i93 Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Irriterer meg at de ikke har scoret enda. Men Liverpool har vel aldri vært noe særlig gode i pre-season sessongen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Man kan ikke forvente så veldig mye mer når halve laget vil slite med å få plass på benken i en seriekamp. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Rapids supportere er glad i røyk Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Kosepusane på sidelinja Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Kosepusane på sidelinja Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Pachecho gjør det veldig bra. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Dette var faktisk nesten en lidelse å se på.. Men Pacheco imponerer stadig! Fine berøringer og bevegelser, og stor løpsvilje. Spennende! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Det der må være en av de kjipeste fotballkampene jeg har noen sinne sett. Makan til tafatt gjeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Hvem var best av Liverpoolspillerne i søndagens kamp? Etter hva jeg hører var det en meget sliten og kjedlig kamp. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Høydepunktet var da Gerrard mistet skoen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Sounds like fun. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Ser ut som om jeg må se flere liverpool kamper til året for å finne ut noe rart når sesongen starter Hvem sin arm er det som stikker ut av ryggen på Alonso? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Ser ut som om jeg må se flere liverpool kamper til året for å finne ut noe rart når sesongen starter Hvem sin arm er det som stikker ut av ryggen på Alonso? Ser ut som Kuyt. Dette synes jeg er positivt: Alonso: -Det er klubbene som må forhandle seg frem til en avtale. Alonso fikk også spørsmål om hvorfor Liverpool har avslått Real Madrids første bud.- Jeg er ikke den som kan svare på disse spørsmålene. Sannheten er at jeg ikke kan si mye, fordi hver minste lille ting kan bli feiltolket. Jeg vet ikke hvordan det vil ende fordi jeg er ingen spåmann. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Jepps, virker som om Xabi vil dra til Madrid... men han viser at han er profesjonell, og vil yte maks for uansett hvilken av klubbene han spiller for i den oppkommende sesongen. Ingen tvil, Xabi vil ikke lage noen skandale. Fikk dere med dere det O'Neill sa om Barry saken? Ser ut til at vi ikke la noe bud på han, slik at kanskje det var vår egen feil hele den overgangen. Selv om jeg føler at Barry egentlig gikk ganske billig, selv om han får en sinnsyk månedslønn. Sånn går det med fotballklubber som kan sløse penger bort på alt de vil... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Hvem sin arm er det som stikker ut av ryggen på Alonso? Det er Alonso sin. Det som egentlig ser ut som Alonson venstrearm er faktisk Kuyt sin venstrearm. Liverpool-logoen som det egentlig ser ut som er på Alonso sitt bryst, er faktisk fra Kuyt sin drakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Nei, jeg tror nok at Alonso er en mutant. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Hvem sin arm er det som stikker ut av ryggen på Alonso? Det er Alonso sin. Det som egentlig ser ut som Alonson venstrearm er faktisk Kuyt sin venstrearm. Liverpool-logoen som det egentlig ser ut som er på Alonso sitt bryst, er faktisk fra Kuyt sin drakt. Et lure bilde faktisk Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Ser ut som om jeg må se flere liverpool kamper til året for å finne ut noe rart når sesongen starter Hvem sin arm er det som stikker ut av ryggen på Alonso? Armen som "stikker ut av ryggen" er Alonsos egen. Hånden som er på hodet er Kuyt sin. Edit: Alt for sent Endret 20. juli 2009 av Termo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Må jo bare elske dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå