Suburbian Hero Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Joda, men Xabi kosta faktisk £10M da han kom til Liverpool. Han var også godt etablert på Real Sociedad som tok en 2.plass i serien i 02/03 sesongen, i hovedsak ved hjelp av nettopp Xabi. Dette er per dags dato det beste Sociedad har greid i La Liga, og 2 år etter at Xabi forlot dem røk de ned en divisjon. Noe som er et bevis på at han var kvalitet allerede da... Hovedtrekket til Xabi er pasningene, tar man bort de så finnes det mange spillere som holder et høyere nivå. Flamini er kanskje den beste direkte erstatteren, og jeg selv har likt franskmannen siden Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Kostet ikke Xabi rundt 11? Og var ikke han vårt dyreste kjøp? Endret 21. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Kostet ikke Xabi rundt 11? Og var ikke han vårt dyreste kjøp? Mnei, Cissé kostet vel £14 mill samme sommer. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Mener Thioune bør prøve seg på ett høyere nivå før han går til en virkelig stor klubb. Nederland, eller en Championship-klubb (en han får spille fast i) hadde vært fint. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Kostet ikke Xabi rundt 11? Og var ikke han vårt dyreste kjøp? Mnei, Cissé kostet vel £14 mill samme sommer. Den nøyaktige summen på Alonso var £10.7M faktisk... men ja Cissé var den dyreste den sommeren. Hvem var forøvrig den dyreste forsvarspilleren vår, før Johnson? Endret 21. juli 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Btw, pressekonferansevideo ligger gratis ute på lfc.tv. Glenny er helt klart Captain Obvious, han sier "Obviously" i sånn ca annenhver setning. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Working Class Hero: Det var Skrtel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Var ikke det dossena? Uansett. Thioune er above championship, kunne fiksa lett å spille på et middels PL lag. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Dosssena 7 millioner pund Skrtel: 6,5 millioner euro Var visst Dossena ja. Lenke til kommentar
leialt Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Dossena har med andre ord litt mer å bevise denne sesongen! Noe jeg håper han gjør! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Dossena er faktisk den spilleren i Liverpool jeg har desidert minst tro på. Målet mot United var absolutt et unntak, men ellers klarer jeg ikke å se noe potensiale hos ham. Selv Lucas blir en klassespiller i forhold. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Nå ligger overvåkningsvideoen av Gerrard på bar ute. Men må helt ærlig si at eg klarer ikke se noe av det som skjer der... En fyr klikker og klinker til en annen. Så blir Gerrard holdt tilbake av en annen dude. Ser ikke bra ut for Gerrard dog... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hvordan ser det ikke bra ut? Spør du meg ser jo det ut som han blir slått og senere holdt tilbake. Og om det er dette jury foreholder seg til lukter det da frikjennelse i lang vei Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hvordan ser det ikke bra ut? Spør du meg ser jo det ut som han blir slått og senere holdt tilbake. Og om det er dette jury foreholder seg til lukter det da frikjennelse i lang vei Du må vel lese litt også. Hvis du tror aktoratet bruker dette som sitt sterkeste bevis og det viser at Gerrard blir banket opp, ikke motsatt, da har du lite tiltro til folk med jussutdannelse Er nok deler vi ikke får sett tenker eg. Perfecta: Vurdert nettaviser? Pick one. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Ok, skal finne, men det kan da ikke være så forbanna vanskelig å gi meg en link. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Dagbladet, vg you name it. Er jeg stokk blind eller blir Gerrard klinka til i trynet? Faen ikke rart han blir forbanna. Noe er forvridd kraftig i denne saken. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hah, chill. Greia er at Gerrard og denne random duden er veldig likt kledd. Gerrard skal visstnok ha hatt et par uppercutter etter slaget som denne karen får i trynet. Lenke til kommentar
leialt Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Dossena er faktisk den spilleren i Liverpool jeg har desidert minst tro på. Målet mot United var absolutt et unntak, men ellers klarer jeg ikke å se noe potensiale hos ham. Selv Lucas blir en klassespiller i forhold. Han har desverre ikke vist hva han er god for! Av det jeg har sett av han da han var i Italia, har han potensiale! Men har ikke vist noe ut av det i Liverpool, desverre! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Link Håper virkelig det går bra.. Vil ikke se Gerrard bak mur. Endret 21. juli 2009 av Veitafan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå