Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ikke verst, ikke verst. Liker ikke at Arbeloa skal forsvinne, men Xabi er OK. Han har spillt for oss i 5 år nå, og vi betalte £10M for han om jeg husker riktig. Mannen ville alltid ha et comeback til Spania, og om han gjør dette så støtter jeg ham.

Snedjer får vel en rolle på den sentrale midtbanen, Negredo blir reservespiss. Noe som igjen kan bety at vi får se Voronin forsvinne til Hull eller noe. Da har vi vel fått £25M håper jeg, og kan kjøpe en klassespiller til. Kan det endelig hende at vi får Silva? Liker ikke å miste Arbeloa, men Johnson er en fantastisk spiller. Samtidig ser det ut til at vi beholder en viss, skallet italiener en stund til. Hvem andre kommer vi til å ha på høyrebacken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om Johnson skulle bli skadet eller må innta en annen rolle sitter vi litt i det ja. Men jeg vil fortsatt si det er en god deal.

Virker jo som Rafa vil hente inn David Silva. Gjør han det så sitter vi med Silva - Riera - Babel - El Zhar som alle kan spille venstreving.

Med andre ord burde det la seg gjøre å selge unna Riera eller Babel og da bruke eventuell overgangsum til å hente en høyreback. Personlig ser jeg gjerne at vi kjøper Stoke sin Delap og konverterer han til høyreback. (spiller idag defensiv midtbanespiller sentralt). Han har europas lengste innkast og som innbytter de siste 10 minuttene vil han i praksis gi oss corner på alle innkast som tas 25M ut fra hjørneflagget.

Dossena kan spille i posisjonen og vi har Degen og Darby som også er høyrebacker. Men ser absolutt at vi finner en ersatter som er god nok. Om Benitez føler at Darby tar steget eller Degen er klar for spill så tar jeg gjerne en av de også.

Lenke til kommentar

Om Silva faktisk skulle bli kjøpt tror jeg Babel blir den som blir solgt. Riera er bedre enn Babel i skrivende stund. Babel er det dessverre alt for mye nesten med. Men nå må vi ikke komme med forhastede konklusjoner. Dette er tross alt noe du har lest på et forum, og vi har ikke akkurat lest det noen andre steder. I hvert fall ikke jeg. Men en spennende overgang om det skulle være tilfelle da.

Lenke til kommentar
Om Silva faktisk skulle bli kjøpt tror jeg Babel blir den som blir solgt. Riera er bedre enn Babel i skrivende stund. Babel er det dessverre alt for mye nesten med. Men nå må vi ikke komme med forhastede konklusjoner. Dette er tross alt noe du har lest på et forum, og vi har ikke akkurat lest det noen andre steder. I hvert fall ikke jeg. Men en spennende overgang om det skulle være tilfelle da.

jaja, dette er langt fra sikre nyheter og alt utover dette er mine ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Silva er en helt unødvendig spiller i troppen. Han kan ikke være back-up, men som mange sier er Riera bedre, per dags dato. Jeg er også usikker på om Silva vil klare seg i PL.

På høyreback har vi jo bl.a. Darby? En spennende spiller med potensial.

Lenke til kommentar
Jeg syntes Silva er en helt unødvendig spiller i troppen. Han kan ikke være back-up, men som mange sier er Riera bedre, per dags dato. Jeg er også usikker på om Silva vil klare seg i PL.

Silva dårligere en Riera? Det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Silva dårligere en Riera? Det tviler jeg sterkt på.

Riera ble vel brukt fremfor Silva i Confederation cup (?)

Lenke til kommentar

Er rettsaken Gerrard er innblandet i unndratt for offentligheten? Eller er det skrevet noe om hans uttalelser i dag?

Noe inside info?

Edit: Såg nå at den ble utsatt. Liverpool.no ser ut til å vite hva som skjer der inne, så da er den vel neppe unndratt offentligheten nei...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Fra et engelsk forum:

"Check this out lads

DailyMirror today, Alonso completes switch to Real in swap deal

After weeks of roumors it looks like money spending Real Madrid finally have secured the last piece of their transfer puzzle to get Los Galacticos back on track for title races both in Europe and on home soil.

After long negotiations with Liverpool a deal is on the table that will take Xabi Alonso and fellow spaniard Álvaro Arbeloa to the Santiago Bernabéu. The spanish side had to fork up £26 million, Wesley Sneijder and Álvaro Negredo in order to secure the deal.

Real Madrid had previously offered £32 million in a pure cash deal for the Spanish midfielder but also showed interest in signing native full back Álvaro Arbeloa from the Merseyside club.

This led to the start of some complicated negotiations were Real Madrid is to pay Liverpool a healthy cash figure of around £26 million together with Dutch international Wesley Sneijder and forward Álvaro Negredo. After long negotiations, Benitez got what he wanted out of the deal, securing two new additions to his trophy hungry squad plus a healthy chump of cash to get in some new strenghts like linked players David Silva or Ashley Young. The Xabi Alonso saga started last summer when Benitez offered him out to Italian side Juventus in order to secure cash for signing Gareth Barry from Aston Villa. The deal never happend and Alonso followed up by delivering a strong season with the reds and becoming a longterm target for Real Madrid. Now this saga has come to its conclusion with Xabi Alonso getting to play for his favourite spanish club and Rafael Benitez sitting with two new signings and a good chump of changes. "

har dog ikke funnet dette i noen norske aviser eller på liverpool.no enda.

Kilde til dette?

Synes det er en knalldeal. Skulle gjerne beholdt Arbeloa, men gikk jo greit i fjor. Darby kan vel også spille de "letteste" kampene i verste fall.

Det beste er jo Sneijder og Negredo OG cash. Knalldeal synes jeg. :D Men hopper ikke i taket før jeg ser noen kilder eller noe mer om dette, står jo ingen steder.

Lenke til kommentar

Det er nok bare rykter, men ja, det hadde nok vært en knalldeal. Hadde nok blitt den nye tredjedrakta med Sneijder på da. Håper virkelig vi snart får et konkret svar på hvor Alonso spiller neste sesong, og eventuelt hva vi får for ham hvis han drar. En erstatter/bytte fra Real Madrid må jo spille seg varm i trøya. Vil ikke ha noe greier i siste minutt.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at om det ikke står noe om det i avisene, så er det som oftest riktig når det gjelder Liverpool? Kanskje denne personen på dette forumet har noe inside information?

Uansett, en knall deal! Hvis dette stemmer, så forsterker det jo laget vårt betraktelig. Backup spiss og ving/off. midtbane. For £26M så klarer nok Rafa å finne en fin erstatter på sentral midtbane også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Napoli ønsker Dossena.

Er mer og mer for å beholde han jeg. Synes Liverpool kan beholde de fleste spillerne. bredere stall trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...