Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dossena burde kanskje spille på topp med Torres, god avslutter. Lenke til kommentar
leialt Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dossena skal ikke undervurderes! Men ja han har spilt god under gjenomsnittet av hva man kan forvente! Personlig gjør det meg ingenting at Arbeloa forsvinner heller, han har gjort jobben sin nå når Johnson har ankommet! Med Degen og Danby i back-up tror jeg det skal gå greit, i tillegg kan jo Charrager også ta høyrebacken om det skulle bli krise! Over til denne mulige Alonso dealen som jeg ser noen har plukket opp her tenker jeg som så at hvis noe ser for godt ut til å være sant, så er det nettopp det det er! Men kan jo alltids håpe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-f...00252-24203413/ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Men kan jo alltids håpe! Håp er det som holder oss i live, jeg mener at jeg selv har jo ønsket Silva f.eks til klubben i evigheter og Silly Season hjelper meg aldri med det. Hadde samme problemet med en viss Ricardo. Silva, i motsetning til J. Navas er mulig å få til klubben. Stakkars Navas, han er nok stuck i Sevilla resten av livet sitt, med mindre han finner en dyktig lege... Liker ikke å miste Arbeloa, han kunne dekke hele forsvaret. Praktisk med slike jokere... og hvem i huleste skal erstatte Alonso og pasningene hans? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kun Gerrard erklærte seg ikke skyldig Steven Gerrard må møte i retten alene etter at hans seks medtiltalte erklærte seg skyldig i slagsmål på et utested i Southport. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Stevie har visstnok oppført seg som en profesjonell bokser sier aktor, som også har vist fram bilder av det(?) fra CCTV. Ser smått dårlig ut spørr du meg. http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-n...00252-24203260/ Endret 21. juli 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ser ikke så bra ut nei. Jeg er sikker på at mannen er uskyldig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ser ikke så bra ut nei. Jeg er sikker på at mannen er uskyldig. Du må komme deg i retten. Nytter ikke å sitte her når du har så klare beviser. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ser ikke så bra ut nei. Jeg er sikker på at mannen er uskyldig. Du må komme deg i retten. Nytter ikke å sitte her når du har så klare beviser. WTF? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) PICS edit: et til Endret 21. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Perfecta, du sitter jo åpenbart på noen avgjørende beviser, siden du kan være helt sikker på at han er uskyldig. Personlig vet jeg at alle kan miste forstanden, spesielt om det er alkohol inne i bildet. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Perfecta, du sitter jo åpenbart på noen avgjørende beviser, siden du kan være helt sikker på at han er uskyldig. Personlig vet jeg at alle kan miste forstanden, spesielt om det er alkohol inne i bildet. At det går an, du/dere forstår godt hva jeg mener. Jævla troll. Jeg er ganske sikker da, mtp. Gerrards personlighet og rene fortid. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Han er Britisk, en alene er grei. Er det mer enn to da har du en ulveflokk uansett hvor snille de er. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Perfecta, du sitter jo åpenbart på noen avgjørende beviser, siden du kan være helt sikker på at han er uskyldig. Personlig vet jeg at alle kan miste forstanden, spesielt om det er alkohol inne i bildet. At det går an, du/dere forstår godt hva jeg mener. Jævla troll. Jeg er ganske sikker da, mtp. Gerrards personlighet og rene fortid. Slapp av, tuller bare med deg. Var ikke på ingen måte en organisert mobbing mot deg. Jeg tror heller ikke at Gerrard er skyldig, men blir ikke overrasket om det så er tilfelle. Alle kan gjøre feil. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) edit: et til Kuyt er jo bare elsk Endret 21. juli 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
leialt Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Men kan jo alltids håpe! Liker ikke å miste Arbeloa, han kunne dekke hele forsvaret. Praktisk med slike jokere... og hvem i huleste skal erstatte Alonso og pasningene hans? Ja jeg ser den! Og jeg er hjertens enig med at Alonso sine pasninger er, desverre for oss, umulig å erstatte! Der er han rett og slett best i verden og vi er uansett nødt til "å ta til takke" med en som ikke er like god, akkurat der! Men det betyr ikke at Liverpool ikke kan komme styrket ut av et evt salg av Alonso, Sneijder er en som kan styrke LFC, uten tvil! Så jeg er ikke så negativ til denne eventuelle overgangen, selvom jeg tviler på at det skjer! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 El-Hadji Makhtar Thiouné er vel den perfekte spilleren til å erstatte Alonso? Billig, vanvittig pasningsfot, tempo, fysikk som en okse, fotrapp og mener at fotball er en lek. Dessuten hadde det ikke skadet om Molde fikk noen millioner til på bok ;D Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fotballen er en lek for han i TL, ja, men tror ikke han vil gjøre det like bra for oss. Men han klarer seg sikkert bra i en middelmådig klubb i Championship, det tror jeg. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fotballen er en lek for han i TL, ja, men tror ikke han vil gjøre det like bra for oss.Men han klarer seg sikkert bra i en middelmådig klubb i Championship, det tror jeg. Men dønn seriøst: Om Mame Biram Diouf er god nok for United burde Thiouné -definitivt- være god nok for pool. Thiouné er grunnen til at Mame har bøttet inn i år og han er (en stor del av) grunnen til at Molde ligger på en suveren andreplass i serien i år. Hvem visste vel hvem Xabi Alonso var da han kom til pool? Thionuné er like gammel nå som Xabi var da han kom. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fotballen er en lek for han i TL, ja, men tror ikke han vil gjøre det like bra for oss.Men han klarer seg sikkert bra i en middelmåidig klubb i Championship, det tror jeg. Men dønn seriøst: Om Mame Biram Diouf er god nok for United burde Thiouné -definitivt- være god nok for pool. Thiouné er grunnen til at Mame har bøttet inn i år og han er (en stor del av) grunnen til at Molde ligger på en suveren andreplass i serien i år. Hvem visste vel hvem Xabi Alonso var da han kom til pool? Thionuné er like gammel nå som Xabi var da han kom. Støtter den! Er vel ikke rare greiene som skal til for å få ham til Anfield. Kunne funger bra som en backup visst han hadde fortsatt utviklingen. Har var jo tross alt benkesliter på Sparta Sarpsborg før han kom til Rosenes by. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå