned en divisjon. Noe som er et bevis på at han var kvalitet allerede da...

 

Hovedtrekket til Xabi er pasningene, tar man bort de så finnes det mange spillere som holder et høyere nivå. Flamini er kanskje den beste direkte erstatteren, og jeg selv har likt franskmannen siden Arsenal.

Lenke til kommentar
Kostet ikke Xabi rundt 11? Og var ikke han vårt dyreste kjøp?

 

Mnei, Cissé kostet vel £14 mill samme sommer.

Den nøyaktige summen på Alonso var £10.7M faktisk... men ja Cissé var den dyreste den sommeren.

 

Hvem var forøvrig den dyreste forsvarspilleren vår, før Johnson?

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Hvordan ser det ikke bra ut? Spør du meg ser jo det ut som han blir slått og senere holdt tilbake. Og om det er dette jury foreholder seg til lukter det da frikjennelse i lang vei

 

Du må vel lese litt også. Hvis du tror aktoratet bruker dette som sitt sterkeste bevis og det viser at Gerrard blir banket opp, ikke motsatt, da har du lite tiltro til folk med jussutdannelse ;)

 

Er nok deler vi ikke får sett tenker eg.

 

Perfecta: Vurdert nettaviser? Pick one.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...