Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SJOKKOVERGANG!!

LIVERPOOL SIGN BENT

Hahahah, den var faktisk ganske genial. :wee:

Edit: I morgen er visst D-Dagen for Xabi-sagaen. Han kommer hjem fra bryllupsreise eller noe og skal snakke med Rafa. Liverpool drar til Asia på mandag er det vel, så blir spennende å se om Xabi er med da eller ikke. Den gode nyheten i forhold til dette er at vi ikke er mange dagene unna et svar (forhåpentligvis).

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg er litt dårlig oppdatert, så her kommer spørsmålet: Kommer spanjolene til å spille mot Rapid i dag? Og hvor var Mascherano i forrige kamp?

Angående Xabi-sagaen, så klarer jeg virkelig ikke å tenke ut hva som er den beste løsningen. Mannen er jo 27 år gammel, og å bytte ham med en to år yngre Snedjer og kjøpe Silva eller en direkte erstatter for Xabi som er yngre er virker som en god handel. Samtidig har Xabi en veldig viktig rolle i klubben, så denne situasjonen er fullstendig låst fast.

Benitez valgte jo seg ut en høyreback, ving og spiss før transfersesongen. Hittil har vi bare fått backen vår, som til gjengjeld virker som et ganske bra kjøp. Det jeg tror nå er at med Voronin tilbake, en Voronin som vil kjempe for spilletid har gjort at Benitez dropper å kjøpe ny spiss. Blir det da bare en ving, back og en erstatter for Xabi som kommer inn. Vel, en måned igjen så har vi svaret...

Lenke til kommentar
Angående Xabi-sagaen, så klarer jeg virkelig ikke å tenke ut hva som er den beste løsningen. Mannen er jo 27 år gammel, og å bytte ham med en to år yngre Snedjer og kjøpe Silva eller en direkte erstatter for Xabi som er yngre er virker som en god handel. Samtidig har Xabi en veldig viktig rolle i klubben, så denne situasjonen er fullstendig låst fast.

Jeg er ikke enig med deg. Xabi er i sine beste fotball år! Han oser av rutine og klokskap osv. Det blir ikke være lett å erstatte Xabi. Hans fremtid blir nok avslørt før helgen er omme.

Lenke til kommentar
Jeg er litt dårlig oppdatert, så her kommer spørsmålet: Kommer spanjolene til å spille mot Rapid i dag? Og hvor var Mascherano i forrige kamp?

Spanjolene har vel fortsatt fri etter Confederations Cup.

Nei, spanjolene sluttet seg til troppen i går kveld. Spørs vel om de spiller i kveld, blir vel bare å trene med laget fram til kampene i Asia til uka. Men hadde ikke hatt noe mot å se hvertfall Torres i kveld.

Lenke til kommentar

Tror Xabi er profesjonell nok til å ha en positiv innstilling også neste sesong om han skulle bli. Han har vel sagt at han er helt åpen for å fortsette selv om han aller helst ønsker seg til Madrid, hvertfall slik jeg har forstått det. Men kan jo virke som det er litt vondt blod mellom han og Rafa, så jeg tviler på at han i det hele tatt fortsetter. Synes uansett det er litt merkelig av Rafa det han holder på med nå. I fjor var han villig til å selge Xabi for å finansiere Barry, mens i år står han på krava og slipper han ikke med mindre han får akkurat den riktige summen, og ser aller helst at han fortsetter. Jaja, to forskjellige sesonger. Jeg tror uansett Xabi er Real-spiller i løpet av uka.

Må si jeg gleder meg veldig til kamp i dag. Skal prøve å se litt mer enn jeg gjorde forrige gang da jeg bare hadde den på i bakgrunnen. :p Gleder meg spesielt til å se Johnson, og også unggutta (Pacheco og Nemeth spesielt)!

Lenke til kommentar

Evt. om man har e-seasonticket kan man se den på .tv. Verdt det!

Edit: Whaaaaat, Johnson er ikke på benken en gang?! =/

Cavalieri, Degen, Insua, Carragher, Ayala, Gerrard, Plessis, Babel, El Zhar, Nemeth, Voronin.

Subs: Martin, Gulacsi, Kelly, San Jose, Pacheco, Benayoun, Kuyt, Mascherano, Lucas, Ngog, Spearing, Skrtel.

:(

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...