Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som om jeg må se flere liverpool kamper til året for å finne ut noe rart når sesongen starter :hmm:

 

Hvem sin arm er det som stikker ut av ryggen på Alonso?

Ser ut som Kuyt.

 

 

Dette synes jeg er positivt: Alonso: -Det er klubbene som må forhandle seg frem til en avtale.

 

Alonso fikk også spørsmål om hvorfor Liverpool har avslått Real Madrids første bud.

- Jeg er ikke den som kan svare på disse spørsmålene. Sannheten er at jeg ikke kan si mye, fordi hver minste lille ting kan bli feiltolket. Jeg vet ikke hvordan det vil ende fordi jeg er ingen spåmann.

Lenke til kommentar

Jepps, virker som om Xabi vil dra til Madrid... men han viser at han er profesjonell, og vil yte maks for uansett hvilken av klubbene han spiller for i den oppkommende sesongen. Ingen tvil, Xabi vil ikke lage noen skandale.

 

Fikk dere med dere det O'Neill sa om Barry saken? Ser ut til at vi ikke la noe bud på han, slik at kanskje det var vår egen feil hele den overgangen. Selv om jeg føler at Barry egentlig gikk ganske billig, selv om han får en sinnsyk månedslønn. Sånn går det med fotballklubber som kan sløse penger bort på alt de vil...

Lenke til kommentar
Ser ut som om jeg må se flere liverpool kamper til året for å finne ut noe rart når sesongen starter :hmm:

 

Hvem sin arm er det som stikker ut av ryggen på Alonso?

 

Armen som "stikker ut av ryggen" er Alonsos egen. Hånden som er på hodet er Kuyt sin.

 

Edit: Alt for sent

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...